Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Braampeel

4 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Braampeel in het Nederlands

Fantastisch!

Karin Daelman
21-6-2017

De Braampeel is een prachtige locatie met verschillende luxe appartementen. Wij waren met een groep van 22 mensen en iedereen had zijn/haar privacy in het appartement. Voor de kinderen is er genoeg te doen op de locatie zoals voetbalveld, trampoline, veel steps, fietsjes etc en een groot speeltoestel. De appartementen hadden ze perfect voor ons ingericht zodat we een eetkamer hadden en een woonkamer om gezellig te kletsen en drinken. Niets was te veel gevraagd en alles is bespreekbaar. Complimenten voor het TOP-team van de Braampeel.

Malu, Marketing & Sales, 27-6-2017
Beste Karin, hartelijk bedankt voor de mooie recensie en hopelijk tot ziens bij De Braampeel!

Suus
14-10-2014

Het is er verzorgd, parkeerplek dicht bij het appartement, rustige omgeving. Heerlijk om lekker tot rust te komen maar genoeg activiteiten te doen in de omgeving.

Malu, Marketing & Sales, 10-6-2017
Suus, bedankt voor de positieve recensie, dat waarderen wij enorm!

Rust Prachtige natuur en locatie.!

hoving
17-8-2010

We hebben een lang weekend in de Braampeel gezeten om de 12 1/2-jarige bruiloft van mijn broer te vieren. Vader, moeder, broer, zus en alle kids met z'n allen gezellig eten bij de open haard. De luxe uitstraling van de Braampeel is echt een toegevoegde waarde; lekkere bedden, stylish ingericht en ieder z'n eigen douche/toilet. Op zaterdag hebben we een groot tapa's buffet besteld, zodat we niet hoefde te koken. Ook dit was geweldig! Heerlijk eten en goede service. Geweldig dat alles zo mooi & nieuw is! De kleine kinderboerderij was natuurlijk een grote verassing; kids hebben de kleine biggetjes gezien en de andere dieren eten gegeven. Wij hebben heerlijk genoten van ons weekend. Bedankt voor de Brabantse/Limburgse gezelligheid en service. In de toekomst zullen we elkaar zeker nog zien en spreken.

Malu, Marketing & Sales, 10-6-2017
Bedankt voor de positieve recensie, dat waarderen wij enorm!

Fantatische plek

Francien
2-5-2010

Wat een mooie accomodatie als bij de hand en je kunt het helemaal laten verzorgen.

Dit is echt genieten. Je kunt er mooie fietstochten en wandeltochten maken.

Malu, Marketing & Sales, 10-6-2017
Bedankt voor de positieve recensie, dat waarderen wij enorm!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Braampeel in Neer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Braampeel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.