Camping Boerderijcamping De Kloostermuur

Meer campinginfo

66 reviews over Camping Boerderijcamping De Kloostermuur

• 9arie jan hille23-07-2019

heerlijk onthaasten

Heerlijk bijkomen in een prachtige omgeving. Koeien worden weer imposante dieren, geen objecten meer langs de snelweg. Fijne sfeer op de camping, schoon en modern sanitair. Prettige eigenaar ook. We komen terug...

• 9Minke de Korte14-02-2019

Genoten

Fijne camping in rustig landschap. Uitzicht op weiland met koeien. In deze uitzonderlijk hete zomer stonden wij op het achterste veld en het enige dat ons ontbrak was... schaduw. Maar goed, het was dan ook echt extreem warm. We hebben hoe dan ook genoten, de kinderen vonden het er super. Gemengd publiek, jong en oud, echt van alles wat. Gemoedelijke sfeer en zeer relaxte en vriendelijke eigenaar. Sanitair schoon, douches met warm water. Er is zelfgemaakte jam te koop en vlees van eigen koeien. Croissantjes en broodjes voor het ontbijt. Wat ons betreft had er wel een gezamenlijke koelkast of diepvries mogen zijn. Wij kampeerden met een tent en hadden geen mogelijkheid tot koelen van eten of drinken. Dat was met de hitte een minpuntje. Maar dit is eigenlijk het enige dat we hadden aan te merken op deze verder fijne camping!

Met jonge kinderen

• 2018
    9José07-09-2018

Mooi terrein met fruitbomen

Er zijn 2 ruime campingvelden met mooi uitzicht. Je kan gaan staan waar je wilt. Het sanitair is ruim en schoon. Het afwaswater is heel heet.

• 9Harry15-05-2018

fijne vakantie

Een prima camping met gemoedelijke en gastvrije gastheer en -vrouw. Toiletten zijn schoon, fris en nieuw. Fijne afzonderlijke wastafelruimte. Jammer dat er altijd campinggasten zijn die bang zijn dat ze een plak niet krijgen en hun caravan en camper ergens tussen proppen en menen dat je maar op moet schuiven en een andere camper bijna niet meer kan inparkeren en er uit rijden. Hartstikke leuke camping, maar dan niet met Hemelvaart en Pinksteren èn mooi weer, tenminste als nieuwkomers zich te kort gedaan voelen.

• 2017
    10Gertjan & Briggita30-12-2017

Fantastisch!

In een woord genoten hadden we.Pierre de eigenaar is heel gastvrij, hij biedt je gelijk een kop koffie aan. Leuke campingindeling met uitzicht op de koeien. En ook vooral de buurdorpen Slenaken noorbeek en de belgische voerstreek erom heen,schitterende natuur. Verder super Goed en hygiënisch sanitair. Eieren, wijn en vlees van de boerderij te koop. Goede uitvalsbasis voor wandelingen/mountainbike etc. Ook ligt het mooi centraal om de steden aken Maastricht Luik te bezoeken. Maar vooral de ideaale plek voor de rust. Toplocatie#mooiecamping#natuur#boerderij#dieren#zuidlimburg# zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Staat v/h sanitair

• 8Janssen05-10-2017

Mooie camping

We verbleven in september 2017 enkele dagen op deze camping .De camping ligt prachtig in een oude boomgaard met veel mogelijkheden voor te fietsen en te wandelen.Het sanitair is modern, schoon en netjes. Maar bouwvakkers zijn het naast gelegen klooster aan het renoveren en dit zorgt soms voor lawaaioverlast. En als de wind uit de verkeerde richting komt ruikt je de gier (mest) en dit veroorzaakt ook de vliegen en langpootmuggen overlast.( deze zitten zelf nog in de douches)Enkele speeltoestellen voor de kinderen zijn stuk en niet veilig!.De eigenaar hebben we niet gezien, een jongen verzorgt de inschrijving. Helaas toch wat minder...

• 8Edwin Luijt30-04-2017

Heerlijk rustige camping, strategisch gelegen.

Pierre is heel gastvrij, hij biedt je gelijk een kop koffie aan. Leuk campingveld met uitzicht op de koeien. Goed en hygiënisch sanitair. Eieren, wijn en vlees van de boerderij te koop. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10Ankie27-07-2016

Heerlijk ontspannen camping in prachtige omgeving

Fijne knusse camping in één van de mooiste streken van het land. De relaxte levenshouding van eigenaar Pierre werkt aanstekelijk, koffie staat altijd klaar. De sfeer op de camping is erg prettig: gemoedelijk, vriendelijk, geïnteresseerd. Sanitair en afwasfaciliteiten zijn goed in orde, in geval van calamiteiten staat de eigenaar voor je klaar. Voor wie dat leuk vindt is er op de boerderij altijd wel iets te zien of te doen. Een plek om je snel thuis te voelen. Deels alleen gereisd, deels met drie kinderen (12, 8 en 5 jaar oud).

Alleenreizend

• 8GJN02-07-2016

Hele fijne en rustige camping

We hadden een plaats gereserveerd op deze camping maar dat hoef je net zo goed niet te doen, er is totaal geen toezicht op wie komt en waar gaat staan. Al met al hadden we wel een plek met prachtig uitzicht op de grazende koeien. Inschrijven en betalen kan alleen 's morgens op de boerderij die je wel even moet zoeken. De eigenaren zie je eigenlijk niet op de camping. De dagen dat wij er waren werd het sanitair schoongemaakt door mensen die er voor langere tijd stonden. Camping ligt heerlijk rustig, sanitair is schoon, wifi is gratis. Je kan trouwens op de boerderij heerlijk vlees van de eigen koeien kopen. Een echte aanrader!! Kortom, een fijne camping maar het beheer was voor ons wat wazig.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Aniane21-06-2016

Mooi maar vreselijk nat

De camping ligt mooi en rustig. Sanitair is fraai en schoon. Voldoende schaduw door de fruitbomen. Buitenkeuken voor algemeen gebruik. Bij regen is het terrein enorm nat en dat trekt bijna niet weg. Op sommige plekken sta je tot je enkels in het water.

• 8Staat v/h sanitair

7 tips over Camping Boerderijcamping De Kloostermuur

• Oldenhof, 19-08-2013

Gulpener bierfeesten, allerlei markten en diverse podia waren allemaal op of na 16 augustus. Het leek ons een streek waar iedereen wat van zijn gading zou kunnen vinden. Onze kinderen vonden het er heerlijk.

• rwb, 17-06-2012

Wandelen in de omgeving en eten bij herberg Brigida in Noorbeek.

• G>Hoekstra, 08-08-2014

een goede tip is adverteer niet met zo.n rotzooi voordat het klaar is als het ooit klaar komt heb ik mijn twijvels over bij deze mensen

3 vragen over Camping Boerderijcamping De Kloostermuur

• M Koster, 28-05-2019

campers

zijn kleine campers toegestaan?

• pierre, 26-06-2013

wifi

er is overal gratis wifi op de camping

Oldenhof, 19-08-2013

Er is gratis wifi op de camping.

• A.E.G.treffers, 19-05-2012

wifi

is er ook wifi aanwezig?

M.vr.gr. Yvonne

rwb, 17-06-2012

Volgens mij niet. Misschien in overleg met de eigenaar.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig