Bed and Breakfast Het Balkonkamertje

1 review over Bed and Breakfast Het Balkonkamertje in het Nederlands

Een aanrader!

Harrie
2-12-2012

Deze B&B bestaat pas sinds kort. Hij is nog onbekend bij het grote publiek en dat is jammer! Deze B&B verdient het om erkenning te krijgen!

Zo'n mooie en bijzondere plek verdient gewoon meer aandacht. Als je hier een paar nachten bent geweest, dan pas weet je wat gastvrijheid betekent. We hebben ons nog nooit ergens zo welkom gevoeld als hier. Je voelt je er echt thuis en toch weet je dat je op vakantie bent. Gastvrijheid als een staat van zijn. Helemaal goed!

Alles kan, zolang het binnen de mogelijkheden van de gastheer ligt. Heel bijzonder dat gevraagd werd bij aankomst wat onze verwachtingen en wensen waren.

Toen we weggingen, hadden we het gevoel dat alles voor ons gedaan was om het ons naar de zin te maken. Maar vooral het gevoel dat je welkom bent en dat je je mag thuis voelen. Heel bijzonder!

Gereisd met partner in oktober 2012

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Balkonkamertje in Neer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Balkonkamertje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.