• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Neer

Reviews over Neer

• 9Astrid04-09-2019

Neer is een fijn Limburgs dorpje

Neer is een klein maar gezellig dorpje, met een prima supermarkt, prachtig om te fietsen en aardige bewoners, je boft maar als je in Neer woont, prachtige landelijke omgeving

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2Pieter12-12-2017

Verschrikkelijk, alleen naar eethuis Aly

Het was een verschrikkelijke ervaring, mooi centrum. Maar voor de rest echt een dom dorp. Vervelende mensen die niet eens hoi zeggen. Ze doen ook niks voor de natuur, ik zag bijna geen fietsen alleen auto's. Ik hoop dat het dorp door het broeikaseffect overstroomt. Het enige echte lichtpuntje was eethuis Aly

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 4Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

Alleen gereisd in december 2017

• 8Fam. Geronimo22-05-2016

leuk stadje, prima horeca en touristen voorz.

touristenvoorziening o.a. zeer fiestvriendelijk stadje, leuke watermolen met bezoekerscentrum.

• 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2016

• 9francien.korsten02-11-2014

Fantastische plek!!

Leuke gezellige plaats. Je kunt er heerlijk wandelen fietsen. Verder ligt het in de driehoek Roermond Venlo Weert.

• 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 8Frans26-10-2014

Mooi dorpje aan de Maas

Mooie wandel en fietsroutenetwerk langs de Maas.

• 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

september 2014

• 9Harrie02-12-2012

Helemaal goed voor rust en ontspanning.

Het leven in een Limburgs dorpje aan de Maas kent heel veel voordelen t.o.v. "het bruisende leven" in de stad. Wij hebben bewust gekozen voor een B&B waar je geen andere gasten tegen komt.

Wat ons in dit dorp geboden werd: 's Nachts in een luie stoel en een dekentje (niet gehinderd door strooilicht) naar de vallende sterren kijken, kampvuur tot laat in de nacht met een goed glas wijn erbij, barbecue omdat de tuin nu eenmaal zo'n grote heerlijke, stille plek is. Urenlang slenteren en dwalen door bossen, weilanden en velden. Helemaal tot onszelf komen in plaats van geleefd worden door de hectiek van het stadsleven. Een aanrader!

• 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Joosten16-01-2012

rustig dorp met alle faciliteiten

zeer geschikt voor familie en vrienden

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8G.19-10-2011

Leuk gezellig dorp

Neer is een klein dorp in de gemeente Leudal. Wij hebben hier de Hansson route gelopen deze 7 km en dan kom je langs vele mooie plekjes van Neer. Er is hier nog een oude watermolen die je kan bezichtigen. Aan de haven kun je met een voetveer (te voet of per fiets) de Maas oversteken naar Beesel. De Maas maakt hier een scherpe bocht en je hebt hier dan ook fantatisch uitzicht over het Maasgebied. Je kan overal terrasjes pakken en een lekker stuk vlaai eten met een kop koffie. Mooi gebied om te fietsen en te wandelen.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad