Vakantiehuis Hoeve Endepoel

9,3

113 reviews over Vakantiehuis Hoeve Endepoel in het Nederlands

Uniek

Paulien Wiersma, 13-5-2018

Een heerlijke plek/uitvalsbasis in elk seizoen met zeer gastvrije eigenaars. Er ontbreekt deze plek aan niets. Ik kom er DUS al jaren genieten van het heerlijke vrije uitzicht en gastvrije dorp. Dit jaar ben ik weer getuige geweest van de duizenden terugkerende kraanvogels. Fantastisch!!

Leuk en gezellig

Ramona, 8-5-2018

Het is een leuk en gezellig huisje. Alles netjes geregeld en vriendelijke mensen

Floor en Petra, 8-5-2018

Heerlijke plek met een hartelijk ontvangst.

Keurig en schoon huisje.

Zeer zeker aan te bevelen.

Een heerlijk plekje!

Anne, 6-5-2018

Wij waren een week in deze gezellige, comfortabel ingerichte en zeer schone vakantiewoning (4 p.) met een heerlijke tuin. Door het raam en vanuit de tuin hadden we prachtig uitzicht over het Zuidlimburgse landschap en er waren ook fijne tuinstoelen om in het zonnetje te zitten. We werden zeer hartelijk ontvangen door Yvonne en Pim, die desgevraagd leuke tips weten over wat er in de omgeving te zien en te doen is. Yvonne en Pim hebben de hoeve met veel liefde en oog voor het oorspronkelijke detail gerestaureerd. Een echt pareltje in het mooie Noorbeek, daar mogen ze wel zuinig op zijn!

Hoeve Endepoel ligt op loopafstand van het dorpscentrum en in de omgeving kan je erg mooi wandelen.

Verschillende andere leuke uitstapjes zijn binnen een half uur met de auto te bereiken, zoals de kolenmijn van Blegny, de markt van Aubel, Maastricht (mergelgrotten), en Continium / Cube museum in Kerkrade (een aanrader voor kinderen).

Zondermeer een aanrader voor rustzoekers.

n.n., 28-4-2018

Midweek doorgebracht in 4-pers. vakantiewoning. Zeer aanbevolen: goed ingericht, sfeervol, schoon, prettige bejegening Je voelt je er snel thuis. Zeer rustige ligging aan de achterzijde van de hoeve met eigen ingang, terras, en wijds uitzicht over het landschap. Dat bezorgt je meteen een gevoel van vrijheid. Ligt in neerlands mooiste wandelgebied: prachtig heuvellandschap. Aanbevolen: wandelkaart Heuvelland Oost en West (VVV); de ontelbare paaltjesroutes zijn gemakkelijk aan elkaar te knopen, zodat je je wandeling zo lang kunt maken als je zelf wilt.

Schitterend gelegen, vriendelijke eigenaren

Bertineke, 9-1-2018

Het zijn mooie apartementen gelegen in een prachtige carree-boerderij met prachtig uitzicht over de omgeving. De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk. We kregen een warm welkom door o.a. een heerlijke kersenvlaai. Zelfs mocht de Cava niet ontbreken bij de jaarwisseling. Het apartement is van alle gemakken voorzien. Ook goed schoongemaakt. De omgeving is prachtig. Zeer geschikt voor natuur-mensen. Ook zit je op loopafstand van Belgie. Dat voelt meteen heel buitenlands.

Wij komen zeker terug

Maaike, 30-12-2017

Eind oktober hebben we heerlijk genoten van Zuid Limburg. We hadden een upgrade bij Hoeve Endepoel. Mooi, veel ruimte en van alle gemakken voorzien. Je kon zien dat de gastvrouw oog heeft voor detail. Kortom, een heerlijke plek waar we absoluut nog een keer terugkomen!

Hoeve Endepoel is fantastisch!

jeroen bolland, 25-10-2017

al bijna twintig jaar komen we iedere herfstvakantie bij Pim en Yvonne in Hoeve Endepoel. Het is een fantastische locatie met een van de mooiste uitzichten in het Heuvelland. Op het moment dat we uit de auto stappen voelen we ons thuis en is er volledige ontspanning. Lange wandelingen overdag, met als beloning een herfstbokbiertje en gezellig samen koken. De ontvangst is altijd bijzonder warm en altijd weer een lekkere vlaai in de koelkast. We zijn meestal met z'n zessen en verblijven dan in het grotere huis. Het is helemaal compleet, gezellig, zeer goed onderhouden en schoon. Pim en Yvonne zijn een uitstekende gastheer en -vrouw. Nooit om een praatje verlegen en altijd behulpzaam. Wij kunnen eigenlijk geen betere plek bedenken om in Limburg onze herfstvakantie door te brengen.

Vanuit huis kunnen er vele fantastische wandelingen worden gemaakt en niet te vergeten: de rijstevlaai van Bakkerij Vermeeren in Slenaken!

Ideaal voor rustzoekers

Maarten, 17-10-2017

Neem wandelschoenen mee, want de omgeving is te verleidelijk om er niet op uit te gaan. Mijnheer Pim en Yvonne hebben hier 2 paradijsjes ontwikkeld waar het de gasten aan niets ontbreekt. Elke keer als je hier komt voelt het als thuiskomen. Noorbeek is een parel in het Limburgse land. En als je de adresjes weet is het een gastronomische plek. Voor de thuiskokers.: bezoek de lekkerste winkel van Zuid -Limburg in Gulpen. Eén weekje in Hoeve Endepoel en je kan er weer een jaartje tegen.

Genieten op een prachtlocatie

Bart Visser, 2-10-2017

Perfecte ligging, fijne accommodatie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve Endepoel in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve Endepoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hoeve Endepoel scoort een 9.33 uit 10 op basis van 113 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: