Appartement Scheyerhof

Appartement
Appartement Scheyerhof
8,9

25 reviews over Appartement Scheyerhof in het Nederlands

Fantastisch! We komen zeker terug!

Fam. De Bont, 1-1-2018

We hebben hier een heerlijke week gehad. Een warm welkom! Kerstboom opgetuigd en zelfs een heerlijke vlaai stond voor ons klaar.

Super verzorgd en schoon. En genoten van het mooie uitzicht vanuit ons huisje.

De Rust!

Jacqueline, 11-10-2017

Knus en comfortabel huisje met prachtig uitzicht en een eigen stukje tuin.

Volledige keukenuitrusting.

Een vlaaitje bij aankomst en verder aangename privacy.

Misschien wel het belangrijkste: de weldadige stilte waarin je wordt opgenomen zodra je uit de auto stapt.

Wandelmogelijkheden in overvloed.

De badkamer is prima maar zou ietsje hipper kunnen (mijn moeder is het hier niet mee eens: goed is goed, tenslotte. Toch?!)

Heerlijke plek aan de rand van de Voerstreek

Maarten en Siegrid, 17-9-2017

Mooi landelijk gelegen, vind je meerdere keurig en up-todate appartementen in een oude Limburgsche boerderij. Op loopafstand van de Belgische grens met de bekende Voerstreek. De gastheer en dame zijn fantastich. Zelden zijn wij zo warm ontvangen als bij de familie Tummers.

Prima

fam. Hummelink, 31-5-2017

Wij hadden een erg leuk hoek appartement. Schoon, sfeervol, alles wat we wensten was aanwezig. Handdoeken zoveel je wilt en echt een superlekker rijkelijk ontbijt met uiteraard verse sap. Keurig op tijd bezorgd. Echt top.

Wat we minder vonden is het buitengebeuren. Dit oogde erg rommelig. De kippen deden hun behoeften op de tuinmeubels en op het terras. Oppassen dat je het niet mee naar binnen neemt. En we waren niet geïnformeerd over de puinbreker die 's morgens voeg het sloopafval van de buren begon te verwerken. Wij hadden geen weer om de hele dag buiten te zitten, dus op zich hadden we er niet heel veel last van. Maar bij goed weer hadden we ons zeker erg gestoord aan het lawaai. Een map met tips en routes in de omgeving zou fijn zijn geweest.

fantastisch

fam. pronk, 9-9-2016

de gastvrijheid het verblijf. Niet een ding waar we ontevreden over zijn.

Helemaal tot rust gekomen

Nicole, 27-6-2016

Wat een heerlijke plek is dit. Een prachtige omgeving een mooi appartement en een heerlijk ontbijtje.

Geweldige B&B

Fries stel, 17-6-2016

Wij waren 5 nachten in B&B Scheyerhof. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door gastvrouw Loes, die een echte Limburgse vlaai voor ons in de koelkast had gezet. Heel leuk. We waren met z'n tweeën, maar hadden een 4-persoons appartement gehuurd met alle voorzieningen gelijkvloers. De keuken was zeer uitgebreid, zelfs vaatwasser en magnetron waren aanwezig. Pannen, borden, bestek, werkelijk alles was er. In de badkamer een grote stapel handdoeken en washandjes. In het ligbad was een vlakke vloer om te douchen. De bedden waren netjes opgemaakt. Alles was keurig schoon. Het appartement was voorzien van een privé terras met tuinmeubilair, en uitzicht over het prachtig glooiende landschap. Hoewel de B van breakfast hier niet verplicht is, hebben we deze wel meebesteld. Het ontbijt werd 's morgens in een grote mand gebracht door de gastheer, en was zeer uitgebreid. Elke dag was er wel een kleine verrassing zoals yoghurtjes, verse aardbeien of zelfgebakken eimuffins. De Scheyerhof is iets buiten de plaats Noorbeek gelegen, in het gehucht Schey. De B&B ligt aan een rustige weg, waar nauwelijks verkeer langs komt. Het was er dan ook heerlijk stil. Haan Herman en zijn harem kwamen af en toe voorbij, maar de haan kraaide 's morgens niet. In de wei achter de B&B staan een paar ezels, maar ook die hebben we nauwelijks gehoord. Wij kunnen iedereen deze B&B dan ook van harte aanbevelen.

Fantastische plek

kees Verhaar, 25-9-2013

Klant vriendelijk kan mag heel veel Super

De hemel op aarde, als het ware.......

Hans Prinsen, 6-3-2013

Ideaal vertrekpunt voor het maken van veel uiteenlopende wandelingen in een prachtige omgeving. Ook de andere kant van de vlakbij gelegen Nederlands-Belgische grens is beslist de moeite van het bezoeken waard.

Prima locatie, prettige gastheer en gastvrouw, uitstekend ontbijt. Wij komen er in iedere geval graag terug!

Prachtige locatie!

afmeer, 25-11-2012

Wij hadden een groot 5pers.hoekappartement met een heel groot terras aan 2 kanten en een schittere groot gazon voor algemeen gebruik, waar de kippen nieuwsgierig op je afkwamen. Luxe rustiek ingerichte ruime woonkamer met fijne bank en zetels, keurige badkamer met een hele grote stapel mooie handdoeken. Prima bedden in de slaapkamers, opgemaakt en wel! De trap naar de slaapetage is wel heel steil. Het uitzicht vanuit de woonkamer en vanaf het terras is geweldig! Het weer tijdens onze week zat ook helemaal mee, waardoor we terugkijken op een fantastische week!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Scheyerhof in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Scheyerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Scheyerhof scoort een 8.9 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: