Bed and Breakfast Walnut Lodge

Tonen op kaart

15 reviews over Bed and Breakfast Walnut Lodge

• 2019
    10Albert Oosterveld16-01-2019

Geweldig prettige mensen en sfeer.

Zeer vriendelijke ontvangst met koffie en zelf gebakken taart in een mooie tuin. Je mag daar gewoon jezelf zijn, en het is daar altijd zeer schoon ! Het ontbijt was fantastisch goed verzorgd. Brian en Gert-Jan, wij hebben voor a.s. juli alweer gereserveerd 🤗.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 2018
    10Kees en Liesbeth Toppen17-02-2018

Het was een voorrecht in de Walnut lodge te hebben

10 voor de gastvrijheid 10 voor ontbijt 10 voor de bedden 10 voor de wifi.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

10De Wild17-07-2017

Je thuis voelen temidden van gastvrijheid en luxe

Fantastische lokatie ! Een dikke 10 ! Ontzettende gastvrijheid van de gastheren, je voelt je vanaf de eerste stap bij binnenkomst gelijk thuis. Wij waren er met een vriendengroepje van 6 personen en alles was tip/top in orde. Prachtige kamers en badkamers in een prachtig pand. Heerlijk ontbijt met alles erop en eraan ! Wat hebben we genoten en ja, we komen zeker een keer terug ! Bedankt !

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10J.Berens30-04-2017

Gezellige, sfeervolle B&B op mooie locatie

De website van de B&B geeft de sfeer goed weer. Alles ziet er mooi en verzorgd uit, zowel de kamers als de tuin. Wij zaten in kamer 1. Heerlijke boxspring, ruime badkamer, gezellige sfeer. Twee nachten hier geweest en twee keer verschillend ontbijt, die variatie vind ik zelf leuk (oa vers fruit, verschillende jams). De gastheren zijn in voor een praatje, maar zeker niet opdringerig. De B&B is heerlijk rustig, maar in de buurt is genoeg te doen. Ik vond het zelf heel fijn dat er geen tv op de kamer is en dat er wel de mogelijkheid is om tv te kijken in de gezellige woonkamer. Hier staan oa ook boeken en spelletjes. Ik vind het een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9Janneke23-09-2016

Stijlvolle en ontspannen B&B

Stijlvolle accommodatie in een rustig piepklein historisch plaatsje. De zeer vriendelijke gastheren zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Deze B&B wordt met liefde gerund, dat merk je aan alles. Goed bed, heerlijk ontbijt, een plek waar je je meteen thuis voelt.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Prem27-07-2016

Fantastisch!!!

Dit is een geweldige, uitstekende, uitmuntende B & B waar je zeker 1 keer geweest moet zijn. Thuiskomen waar nooit anders was. Gert Jan en Brian zijn hele lieve gastheren bij aankomst kregen wij koffie met sinaasappelcake. Ontijbt is uitstekend. Wij vroegen om een omeletje te bakken, dit was geen problem voor Gert Jan. Woonkamer is erg knus en rustgevend evenals de tuin. De kamer is heel erg knus en met een mooie badkamer. Je wordt hier als koning ontvangen! Een bezoek meer dan waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Hans Hoogeveen14-07-2016

Perfecte kleinschalige plek om te onthaasten.

Brian en Gertjan zijn perfecte gastheren. Professioneel en klantgericht. Een plek waar je je direct thuis voelt. Prachtige kamer en idem badkamer. Heerlijke bedden!!.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10maurice_1028-02-2016

Absolute aanrader!

Dit is een Bed & Breakfast waar je een keer geweest moet zijn. Echt een heerlijk ontspannen sfeer met prachtige kamers, een gezellige huiskamer om 's avonds nog te relaxen en een prachtige eetkamer. Kamers waren lekker knus met heerlijke bedden en een prachtige nieuwe badkamer. Het ontbijt was helemaal af, goed verzorgd en volop keuze tussen de diverse kazen, vleeswaren of iets van zoetigheid voor op je brood/broodjes. Erg aardige gastheer Brian en gastvrouw Kim die tijdelijk waarnam voor Gertjan. Als we nog eens in de buurt willen wandelen weten we in ieder geval waar we moeten overnachten!

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Janneke & Nienke11-10-2015

Wat een gastvrijheid!

Een prachtige luxe B&B gelegen in het centrum van Noorbeek. Startpunt van wandelroutes om de hoek. Compleet gerenoveerd in 2014, erg smaakvol en gezellig ingericht. Bovendien van alle gemakken en luxe voorzien: badkamer heeft een geweldige regendouche, super kwaliteit handdoeken, heerlijke boxspring bedden. En wat een gastvrijheid van Gert-Jan en Brian! Bij aankomst werd ons eigen gemaakte kwarktaart met koffie aangeboden, het uitgebreide ontbijt met zelfgemaakte jams was helemaal af. Wij hebben enorm genoten van ons verblijf en gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Buren uit Ledegem27-09-2015

Fantastisch verblijf !

Fantastisch ontvangst van de gastheren. Prachtige kamers, heerlijke bedden. Ontbijt was ook top. Alles was aanwezig. Zeker aanrader om naartoe te gaan.

Gereisd met vrienden in september 2015

1 tip over Bed and Breakfast Walnut Lodge

• Robert, 30-04-2015 Rapporteren

Deze accommodatie is een volgende bezoek meer dan waard! Ook extra ontbijtwensen worden geweldig ingevuld. Advies: Gertjan en Brian maken op afroep ook een geweldig lekkere smoothie.

1 vraag over Bed and Breakfast Walnut Lodge

• HETTIE DROST, 09-03-2017 Rapporteren