Vakantiehuis Hoeve Endepoel

9,3

108 reviews over Vakantiehuis Hoeve Endepoel in het Nederlands

Schitterend gelegen, vriendelijke eigenaren

Bertineke, 9-1-2018

Het zijn mooie apartementen gelegen in een prachtige carree-boerderij met prachtig uitzicht over de omgeving. De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk. We kregen een warm welkom door o.a. een heerlijke kersenvlaai. Zelfs mocht de Cava niet ontbreken bij de jaarwisseling. Het apartement is van alle gemakken voorzien. Ook goed schoongemaakt. De omgeving is prachtig. Zeer geschikt voor natuur-mensen. Ook zit je op loopafstand van Belgie. Dat voelt meteen heel buitenlands.

Wij komen zeker terug

Maaike, 30-12-2017

Eind oktober hebben we heerlijk genoten van Zuid Limburg. We hadden een upgrade bij Hoeve Endepoel. Mooi, veel ruimte en van alle gemakken voorzien. Je kon zien dat de gastvrouw oog heeft voor detail. Kortom, een heerlijke plek waar we absoluut nog een keer terugkomen!

Hoeve Endepoel is fantastisch!

jeroen bolland, 25-10-2017

al bijna twintig jaar komen we iedere herfstvakantie bij Pim en Yvonne in Hoeve Endepoel. Het is een fantastische locatie met een van de mooiste uitzichten in het Heuvelland. Op het moment dat we uit de auto stappen voelen we ons thuis en is er volledige ontspanning. Lange wandelingen overdag, met als beloning een herfstbokbiertje en gezellig samen koken. De ontvangst is altijd bijzonder warm en altijd weer een lekkere vlaai in de koelkast. We zijn meestal met z'n zessen en verblijven dan in het grotere huis. Het is helemaal compleet, gezellig, zeer goed onderhouden en schoon. Pim en Yvonne zijn een uitstekende gastheer en -vrouw. Nooit om een praatje verlegen en altijd behulpzaam. Wij kunnen eigenlijk geen betere plek bedenken om in Limburg onze herfstvakantie door te brengen.

Vanuit huis kunnen er vele fantastische wandelingen worden gemaakt en niet te vergeten: de rijstevlaai van Bakkerij Vermeeren in Slenaken!

Ideaal voor rustzoekers

Maarten, 17-10-2017

Neem wandelschoenen mee, want de omgeving is te verleidelijk om er niet op uit te gaan. Mijnheer Pim en Yvonne hebben hier 2 paradijsjes ontwikkeld waar het de gasten aan niets ontbreekt. Elke keer als je hier komt voelt het als thuiskomen. Noorbeek is een parel in het Limburgse land. En als je de adresjes weet is het een gastronomische plek. Voor de thuiskokers.: bezoek de lekkerste winkel van Zuid -Limburg in Gulpen. Eén weekje in Hoeve Endepoel en je kan er weer een jaartje tegen.

Genieten op een prachtlocatie

Bart Visser, 2-10-2017

Perfecte ligging, fijne accommodatie

Top plek!

Paul, 2-10-2017

Schitterende locatie - landelijk en op loopafstand van Noorbeek, Hartelijke ontvangst, Authentieke sfeer, Schoon, Ruim parkeren, Heerlijk terras: we komen graag weer terug!

Topaccomodatie op toplocatie

Eric Mol, 2-10-2017

De twee vakantiehuisjes van Hoeve Endepoel in de prachtige omgeving van Noorbeek zijn heerlijk om te verblijven. Ze zijn voorzien van alles wat je nodig hebt om het fijn te hebben en altijd pico bello verzorgd en schoon. Met onze vriendengroep komen we er al meer dan 10 jaar en zijn inmiddels kind aan huis. De ontvangst is immer zeer hartelijk en een gezellig praatje met de gastvrouw is altijd een onderdeel van ons verblijf waar we naar uit kijken. We hopen er nog vele jaren te gast te zijn.

Geweldig

F, 22-9-2017

Alles was goed, hartelijke ontvangst, mooie en rustige omgeving.

Schoon en keurig huisje.

Rustige omgeving in sfeervol huisje.

Fam. Pereboom, 22-9-2017

Het is echt iets voor mensen die van rust houden, wandelingen willen maken en toertochten met auto of fiets in zuid Limburg, Belgie of Duitsland.

Ook Maastricht, Gulpen en Valkenburg zijn niet ver.

Alles ziet er netjes en schoon uit, comfortabel huisje met vriendelijke mensen.

Er zijn geen speelfaciliteiten voor kinderen, maar dat zochten wij ook niet.

Er is voldoende parkeerplaats en ook een mooi uitzicht op het dal.

Dit is het rustige deel van zuid Limburg vlak bij de belgische grens (Voerstreek) met in Ulvend een prima belgische ijssalon en restaurant.

Wij gaan zeker weer terug !

Fantastichs

Familie den Dekker, 15-9-2017

Alles was perfect. Super schoon, vriendelijke mensen. En een mooi huisje met mooi uitzicht. Dit huisje is een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve Endepoel in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve Endepoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hoeve Endepoel scoort een 9.33 uit 10 op basis van 108 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: