Vakantiehuis Hoeve Endepoel

Vakantiehuis
Vakantiehuis Hoeve Endepoel
9,3

117 reviews over Vakantiehuis Hoeve Endepoel in het Nederlands

Rust, ruimte en comfort klopt helemaal!!

Lilian Apswoude
12-7-2018

Dit is een plek voor rustzoekers. Een van de eerste dagen zat er 's morgens een vosje op ons terras. Later die week zag ik een das in Noorbeek.

Sfeervol vakantiehuis met veel authentieke details. Gezellig en comfortabel ingericht. Bij aankomst stond er vlaai voor ons klaar. Vriendelijke gastvrouw en -heer.

Vanaf deze plek zijn vele mooie wandelingen en uitstapjes mogelijk. Wandelkaarten zijn aanwezig in het huisje .

La merveille

Marylene
10-7-2018

Fijn verblijf en echt t gevoel gast te zijn. De Heer en Vrouw des Huizes doen er alles aan om je wensen tegemoet te komen en natuurlijk een echte Limburgse vlaai , top

Zeker voor herhaling vatbaar!

J. Determann-van Haaster
30-6-2018

We werden heel gastvrij ontvangen (heerlijke vlaai in de koelkast). Het huis was superschoon en netjes en van alle gemakken voorzien. Zelden zo'n complete inrichting gezien! Het is heerlijk rustig en de ligging is fantastisch!

een echte aanrader voor iedereen!

Familie Kreeft
3-6-2018

Prachtige ligging, heel prettig en vooral schoon huisje.

Stil te, vogels, koeien en vergezichten. Fijne gastvrouw en gastheer.

Omgeving fantastisch!

Uniek

Paulien Wiersma
13-5-2018

Een heerlijke plek/uitvalsbasis in elk seizoen met zeer gastvrije eigenaars. Er ontbreekt deze plek aan niets. Ik kom er DUS al jaren genieten van het heerlijke vrije uitzicht en gastvrije dorp. Dit jaar ben ik weer getuige geweest van de duizenden terugkerende kraanvogels. Fantastisch!!

Leuk en gezellig

Ramona
8-5-2018

Het is een leuk en gezellig huisje. Alles netjes geregeld en vriendelijke mensen

Floor en Petra
8-5-2018

Heerlijke plek met een hartelijk ontvangst.

Keurig en schoon huisje.

Zeer zeker aan te bevelen.

Een heerlijk plekje!

Anne
6-5-2018

Wij waren een week in deze gezellige, comfortabel ingerichte en zeer schone vakantiewoning (4 p.) met een heerlijke tuin. Door het raam en vanuit de tuin hadden we prachtig uitzicht over het Zuidlimburgse landschap en er waren ook fijne tuinstoelen om in het zonnetje te zitten. We werden zeer hartelijk ontvangen door Yvonne en Pim, die desgevraagd leuke tips weten over wat er in de omgeving te zien en te doen is. Yvonne en Pim hebben de hoeve met veel liefde en oog voor het oorspronkelijke detail gerestaureerd. Een echt pareltje in het mooie Noorbeek, daar mogen ze wel zuinig op zijn!

Hoeve Endepoel ligt op loopafstand van het dorpscentrum en in de omgeving kan je erg mooi wandelen.

Verschillende andere leuke uitstapjes zijn binnen een half uur met de auto te bereiken, zoals de kolenmijn van Blegny, de markt van Aubel, Maastricht (mergelgrotten), en Continium / Cube museum in Kerkrade (een aanrader voor kinderen).

Midweek doorgebracht in 4-pers. vakantiewoning. Zeer aanbevolen: goed ingericht, sfeervol, schoon, prettige bejegening Je voelt je er snel thuis. Zeer rustige ligging aan de achterzijde van de hoeve met eigen ingang, terras, en wijds uitzicht over het landschap. Dat bezorgt je meteen een gevoel van vrijheid. Ligt in neerlands mooiste wandelgebied: prachtig heuvellandschap. Aanbevolen: wandelkaart Heuvelland Oost en West (VVV); de ontelbare paaltjesroutes zijn gemakkelijk aan elkaar te knopen, zodat je je wandeling zo lang kunt maken als je zelf wilt.

Schitterend gelegen, vriendelijke eigenaren

Bertineke
9-1-2018

Het zijn mooie apartementen gelegen in een prachtige carree-boerderij met prachtig uitzicht over de omgeving. De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk. We kregen een warm welkom door o.a. een heerlijke kersenvlaai. Zelfs mocht de Cava niet ontbreken bij de jaarwisseling. Het apartement is van alle gemakken voorzien. Ook goed schoongemaakt. De omgeving is prachtig. Zeer geschikt voor natuur-mensen. Ook zit je op loopafstand van Belgie. Dat voelt meteen heel buitenlands.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve Endepoel in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve Endepoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hoeve Endepoel scoort een 9.3 uit 10 op basis van 117 reviews.