We hebben een aantal aanbieders voor Neer voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Neer voor je op een rij gezet:

Reviews over Neer

Helemaal goed voor rust en ontspanning.

Harrie
    2-12-2012

Het leven in een Limburgs dorpje aan de Maas kent heel veel voordelen t.o.v. "het bruisende leven" in de stad. Wij hebben bewust gekozen voor een B&B waar je geen andere gasten tegen komt.

Wat ons in dit dorp geboden werd: 's Nachts in een luie stoel en een dekentje (niet gehinderd door strooilicht) naar de vallende sterren kijken, kampvuur tot laat in de nacht met een goed glas wijn erbij, barbecue omdat de tuin nu eenmaal zo'n grote heerlijke, stille plek is. Urenlang slenteren en dwalen door bossen, weilanden en velden. Helemaal tot onszelf komen in plaats van geleefd worden door de hectiek van het stadsleven. Een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2012

Leuk gezellig dorp

G.
    19-10-2011

Neer is een klein dorp in de gemeente Leudal. Wij hebben hier de Hansson route gelopen deze 7 km en dan kom je langs vele mooie plekjes van Neer. Er is hier nog een oude watermolen die je kan bezichtigen. Aan de haven kun je met een voetveer (te voet of per fiets) de Maas oversteken naar Beesel. De Maas maakt hier een scherpe bocht en je hebt hier dan ook fantatisch uitzicht over het Maasgebied. Je kan overal terrasjes pakken en een lekker stuk vlaai eten met een kop koffie. Mooi gebied om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Neer scoort een 3,3 uit 10, op basis van 7 reviews