Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Den Engel in het Nederlands

2007

Mooie omgeving, zeer goede accommodatie, pand met veel oude details, vriendelijk onthaal en een breakfast waar je U tegen zegt. Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken.

Gereisd anders in Mon Mar 26 2007 00:06:22 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Den Engel in Neer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Den Engel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.