Vakantiehuis Bergenhuizen

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

5 Reviews over Bergenhuizen

• 9Pieters15-09-2021

Gezellig en ruim, van alle gemakken voorzien.

Een heerlijk huis met alles wat je wenst van een gezellig verblijf.

• 10Kanters23-08-2011

Volgend jaar weer!!

We hebben n leuke midweek gehad in deze vakantiewoning. Mooie streek, lieve mensen, je kunt overal naar toe. Maar ook heerlijk genieten van de rust.

• 8Sander30-08-2009

Mooie autentieke Limburgse boerderij

Wij hebben met 4 stellen (8 volwassen en 1 kind) een week in deze boerderij verbleven. Het is ons goed bevallen. Doordat we beide delen van de boerderij gehuurd hadden beschikten we over voldoende slaapkamers. De binnenplaats met een lange tafel gaf op de mooie zomeravonden echt een Zuid-Europese sfeer. Een absolute aanrader voor wie met meerdere families op vakantie wil!

• 8Rene24-08-2009

Mooie, sfeervolle boerenhoeve

Wij verbleven in het gezellige 8-persoons gedeelte van de oude boerenhoeve. Het grote voordeel hiervan is dat de bijbehorende grote binnenplaats beschut is en dus veel privacy biedt. De boerenhoeve wordt ook als totaal verhuurd, d.w.z. inclusief het resterende 6-persoons deel. Wie van rust houdt en van het echte boerenleven zit hier perfect. Ja, er waren inderdaad wat meer insecten dan in de stad, maar met een (electrische) vliegenmepper is de overlast snel voorbij. Wij hebben overigens geen varken gehoord. Wel koeien, kippen, paarden e.d.. Onze zoon heeft regelmatig gespeeld in de grote tuin en op de rest van het erf. In het nabij gelegen Noorbeek is een heerlijke bakker en slager. Een supermarkt is er helaas niet en dit vergt dus altijd een halfuurtje heen en weer rijden. De omgeving is prachtig en Maastricht is snel bereikbaar. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Kortom niets te klagen over deze vakantiebestemming.

• 1H. van Haaster26-07-2009

Nooit meer

Wij zaten vorig jaar in juli een weekend in een appartement/huisje van Hoeve Geron. Het is alweer een jaar geleden, maar ik denk er nog vaak aan terug. Helaas in negatieve zin. Voor de goede orde: wij zijn echte 'huisjeshuurders' en veel gewend van heel primitief tot luxe. Ook weten we wat je onder een "gezonde boerenlucht" mag verstaan. Het in principe mooie huisje lag op 20 meter afstand van een varkensstal. De stank was niet te verdragen, ook het gegil van de varkens vonden we vervelend. Soms gingen we maar binnen zitten (juli!) om van de stank af te zijn. Maar de duizenden vliegen kwamen natuurlijk overal. Het uitzicht was een verzamelingen stallen/schuren, op een grote betonplaat. Langs ons 'terras' kwamen steeds landbouwvoertuigen en auto's. Als klap op de vuurpijl moesten we 45 euro energiekosten betalen (in juli!) voor een weekend. Dat staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot de het echte energieverbuik. Heel jammer en een absoluut mislukt weekend.

Vakantiehuis Bergenhuizen info

Veilig betalen met