Hotel De Plank & Brasserie

Hotel De Plank & Brasserie

9.7Fenomenaal

Nederland, Limburg, Noorbeek

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor De Plank & Brasserie voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

17 reviews over Hotel De Plank & Brasserie

• 2019
    10Esther27-11-2019

Heerlijk hotel

Wat een mega goede ervaring hebben we gehaf met dit mooie hotel en fijne beheerder van het hotel. Zo aardig en fijn ontvangen en een super mooie kamer hadden we dat uitkeert over de heuvels. Elke ochtend een Kadootje om zo uitzicht te hebben . Knusse kamer en van alles voorzien. Heerlijk ontbijt en mooie ligging van hotel . We komen zeker nog een keer terug...

Gereisd met partner in november 2019

• 10Jan14-10-2019

Gastvrij schitterende ligging heerlijk eten en drinken goede bedden fijne kamers

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10T. van schaik09-08-2019

Dit is geen 9.3 waard! Maar een dikke 10!! Wat een ontvangst, lekker relaxt, een babbel en een prachtige kamer, wat een THUISKOMEN is dit! Dit gaat een vast adres worden voor ons. s'Avonds diner gedaan was echt van super kwaliteit, de persoonlijke bediening kon niet beter! Het ontbijt fantastisch met heerlijk vers gemalen bonen.

wij hebben genoten!! tot snel. Een dikke 10!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Joyce Gritter24-08-2018

Een pareltje in Zuid Limburg!

Wat een heerlijk verblijf was dit! En wat een ontzettend vriendelijk, ongedwongen, gastvrij team werkt er bij hotel restaurant “De Plank”! Niet te vergeten het schitterende uitzicht op het panorama terras aan de achterkant. De kamers aan de achterkant zijn heerlijk rustig; aan de voorkant loopt een ‘rustige’ weg waar af en toe wat verkeer voorbijkomt. De menukaart is niet al te uitgebreid, maar dat wat er opstaat is heerlijk!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Monique en Kevin24-05-2018

Fantastisch!

Het hotel is een heel goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Vanaf het terras en de kamer hadden we een prachtig uitzicht. Het eten is ontzettend goed, dus een arrangement is zeker aan te raden! Heerlijke koffie, een heel goed ontbijtbuffet en zowel de voor-, hoofd-, als nagerechten waren overheerlijk. De eigenaars zijn erg vriendelijk, attent en behulpzaam en dat geldt ook voor het overige personeel. Kortom, een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Ingrid en Mieke13-05-2018

Fantastisch😊👍🏼🌸

Zeer hartelijke ontvangst door de eigenaar. Prachtig terras met heerlijk uitzicht. We kregen een mooie kamer aan de achterzijde met terras. Douche met douchegordijn, dat was beetje jammer. Het water liep erlangs en de hele grond was nat na het douchen. Voor de rest was alles werkelijk geweldig. Heerlijke vlaaien met lekkere koffie. Goede bedden. Uitgebreid ontbijtbuffet. Alles wordt bijgevuld als het op is. We hadden elektrische fietsen gehuurd. Goede uitleg gekregen, met fietsroutes. Toen we terug kwamen stond er al een medewerker klaar om de fietsen van ons over te nemen en weer op te laden. 2x was er een probleempje met de fietsen, meteen een andere fiets geregeld. Heerlijk avondeten en gezellige bediening. Iedereen deed geweldig zijn best om het ons naar de zin te maken. Prachtige omgeving, waar je lekker kunt fietsen en wandelen. Genoeg te beleven in de omgeving, leuke dorpjes!

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

9Anneke Ruyter01-06-2017

Super hotel

Het hotel ligt op een mooie plek in het Limburgse heuvelland. Wij werden uitstekend ontvangen door de zeer gastvriendelijke medewerkers van het hotel. Wij hadden een mooie kamer met prachtig uitzicht, bedden zijn uitstekend, douche en ligbad in de kamer is een waar genot. Wat zeer belangrijk is dat de kamers super schoon zijn en er ontbreekt je aan niets. Op het panoramaterras is het heerlijk vertoeven, onder het genot van een drankje genieten van het indrukwekkende Limburgse landschap. Ontbijt is uitstekend, wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Elsje Tielemans14-05-2017

Fantastische plek,en zeer vriendelijk personeel

Ontbijt was prima in orde. Kamer goed onderhouden en ruim. Het eten was super lekker. Het 4 daags Limburg-arrangementis een echte aanrader zie website De Plank. Wij komen terug

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Andre en Gerrie25-07-2016

Limburgse gastvrijheid

Het hotel ligt op een prachtige plek aan de rand van Nederland en je kijkt vanaf het panoramaterras zo over de weilanden, België in. Je wordt er gastvrij ontvangen door de eigenaar. Wij hadden een budgetkamer geboekt, deze is klein maar netjes en voorzien van een goed bed, ook de badkamer was klein en de douche was voorzien van een goede mengkraan en douchegordijn, maar wel keurig schoon. Je kunt hier een lekker biertje drinken op het terras. Het ontbijt is gewoon goed, lekkere broodjes en goede koffie. Dit was onze tweede keer en er volgt zeker nog een derde keer.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10A & F21-06-2016

Super !

Wat een super plek, uitzicht van zo'n 25 kilometer over het heuvellandschap, zelfs tot over Maastricht. Alles was er perfect verzorgd, een heel uitgebreid en zeer netjes verzorgd ontbijtbuffet en het diner was heerlijk.

Gereisd met vrienden in juni 2016

3 tips over Hotel De Plank & Brasserie

• hans van der sluis, 10-06-2014

wandeling naar de voerstreek

• Andre, 07-07-2013

Een stukje verderop, net over de grens in België ligt ijssalon Bakhuis, waar je onder andere een heerlijke coup ijs kunt halen.

• hans, 09-06-2013

even bij vvv zuid limburg shoppen voor de mooiste wandelingen in de buurt.

0 vragen over Hotel De Plank & Brasserie

Hotel De Plank & Brasserie info