Vakantiehuis
9,3

128 reviews over Vakantiehuis Hoeve Endepoel in het Nederlands

Heel leuk huisje. Prachtig uitzicht. Heel rustig, lieve gastvrouw!! Prima prijs/kwaliteit verhouding. Vanuit het huisje prachtige wandelingen te maken!!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Ik kom zeker weer terg

Wies Heinen,
24-12-2018

Mooie Omgeving,prachtig verzorgt en een heel hartelijke, vriendelijke en attente familie.Geweldig.

Gereisd met vrienden in november 2018

Na al die jaren nog steeds heerlijk om er te zijn

inkie Erkelens-Coops,
10-12-2018

Geweldig mooie vakantiewoning , van alle gemakken voorzien. Fantastisch uitzicht. Super uitgangspunt voor vele wandelingen. Zeer gastvrije en behulpzame familie met oog voor detail. Wij voelen ons er thuis.

Gereisd met partner in november 2018

Een vakantie voor herhaling vatbaar!

Aart en Margreet,
27-10-2018

Als je op zoek bent naar rust en een heerlijke omgeving om in te wandelen en/of fietsen, ben je hier aan het goede adres. In een mooi en verzorgd huisje met uitzicht, loop of fiets je prachtige routes in Limburg en de Voerstreek. Met een keur aan restaurants dus voor ieder wat wils. Wel moet je rekening houden met het feit dat je enige reistijd kwijt bent voor boodschappen. In het dorp je wel een bakker en een slager en wat vers, maar geen supermarkt of zo.

De eigenaren van het vakantiehuis zijn vriendelijk en op de achtergrond. Gewoon fijn dus!

Gereisd met partner in oktober 2018

Super valantieverblijf.

Miret Emanuel,
24-9-2018

Heel prettig huis, gezellige inrichting, goed geoutilleerd (servies, kookbenodigdheden), lieve en leuke verhuurders waar je alles aan kunt vragen en prima bedden. Mooie omgeving. Je kunt vanuit huis diverse grote en kleine wandelingen maken in de prachtige voerstreek. Diverse eetgelegenheden op loopafstand met als topper restaurant du Nord in Noorbeek. We zijn dit jaar 2x een week geweest. Ook in juli. En komen zeker weer terug. Het enige minpuntje is dat er laat op de avond nogal eens vrachtvliegtuigen op weg naar Luik over Noorbeek heen gaan. Beetje lawaaiig, maar gelukkig niet veel overdag.

Gereisd met partner in september 2018

Een plek om terug te komen

Familie den Dekker,
20-9-2018

Knus en mooi uitzicht. Vriendelijke eigenaren zeker een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

geweldig adres

Fam. Velzeboer,
16-9-2018

Een fijn adres, waar we ieder jaar naar toe willen! Heerlijk rustig gelegen, wandelingen vanuit het appartement (alles is hier goed gemarkeerd) en mooi uitzicht. De vlaai in de koelkast is een hartelijk welkom. Yvonne en Pim geven je het gevoel dat je thuis bent.

Wij zijn fan van het ijs van 't Bakhuis, op 10 minuten loopafstand in Ulvend en alle gezellige adressen in Noorbeek e.o. Maar ook de dichtbijgelegen Voerstreek is zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2018

Voor ons zeer voor herhaling vatbaar.

Toos en Jan,
1-9-2018

Een heerlijk centrale plek om te gaan wandelen in de prachtige grensstreek met België. (Elektrische) fietsen kunnen gehuurd worden in Banholt (vlakbij met de auto) en de vlaaienwinkels zijn zeer de moeite waard.

Rustige omgeving en erg prettig appartement.

Gereisd met partner in augustus 2018

Het is een heerlijk limsburgslandschap !

Hans en Joke,
27-8-2018

Het is hier fijn om heen te gaan! Een heel comfortabel ingericht schoon appartement.

Vanuit de woonkamer kijk je over het limburgslandschap waar je je wandeling kunt beginnen.

Je wordt gastvrij ontvangen!

Natuur liefhebbers komen hier aan hun trekken, genoeg te zien!!

Een heerlijk plekje om tot rust te komen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heel sfeervol

Frank,
23-8-2018

Knus en compleet ingerichte appartementen in een prachtige authentieke hoeve. De gastvrouw en heer zijn allerhartelijkst. We zijn hier vaker geweest en zijn zeker van plan nog vaak terug te komen. De ligging is perfect in het fraaie Zuid-Limburgse landschap en ook de Belgische Voerstreek net over de grens met zijn bijzondere verstilde sfeer is een absolute aanrader voor wandel- en fietstochten ( wel stevige hellingen). Wil je echter een dagje de stad in dan is Maastricht dichtbij ( goede busverbinding)

Gereisd met partner in mei 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve Endepoel in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve Endepoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.