Bed and Breakfast De Hagendoorn

4 reviews over Bed and Breakfast De Hagendoorn in het Nederlands

fantastich

anton luijten
16-10-2016

dat je goed ontvangen word met koffie en gebak en heel vriendelijke mensen

'T was geweldig !!

Gerard en Toos Bekers
3-8-2016

Voor het eerst in een B&B geweest, we hebben genoten van het geweldige ontvangst door Andrea met koffie en gebak,zelfgemaakt heerlijk!!

We voelden ons echt thuis,een heerlijk bed,en alles super netjes, hele mooie tuin waar je gebruik van mag maken.

Het ontbijt was zeer uitgebreid een echte AANRADER we komen zeker nog een keer terug.

Aanrader

dicrano
22-10-2014

Mooie, schone en behoorlijk ruime bovenverdieping, met genoeg speel- en slaapruimte voor twee (jonge) kinderen (met bijvoorbeeld tienerkinderen, is het denk ik wat krap). Kinderstoel, kinderbed en traphek beschikbaar. De grote en fraaie tuin is ook voor gasten beschikbaar, hetgeen erg fijn was op een prachtige herfstdag.

Het welkom was hartelijk (koffie met gebak) en ook bij verdere vragen stond Andrea met raad en daad gereed.

Uitgebreid en smakelijk ontbijt in sfeervolle kamer.

Locatie prima voor dagje Maastricht of rondrit door prachtig Zuid-Limburg. In omgeving (niet op loopafstand, maar in omringende plaatsen) volop aanbod aan horeca (bijvoorbeeld Maarssen, Valkenburg).

De B&B is vriendelijk geprijsd.

Zeer goed verzorgd!

Marijke Molema
2-9-2013

Tegen een zeer lage prijs hebben wij hier een prima overnachting gehad. Eigenaresse heeft de zaakjes goed voor elkaar. Alles schoon en luxe. Prima service ook! Heerlijk ontbijt gehad en ze wilde ons naar het vliegveld brengen en halen. Echt een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor De Hagendoorn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Hagendoorn in Moorveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Hagendoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.