Géén boekingskosten

Vakantiehuis Natuurschoon

NederlandLimburgNoorbeek

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Natuurschoon voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 9 reviews

7.6GoedScore uit 9 reviews
  • 8.2Ruimte

Vakantiehuis info

9 Reviews over Natuurschoon

• 8Nikki13-08-2017

Goed en netjes uitziend park

Wij verbleven in het huisje Jasmijn. Heerlijk groot en wat en luxe (voor ons doen op een vakantie). De inrichting was voor ons prima. We kregen bij aankomst keurig heel wat handdoeken en ook het bed was netjes opgemaakt. Op het park zelf is niet zo veel te doen, maar in de omgeving wel. Voor ons echter geen probleem, zijn zelf nauwelijks op het park geweest. Ik vind het een echte aanrader voor mensen die graag veel van de omgeving willen zien en privacy willen.

• 8Fam de Vries20-08-2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

Wij verbleven in een huis voor 6 personen ( Iris). De inrichting was prima en het was bij aankomst zeer schoon. Wat jammer is dat wij niet buiten konden zitten vanwege de drukke weg. Binnen met de deur dicht hoorde je het geluid niet vanwege de goede isolatie . Je had uitzicht op de weg en je zag dus de voorbijrijdende auto's. De omgeving is prachtig en er is veel te doen. Wij hebben prachtige wandelingen gemaakt en ons verder prima vermaakt. In het huisje had je een wifi verbinding. Deze hield er tijdens de laatste dagen van ons verblijf er mee op waardoor mijn puber zoon zich ging vervelen aangezien er voor oudere kinderen weinig te doen viel.

• 7Cornella09-05-2013

Veel ruimte voor weinig geld.

Met 5 vrienden hebben wij in het huisje Jasmijn een midweekje doorgebracht. Dit is het meest luxe huisje wat ze hebben. Qua ruimte is het prima, grote slaapkamers. Keuken met vaatwasser, ideaal. Jammer dat er nog 1 slaapkamer is waar wat oude bedden in staan, de andere slaapkamers zijn al voorzien van boxspringbedden. Een groot bad in de badkamer, alleen de wc lekte. Dit zou verholpen worden.

• 8imca19-11-2012

Heerlijk rust en stilte

Al bijna 20 jaar komen we al bij natuurschoon, de huisjes zijn prima, alles wat nodig is er, misschien alleen wat meer servies. De omgeving is rustig, bomen en een groot grasveld , zandbak en schommels.Je kan vanaf het park mooie wandelingen maken en fietstochten.Na enkele kilometers kom je in Belgie. de eigenaresse is vriendelijk en staat altijd klaar,als er al iets is wordt actie ondernomen, staat altijd klaar, is vriendelijk maar wat ook heel fijn is dat ze onze rust en privesie respecteert. De prijs is gunstig, het huisje schoon en we hopen nog vaak in Natuurschoon te komen.

• 7Coen29-05-2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Met een groep vrienden de eerste 3 appartementen een weekend lang betrokken. Degelijke inrichting inclusief vaatwasser. Voldoende zitgelegenheid, alleen direct aan ontsluiting van het park en direct aan de drukke provinciale weg. Voor kinderen zijn deze eerste huisjes hierdoor minder geschikt.

Accommodatie gelegen in het buurtschap Hoogcruts, meeste voorzieningen gelegen in omliggende dorpen. Eigenaar niet gezien, ondanks nachtelijke terugkomst van uitgaan in Valkenburg en Maastricht met enig rumoer. Mede gezien de prijs een uitstekende uitvalsbasis voor onze groepssamenstelling.

• 8Carla23-03-2010

Hopen er nog vaak onze vakanties door te brengen

Wij komen al jaren bij Natuurschoon (sinds 1994) en nog altijd met veel plezier. Prima ligging voor uitstapjes, wandelingen (vanuit Hoogcruts!), nette en schone huisjes. Eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Wij hopen er nog vaak onze vakanties door te brengen.

• 7Van der Heiden30-12-2009

Leuk voor een weekje in de winterperiode.

Koele ontvangst door eigenaresse. Huisje ligt vlak bij de Provinciale weg. Uitzicht op parkeerplaats. Huisje (Jasmijn) is ruim en luxe (vaatwasser, combimagnetron). Slaapkamers zijn ruim met 2 eenpersoonsbedden. Twee kamers beschikken over box-springbedden, 1 kamer over bedden met dunnere matrassen. Huisje is gehorig (alles klinkt hol). Inventaris is wat karig (dit i.v.m. de vaatwasser). Koekepan ontbrak. Omgeving geschikt voor het maken van uitstapjes en wandelingen (starten vanuit Noorbeek). In Noorbeek is een prima slager en bakker.

• 7magda de ruijter17-08-2009

eenvoudig maar goed

een midweek in type Dahlia geweest. De woning was goed schoongemaakt. De inrichting was gedateerd. Wel was het erg donker in de woning. Weinig lichtinval en een donkere stenen muur. Eigenaresse toont weinig/geen belangstelling in haar gasten.

• 8Oscar219-10-2008

Solide en betrouwbaar

Herfst 2008: een mooie tijd om even in Zuid Limburg te vertoeven. "Natuurschoon": het woord trok ons aan. Qua ligging is dit appartementengebouw aardig; qua verzorging is het terrein fraai, groen, maar het woord "natuurschoon" is een tikje aan de optimistische kant. Het appartement/huisje troffen we netjes, schoon en in goede orde aan, conform wat er staat beschreven op de site. Controle van de meterstanden van gas en elektra was achteraf gezien overbodig. Dit bedrijf deugt! Ook de verrekening van de 100 euri borg vond supersnel plaats: vrijdag vertrokken, de volgende dag al op de rekening retour, onder inhouding van de kosten van gas en elektra. De inrichting van het huisje was niet direct onze smaak; wij vonden het wat oubollig (erg degelijk, al dat eikenhout). De bedden zijn behoorlijk. Al met al: aanbevolen en wat ons betreft: een herhaling waard.

Vakantiehuis Natuurschoon info