Appartement paNOORama

Laatste review

voor herhaling vatbaar

hanneke nijland,
27-6-2018

we zijn hier al jaren vaste bezoekers, het uitzicht blijft altijd indrukwekkend en de wandelingen die je er kunt maken, fantastisch

22 reviews over Appartement paNOORama in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

hanneke nijland,
27-6-2018

Prima verblijf op prachtige locatie

Daisy,
23-9-2017

Heerlijk genoten van de prachtige omgeving. We komen er regelmatig, maar het blijft ons boeien. Er zijn veel wandelmogelijkheden. De appartementen zijn basic maar ook goed betaalbaar. Alles wat je nodig hebt is er. En een prachtig uitzicht vanuit elk appartement. Schoonmaken bij aankomst en vertrek is wel een aanrader, daar ieder zo zijn eigen maatstaven heeft betreft hygiëne en dat zie je terug. (Vloer toilet met een doekje schoongemaakt, en het doekje was zwart) (Er kan ook tegen betaling schoongemaakt worden) Wifi is gratis, maar vaak erg slecht of niet te gebruiken door te veel bezetting. Verder kun je met alle vragen langs de eigenaar, je wordt altijd vriendelijk geholpen!

Een fantastisch plek om tot rust te komen

André,
29-7-2017

Het geweldig appartement en uitzicht kan niet bedenken wat negatief is

mooie plek prachtig uitzicht

stella damen
15-7-2015

appartement ,alles aanwezig,nette ontvangst,personeel houd goed toezicht,zitten veel polen ,maar bij iets teveel geluid worden ze direct gewaarschuwd,dus geen last van,goede ligging voor div uitstapjes,ook goede busverbinding,omgeving prachtig.maar niet te doen voor minder valide,tenzij u beschikt over eigen vervoer,mooie dorpjes in omgeving,ook voor uitstapjes Duitsland,aken heel mooi,Belgie Luik niet doen vieze gore stad vol junks en daklozen,maar appartementen zijn goed zowel boven of beneden,kom zeker voor de 3de keer graag terug,ook prijs is prima

V

aad
3-5-2015

Panoorama heeft nette appartementen met een goede inventaris . Wij komen er al jaren met een groep van 20 mensen en zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen er graag weer terug

Een heel leuk vakantie appartement!

marianne
27-2-2015

alles was aanwezig!

we gaan er graag nog een tweede keer naar toe!

Eenvoudig maar niets mis mee

Prins
1-7-2013

Leuke accomodatie voor een leuke prijs, je waant je alleen soms in Polen i.p.v. In limburg door de Poolse gasten.

Basic maar goed

PietervS
30-3-2013

Het appartement is niet heel ruim. En de slaapkamers zijn ronduit krab met smalle bedden. Met het wat sombere weer met de paasdagen, blijkt het ook een redelijk donker appartement. De faciliteiten zijn OK al blijft het belachelijk dat je voor Wifi extra moet betalen. Het is een goede plek om de omgeving te verkennen.

Eenmaal gekomen is blijven komen

Helma&Cees Pieterse
19-6-2012

Panoorama,fantasties gelegen op het hoogste punt, men heeft uitzicht op het dal, het dorp Noorbeek en een heuvelrug, waar achter de voerstreek van Belgie ligt.

Goed ingerichtte appartementen.

Noorbeek een dorp, zoals een Limburgs dorp moet zijn. Diverse culinaire eetgelegenheden en terrassen.

Een aanrader voor fietsers en wandelaars

Geweldige ligging!

Femke
8-1-2012

Appartementencomplex staat boven op een heuvel met een prachtig uitzicht. Omgeving is prachtig en mooi centraal van allerlei leuke bezienswaardigheden. Je hebt een mooi, netjes onderhouden appartementje voor jezelf, en kunt tegen een kleine betaling gebruik maken van een welnesscentrum dat bij het appartementencomplex hoort. In het dorp zijn gezellige restaurantjes, alleen voor een supermarkt moet je 3 km rijden. Voor een klein prijsje heb je hier een heerlijke vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement paNOORama in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement paNOORama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.