Pension Herberg St. Brigida

Pension Herberg St. Brigida

8.2Fantastisch

Nederland, Limburg, Noorbeek

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg St. Brigida voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

31 reviews over Pension Herberg St. Brigida

• 10Bep Reinders17-01-2020

Helemaal goed...

We moesten met de taxi terug naar het park waar we vertoevden en zouden 20 euro moeten betalen voor 2 kiometer.De eigenaresse heeft ons terug laten brengen super waar vind je dat nog...Het eten was fantastisch lekker en verzorgd...

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    6Frans Willeme05-05-2019

Een smakelijk maar gevaarlijk hotel

Met een negental wielervrienden hadden wij een weekend geboekt in herberg Brigida (Noorbeek). Wielrennen is niet de veiligste sport, een ongeval in het hotel waar je verblijft wil je zeker vermijden. En dat, zo is helaas mijn ervaring, is in herberg Brigida niet het geval. De trap is zéér smal, steil en bochtig en in de slaapkamer tussen de natte ruime en het slaapgedeelte is een afstapje van ruim 30 centimeter niet te zien in het donker met alle gevolgen van dien na een nachtelijk toiletbezoek: een flinke smak. Onvoorstelbaar dat een brandweer zoiets goed keurt. Het voortreffelijke eten en de schitterende omgeving maken natuurlijk veel goed. Maar jammer dat je zo'n lekker dineetje niet kunt afsluiten met cappuccino omdat het apparaat al is schoongemaakt. En dat je na 3 uur aanreistijd geen parkeerplaats kunt vinden en eindelijk binnen om 20.25 uur niets meer kunt eten is spijtig. En koffie noch iets van ontbijt vóór 8.30 uur is jamme

Gereisd met vrienden in april 2019

• Oude reviews

10Toos Evers-Knoben28-08-2017

Goed toeven bij fijne mensen!

Noorbeek is een wandelparadijs met uitgebreide mogelijkheden in de nabij gelegen Voerstreek of in het Limburgse heuvelland. Na afloop hiervan lekker terassen bij herberg St.Brigida, hetgeen nu ook al kan op het mooie tuinterras aan de achterkant van de herberg. Na genoten te hebben van een heerlijk diner van chef-kok Frans van Wissen en een gezellige avond in het bijzijn van zijn charmante gastvrouw Brigitte is het heerlijk slapen in deze herberg. Wij zijn in elk geval trouwe bezoekers bij deze fijne mensen met zijn jeugdige team. Top!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Claire04-06-2017

prima herberg!

Heel fijne plek. Vriendelijke mensen, fijne bedden, mooi sanitair, super ontbijt, aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Hans Hoogeveen14-07-2016

Sfeervolle herberg waar het goed toeven is

De ontvangst en de persoonlijke aandacht waren hartverwarmend. Wegens trieste familieomstandigheden zochten wij als familie een plek om te overnachten en met elkaar te eten maar vooral ook samen te zijn. De medewerkers van de herberg waren voor ons in deze situatie de perfecte gastvrouwen. Uiteraard willen wij de koks niet vergeten. Bedankt voor de pan soep op tafel, de kip van de BGE en de lekkere zonnevis. Chapeau!!!. Wellicht tot ziens.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 82 wandelaars14-05-2016

Goed toeven in Herberg Brigida

Geen hartelijk ontvangst zoals we gewend zijn in Limburg. Na het handen schudden werd de kamersleutel overhandigd en moesten we zelf zien hoe we boven kwamen. Over het eten kunnen we kort zijn. Het ontbijt en diner is met zorg bereid en goed van smaak. Er is aandacht voor de presentatie van de maaltijden. Overigens is het geen voordelig adresje. Naar onze mening een prima prijs-kwaliteitverhouding. De kamer en badkamer is sfeervol ingericht, met authentieke elementen. De bedden vonden we aan de zachte kant. Ondanks het geluid van het doorgaande verkeer hebben we prima geslapen. Bij een volgend bezoek aan Noorbeek zouden we zo weer voor Brigida kiezen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Linda van Sas09-02-2016

Super herberg !

Nette sobere kamer voor ons helemaal ok. Diner super met eerlijke en verse producten , van kok Frans .extra in de watten gelegd voor mijn man z'n verjaardag . Voor wandelaars goed gelegen.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Henk Evers10-06-2015

Plezierige en gemoedelijke sfeer!

Wij waren er al zo vaak en dat spreekt natuurlijk voor zich! De culinaire hoogstandjes van Frans (chef-kok) in combinatie met de hartelijkheid van gastvrouw Brigitte en haar jeugdig personeel blijft ons naar deze mooie plek trekken.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8Tersteeg04-06-2015

Heerlijk genieten in gemoedelijke,gastvrije sfeer

Gezellige herberg met de sfeer van een dorpscafé. Laagdrempelige entourage waardoor gasten zich direkt helemaal thuisvoelen en onderling verrassende gesprekken ontstaan. De gastvrouw neemt de tijd voor haar gasten en de kok is graag bereid een culinaire uitleg te geven.

Gereisd in mei 2015

• 8p. van der Hoeven03-10-2014

Mooie kennismaking met Zuid Limburg

Knusse herberg met gezellige huiselijke sfeer en goed restaurant midden in het dorp Noorbeek. Onze kamer op de bovenste etage was eenvoudig (geen bad, tv, radio of föhn), maar heel netjes en schoon en met een warme en moderne uitstraling. Wij vonden alleen de 2 spotjes boven het bed en de 2 losse, voor ons doen veel te, zachte bedden die niet goed tegen elkaar aangeschoven konden worden, niet zo prettig. En omdat de herberg midden in het dorp aan een doorgaande weg en op een hoek ligt, was er veel geluid van het verkeer. Vooral 's ochtends vroeg... Het ontbijt was lekker, voedzaam en leuk met een eigen potje koffie/thee op tafel. De herberg is een ideaal startpunt voor diverse mooie wandelingen in de omgeving. En de vriendelijke en behulpzame eigenaren bieden je naast een heerlijke keuken ook tips en gratis routebeschrijvingen voor mooie wandelingen in de omgeving.

Gereisd met partner in september 2014

3 tips over Pension Herberg St. Brigida

• Carlo de Graaf, 29-09-2013 Rapporteren

Vraag zeker een wandeling bij de bediening! Zeer mooie wandelingen in de Voerstreek!

• Henk Evers, 10-06-2015 Rapporteren

Er ontbreekt helaas een kleine Led- tv op de kamers, maar tegenwoordig komt men met een eigen tablet ook al aardig weg, trouwens Wifi is bij deze herberg gratis.

• Tersteeg, 04-06-2015 Rapporteren

Elke keer weer een verrassende wandeltocht.

0 vragen over Pension Herberg St. Brigida

Pension Herberg St. Brigida info