Vakantiehuis

136 reviews over Vakantiehuis Hoeve Endepoel in het Nederlands

Geweldig

Thea en Ad
22-6-2019

Wij hebben een uitstekende week in Hoeve Endepoel doorgebracht. Mooi schoon huisje. Fantastisch uitzicht en rust! Hartelijke ontvangst. Lekkere vlaai stond klaar in koelkast. Alles zeer aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

Aanrader voor rustzoekers en natuurliefhebbers.

Dorthy Ou.
19-6-2019

Uitstekend 6 persoonshuis! Tot in de puntjes verzorgd. Gezellige inrichting. Zeer fraaie ligging met vrij uitzicht over de weilanden. RUST en stilte. Wandelkaarten beschikbaar. Mogelijkheid voor minder valide (op benedenverdieping: 2 p. slaapkamer en aangepaste badkamer). Noorbeek ( op loopafstand) heeft busverbinding met Maastricht en 2 prima winkels, slager+ en bakker+. Hartelijke ontvangst en zeer goede communicatie met de eigenaar.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super adres!!

Jos en Josephine
10-6-2019

Met onze kleinzoontjes, dochter en schoonzoon genoten van een lang weekend in vakantiehuisje Hoeve Endepoel. Een zee van ruimte om te spelen...Schitterende omgeving .Wandelen....zeer afwisselend, dus ook leuk voor kinderen. Het huisje van alle gemakken voorzien. Limburgse gastvrijheid: een heerlijke vlaai in de koelkast!! We hebben erg genoten. Een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was opnieuw geweldig!

Familie Kloosterman
1-6-2019

Opnieuw hebben we genoten van het verblijf bij Hoeve Endepoel! Gastvrij ontvangst en Yvonne en Pim staan altijd voor je klaar. Mooi en schoon huis, alles wat nodig is is aanwezig. Heerlijk vrij uitzicht vanuit het huis en vanaf het terras! Veel mooie wandelroutes gelijk vanaf het huis. Met een korte wandeling ben je zo bij de ijsboerderij van Ulvend, dat mag je niet overslaan! Op loopafstand is er voor de kinderen een kleine speeltuin, waar ze zich prima kunnen vermaken. Maar ook bij het huis is er genoeg ruimte voor vermaak. Kortom: Een verblijf bij Hoeve Endepoel raden we zeker aan!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Mooi huis, aardige mensen en fantastisch uitzicht!

Anton Biemans
23-5-2019

Mooi huis, voorzien van alle gemakken en een fantastisch uitzicht over de glooiende grasvelden. Bovendien zijn Pim en Yvonne erg aardig en kun je bij hen terecht voor alle vragen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een welkome verrassing.

Mureau
3-5-2019

Fantastische en gastronomische omgeving.

Ideaal voor fietstochten met hoogtemeters en wandeltochten in grote natuurdiversiteit.
Mooi verblijf in een monumentale hoeve van zeer vriendelijke mensen.

Gereisd Met partner in maart 2019

Prachtige, schone en ruime lokatie.

Fam R.R. Van Aalderen
6-4-2019

Prachtige lokatie in een rustige omgeving. Vrij uitzicht. Compleet ingericht vakantie huis, alles is aanwezig. Schoon en netjes. De verhuurders helpen waar nodig, zijn aardig en voorkomend.

Gereisd Met partner in april 2019

Heerlijke vakantie in Vroelen hoeve Endepoel gehad

Cobie en Wil van der Niet
3-4-2019

We hebben weer genoten jullie mooi en volledig ingericht 6 persoons huisje. Heerlijk gewandeld, Zuid-Limburg is een gastvrij wandelparadijs. We komen zeker terug!!!?

Gereisd Met partner in maart 2019

Super weekeind gehad, komen zeker weer terug!!

Betsy,
25-2-2019

Heel leuk huisje. Prachtig uitzicht. Heel rustig, lieve gastvrouw!! Prima prijs/kwaliteit verhouding. Vanuit het huisje prachtige wandelingen te maken!!

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Ik kom zeker weer terg

Wies Heinen
24-12-2018

Mooie Omgeving,prachtig verzorgt en een heel hartelijke, vriendelijke en attente familie.Geweldig.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve Endepoel in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve Endepoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.