Camping De Rooëjbes

23 reviews over Camping De Rooëjbes in het Nederlands

Absoluut een aanrader!!

Marijke Bos
4-6-2018

Een ontzettend gezellig verblijf gehad, samen met mijn man, onze 2 honden en onze buren. Een prachtige camping, mooi aangelegd en onderhouden. Met leuke details, zoals mooie bloemen, smeedwerk, rozenbogen. Erg leuk gedaan. De hele camping geeft een verzorgde indruk. Het sanitair is altijd brandschoon en de eigenaars zijn enthousiaste en vriendelijke mensen. Wij gaan er zeker weer heen!

geweldig

wim van de mortel
14-5-2018

Een mooie fijne camping 2 km buiten neer. Ruim opgezet grote plaatsen. Goed sanitair wat altijd zuiver was. Enthousiaste beheerders die het goed doen. Een goede broodsevice voor smorgens de bestelde broodjes lagen smorgens in de kast in een zak met je plaatsnummer er op. Inde omgeving kan je goed wandelen en fietsen. Neer zelf heeft een paar restaurants waar je goed kunt eten . De camping zelf heeft ook een terras waar je wat kan drinken met een klein hapje en een kop soep. Jammer dat dat alleen op zondag kan. Wij hebben er leuke dagen gehad en zeker een aanrader voor iemand die een rustige camping wil boeken.

Op zien Limburgs 'genaote!'

Gonny de Jong
23-7-2017

Hele mooie rustige camping! Het sanitair is schoon en wordt geregeld gepoetst. Mirjam en Har verwennen hun gasten met een lekker kopje courgettesoep of iets lekkers uit eigen tuin! Op het gezellige terras kun je op zondag genieten van de overheerlijke zelfgebakken vlaai en een heerlijk kopje koffie en een lekker biertje!

Heerlijk rustig!

RIet
27-5-2017

Mooi plekje wat je zelf mag uitkiezen. Een klein parkje midden in de natuur. Naar het dorp is een paar km. fietsen.

Heel mooi fietsgebied. op zondag gezellig koffiedrinken met heerlijke zelfgebakken taart van de eigenaresse, die een leuke gastvrouw is, maar op gepaste afstand. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeker voor herhaling vatbaar

Fam Slui
19-4-2017

Vriendelijke ontvangst. Mooie rustige camping met (23) ruime plaatsen met uitstekend wifi. Modern en schoon sanitair. Gratis warm water voor de douche en afwas. In de binnenruimte (vanwege de koude) bij het terras kun je van de heerlijke taarten/vlaaien genieten die door de eigenaresse zelf gebakken worden. Of van de lekkere bieren van Lindeboom.

Oude reviews (archief)

geweldige camping

H C Prinsen
28-9-2016

mooie gezellige familie camping

gast vrij ontvangst

zeer schone toillet en douche

Gastvrij ontvangen nette camping

Fam Dekker
2-8-2016

De eerste indruk wat mij opviel waren al die mooie planten op de camping volop in bloei. en de lekkere taarten die Mirjam zelf bakt heerlijk .

mooie accomedatie, prima gastvrouw, mijnheer !

Fam. Geronimo
22-5-2016

Mooie goed verzorgde camping met leuk terras en prima gastvrouw /mijnheer

Gezellige gastvrije camping.

Gert en Ank van Buren
9-11-2015

Beste Mirjam en Har.

Wij hebben van een fijne vakantie op jullie camping mogen genieten ,goed sanitair mooie schone ruime plaatsen ,wij kunnen niet over het terras en restaurant oordelen want dat was in de periode dat wij er waren gesloten.

Vr gr Ank en Gert van Buren.

Schoon, te duur

Sprite caravan
30-8-2015

Voor een dergelijke camping te duur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rooëjbes in Neer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rooëjbes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Rooëjbes scoort een 8.64 uit 10 op basis van 23 reviews.