Bed and Breakfast Walnut Lodge

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag10°4°
Bed and Breakfast Walnut Lodge

14 reviews over Bed and Breakfast Walnut Lodge in het Nederlands

Het was een voorrecht in de Walnut lodge te hebben

Kees en Liesbeth Toppen,
17-2-2018

10 voor de gastvrijheid

10 voor ontbijt

10 voor de bedden

10 voor de wifi.

Fantastische lokatie ! Een dikke 10 ! Ontzettende gastvrijheid van de gastheren, je voelt je vanaf de eerste stap bij binnenkomst gelijk thuis. Wij waren er met een vriendengroepje van 6 personen en alles was tip/top in orde. Prachtige kamers en badkamers in een prachtig pand. Heerlijk ontbijt met alles erop en eraan ! Wat hebben we genoten en ja, we komen zeker een keer terug ! Bedankt !

Gezellige, sfeervolle B&B op mooie locatie

J.Berens,
30-4-2017

De website van de B&B geeft de sfeer goed weer. Alles ziet er mooi en verzorgd uit, zowel de kamers als de tuin. Wij zaten in kamer 1. Heerlijke boxspring, ruime badkamer, gezellige sfeer. Twee nachten hier geweest en twee keer verschillend ontbijt, die variatie vind ik zelf leuk (oa vers fruit, verschillende jams). De gastheren zijn in voor een praatje, maar zeker niet opdringerig. De B&B is heerlijk rustig, maar in de buurt is genoeg te doen. Ik vond het zelf heel fijn dat er geen tv op de kamer is en dat er wel de mogelijkheid is om tv te kijken in de gezellige woonkamer. Hier staan oa ook boeken en spelletjes. Ik vind het een aanrader!

Stijlvolle en ontspannen B&B

Janneke
23-9-2016

Stijlvolle accommodatie in een rustig piepklein historisch plaatsje. De zeer vriendelijke gastheren zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Deze B&B wordt met liefde gerund, dat merk je aan alles. Goed bed, heerlijk ontbijt, een plek waar je je meteen thuis voelt.

Fantastisch!!!

Prem
27-7-2016

Dit is een geweldige, uitstekende, uitmuntende B & B waar je zeker 1 keer geweest moet zijn. Thuiskomen waar nooit anders was. Gert Jan en Brian zijn hele lieve gastheren bij aankomst kregen wij koffie met sinaasappelcake. Ontijbt is uitstekend. Wij vroegen om een omeletje te bakken, dit was geen problem voor Gert Jan. Woonkamer is erg knus en rustgevend evenals de tuin. De kamer is heel erg knus en met een mooie badkamer. Je wordt hier als koning ontvangen! Een bezoek meer dan waard.

Perfecte kleinschalige plek om te onthaasten.

Hans Hoogeveen
14-7-2016

Brian en Gertjan zijn perfecte gastheren. Professioneel en klantgericht. Een plek waar je je direct thuis voelt. Prachtige kamer en idem badkamer. Heerlijke bedden!!.

Absolute aanrader!

maurice_10
28-2-2016

Dit is een Bed & Breakfast waar je een keer geweest moet zijn. Echt een heerlijk ontspannen sfeer met prachtige kamers, een gezellige huiskamer om 's avonds nog te relaxen en een prachtige eetkamer. Kamers waren lekker knus met heerlijke bedden en een prachtige nieuwe badkamer. Het ontbijt was helemaal af, goed verzorgd en volop keuze tussen de diverse kazen, vleeswaren of iets van zoetigheid voor op je brood/broodjes. Erg aardige gastheer Brian en gastvrouw Kim die tijdelijk waarnam voor Gertjan. Als we nog eens in de buurt willen wandelen weten we in ieder geval waar we moeten overnachten!

Wat een gastvrijheid!

Janneke & Nienke
11-10-2015

Een prachtige luxe B&B gelegen in het centrum van Noorbeek. Startpunt van wandelroutes om de hoek. Compleet gerenoveerd in 2014, erg smaakvol en gezellig ingericht. Bovendien van alle gemakken en luxe voorzien: badkamer heeft een geweldige regendouche, super kwaliteit handdoeken, heerlijke boxspring bedden. En wat een gastvrijheid van Gert-Jan en Brian! Bij aankomst werd ons eigen gemaakte kwarktaart met koffie aangeboden, het uitgebreide ontbijt met zelfgemaakte jams was helemaal af. Wij hebben enorm genoten van ons verblijf en gaan zeker nog een keer terug!

Fantastisch verblijf !

Buren uit Ledegem
27-9-2015

Fantastisch ontvangst van de gastheren. Prachtige kamers, heerlijke bedden. Ontbijt was ook top. Alles was aanwezig. Zeker aanrader om naartoe te gaan.

Geweldig

Mgret Buur
1-9-2015

Een echte aanrader! Prachtige kamers, fijne bedden. Ook de douche is geweldig, heerlijk met een grote/brede straal. Alles is Top afgewerkt. Het ontbijt is lekker, met een aantal zelfgemaakte heerlijkheden. De gastheren doen er alles aan het de gasten naar het zin te maken. Dit alles voelt naast de geweldige accommodatie en prachige omgeving als een warm bad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Walnut Lodge in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Walnut Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.