Camping De Rooëjbes

Camping De Rooëjbes
8,6

3 tips over Camping De Rooëjbes

M.de.Boer, 17-7-2015
Prima uitvalsbasis voor fietstochten via de knooppunten maar ook een bezoek aan Roermond en Maastricht behoort tot de mogelijkheden. Geniet vooral ook van alle fruit dat aan de weg wordt aangeboden bij de veel bedrijven (o.a. kersen, abrikozen,blauwe en rode bes in juli).
Dick-Diny, 2-5-2014

Uitvalbasis voor prachtige fietstochten door bossen en langs de Maas, de Grote Peel , Thorn, vele dorpjes en de stad Roermond!

Als je fietstochten gaat maken let dan op de vaartijden van de voetveren!

Van Oostveen, 8-9-2013
Neem vooral fietsen en goede wandelschoenen mee. De omgeving Leudal biedt met zijn natuur en route langs de Maas vee vertier. Ook in het nabij gelegen Duitse grensgebied hebben we mooie wandel- en fietsroutes gevonden.