Tijdelijk €25 aanbetaling

Herberg St. Brigida

We hebben de beste aanbieders voor Pension Herberg St. Brigida voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 34 reviews

5.6VoldoendeScore uit 34 reviews

Pension info

Meer pension info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over Herberg St. Brigida

• 5Mw Jansen27-08-2022

Leuk maar niet voor een tweede keer

Rustiek hotelletje. Wat je echter niet op de foto’s ziet is dat er een steile trap omhoog gaat en de kamers gescheiden zijn met een dunne wand. Slaapkamer is klein en wij vonden het bed niet comfortabel. Zacht en doorgezakt. Geen tv maar dat staat vermeld op de site. Kamer lag op de hoek aan de straat dus veel geluid van verkeer en passanten. Ontbijt was oke echter qua hartig beleg alleen kaas. En je kan pas na 8.30 ontbijten. Al met al een gezellige herberg maar wij vonden het aan de prijs.

• 3Anna12-06-2022

Zwaar tegen gevallen

Slecht, via zeer steile trappen kwamen we een zolderkamer terecht. Bedden uit elkaar getrokken, veel stof aan het hoofdeinde . Top op matras dat zeer slecht was. Top gleed weg. Geen ruimte om koffers op te zetten. Kleine douche met gladde ondergrond. Geen gastvrije ontvangst door eigenares. Meisjes die bedienden wel aardig. Eten matig , garnalenkroketjes waren goed. We gingen hier naar toe omdat we er positieve ervaringen over hadden gehoord. Het tegendeel was de praktijk

• 9Bert Hokken24-08-2021

prima kleinschalig hottelletje, waar je lekker kun

Heerlijk eten, mooi terras, eenvoudige maar complete kamers.

• 10Bep Reinders17-01-2020

Helemaal goed...

We moesten met de taxi terug naar het park waar we vertoevden en zouden 20 euro moeten betalen voor 2 kiometer.De eigenaresse heeft ons terug laten brengen super waar vind je dat nog...Het eten was fantastisch lekker en verzorgd...

• 6Frans Willeme05-05-2019

Een smakelijk maar gevaarlijk hotel

Met een negental wielervrienden hadden wij een weekend geboekt in herberg Brigida (Noorbeek). Wielrennen is niet de veiligste sport, een ongeval in het hotel waar je verblijft wil je zeker vermijden. En dat, zo is helaas mijn ervaring, is in herberg Brigida niet het geval. De trap is zéér smal, steil en bochtig en in de slaapkamer tussen de natte ruime en het slaapgedeelte is een afstapje van ruim 30 centimeter niet te zien in het donker met alle gevolgen van dien na een nachtelijk toiletbezoek: een flinke smak. Onvoorstelbaar dat een brandweer zoiets goed keurt. Het voortreffelijke eten en de schitterende omgeving maken natuurlijk veel goed. Maar jammer dat je zo'n lekker dineetje niet kunt afsluiten met cappuccino omdat het apparaat al is schoongemaakt. En dat je na 3 uur aanreistijd geen parkeerplaats kunt vinden en eindelijk binnen om 20.25 uur niets meer kunt eten is spijtig. En koffie noch iets van ontbijt vóór 8.30 uur is jamme

• 10Toos Evers-Knoben28-08-2017

Goed toeven bij fijne mensen!

Noorbeek is een wandelparadijs met uitgebreide mogelijkheden in de nabij gelegen Voerstreek of in het Limburgse heuvelland. Na afloop hiervan lekker terassen bij herberg St.Brigida, hetgeen nu ook al kan op het mooie tuinterras aan de achterkant van de herberg. Na genoten te hebben van een heerlijk diner van chef-kok Frans van Wissen en een gezellige avond in het bijzijn van zijn charmante gastvrouw Brigitte is het heerlijk slapen in deze herberg. Wij zijn in elk geval trouwe bezoekers bij deze fijne mensen met zijn jeugdige team. Top!

• 9Claire04-06-2017

prima herberg!

Heel fijne plek. Vriendelijke mensen, fijne bedden, mooi sanitair, super ontbijt, aanrader.

• 9Hans Hoogeveen14-07-2016

Sfeervolle herberg waar het goed toeven is

De ontvangst en de persoonlijke aandacht waren hartverwarmend. Wegens trieste familieomstandigheden zochten wij als familie een plek om te overnachten en met elkaar te eten maar vooral ook samen te zijn. De medewerkers van de herberg waren voor ons in deze situatie de perfecte gastvrouwen. Uiteraard willen wij de koks niet vergeten. Bedankt voor de pan soep op tafel, de kip van de BGE en de lekkere zonnevis. Chapeau!!!. Wellicht tot ziens.

• 82 wandelaars14-05-2016

Goed toeven in Herberg Brigida

Geen hartelijk ontvangst zoals we gewend zijn in Limburg. Na het handen schudden werd de kamersleutel overhandigd en moesten we zelf zien hoe we boven kwamen. Over het eten kunnen we kort zijn. Het ontbijt en diner is met zorg bereid en goed van smaak. Er is aandacht voor de presentatie van de maaltijden. Overigens is het geen voordelig adresje. Naar onze mening een prima prijs-kwaliteitverhouding. De kamer en badkamer is sfeervol ingericht, met authentieke elementen. De bedden vonden we aan de zachte kant. Ondanks het geluid van het doorgaande verkeer hebben we prima geslapen. Bij een volgend bezoek aan Noorbeek zouden we zo weer voor Brigida kiezen.

• 8Linda van Sas09-02-2016

Super herberg !

Nette sobere kamer voor ons helemaal ok. Diner super met eerlijke en verse producten , van kok Frans .extra in de watten gelegd voor mijn man z'n verjaardag . Voor wandelaars goed gelegen.

Pension Herberg St. Brigida info

Het complex