Vakantiehuis De Zavelberg

Vakantiehuis
6,7

7 reviews over Vakantiehuis De Zavelberg in het Nederlands

Wij hebben hier een deel van de herfstvakantie doorgebracht met het gezin met 2 pubers. Het huisje voldoet goed. Inrichting is van de jaren 70, maar in goede staat en schoon! De ligging is perfect om vanuit hier prachtige fietstochten op de racefiets door de heuvels van Zuid Limburg en België te maken. Vaals, Valkenburg, Maastricht en Aachen zijn goed bereikbaar(zelfs op de fiets). Er is dus genoeg te doen, maar ook voor een rustige vakantie is het prima!

Nooit zullen wij daar meer boeken

A.C Kamp
23-6-2016

Oud en donker maar dat zie je ook als je de website bekijk dus dat weet je

maar je verwacht niet dat er een enorme stank is in het huisje van een naast gelegen boerderij.

Badkamer is wel compleet een douche gordijn zou een pre zijn.

Slaapkamer zou echt aan vervanging toe zijn een krap bed en als je beddengoed daar huurt past het laken niet goed op het bed.

eenvoudige vakantiewoning

Fam. Vervloed
15-6-2015

eenvoudig ingericht maar schoon.Zeer grote tuin.Fiets en wandelpaden overal aanwezig.Goede ontvangst en zeer lage prijs.Omgeving is mooi en groen.Echt een plaats om tot rust te komen en te ontspannen in de natuur.

We hebben een aantal aanbieders voor De Zavelberg voor je op een rij gezet:

Rust en een natuurlijke omgeving

Anneke de hart
30-3-2014

We hebben een paar mooie dagen gehad in de Zavelberg. Het huisje was eenvoudig en wat gedateerd ingericht, maar het was schoon en alles deed het prima. Het ligt in een werkelijk fantastische omgeving waar je prachtig kan wandelen en van de natuur genieten.

Donker en somber, eenmalig

Peter van den Berg
29-9-2012

De accommedatie is schoon en simpel ingericht, geboekt vanwege 2 persoonsbed en WK2012 wielrennen. Woning erg somber, donker en koud. Alles Bruin en steen.

Ramen zitten te hoog waardoor je geen uitzicht hebt. Bed viel tegen, alles jaren 60, groene badkamer en toilet. Douche is prima, ook al staat de hele badkamer daarna onder water. Prima ligging voor wandelingen en fietstochten. Noorbeek op loopafstand. Niet kindvriendelijk, weinig voorzieningen.

Matig onderkomen

hans
20-8-2012

Ach ja, wat moet je er van zeggen. Heel simpel ingericht. Jaren tachtig, alles bruin en grijs. Alles wat je nodig hebt in een appartement is er, maar het is matig. TV is anoloog en dus veel ruis en sneeuwerig. Bedden zijn goe, maar de rest rest, we gaaner niet meer heen.

2008

Wij ( mijn hondje Sanne en ik) hebben een midweek in meer

Yvette Van Hole en hondje Sanne
18-5-2008

Wij ( mijn hondje Sanne en ik) hebben een midweek verbleven in Zavelberg, meer bepaald in het groene huisje. Alles was er zeer netjes en het huisje is ook comfortabel ingericht.Het weer was mooi. Maar wat voor mij de max was : de stilte en de natuur.Ik heb er niks anders gehoord dan het gezang van de vele vogeltjes: zaaaaalig !!! De gastvrouw was zeer vriendelijk. Ik hoop dat ik hier ooit nog mag terugkomen, want het heeft me echt deugd gedaan!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor De Zavelberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Zavelberg in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Zavelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.