6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk De Molenhoek voor je op een rij gezet:

209 reviews over Hotel Van der Valk De Molenhoek in het Nederlands

Super verblijf

Jo Nelissen kerkrade,
28-3-2019

Super hotel, kraakschoon, vriendelijk personeel en prima kamer meer flesje Spa en neresso voor een lekker bakje koffie. Totaal niet storend dat je de weg moet oversteken voor ontbijt etc. .kortom zeer aan te bevelen. Super

Gereisd met partner in maart 2019

wij kunnen dit hotel voor iedereen aanbevelen.

gerrit Pietersen,
23-3-2019

Geze llig kleinschalig Hotel. Prima eten o.a.Senioren menu. Goede bedden en uitstekende kamer. Zeer goed ,deskundig en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in maart 2019

Niet slecht, maar kan beter.

Lenaers Jean Pierre,
19-3-2019

Geen vier sterren waardig, drie volstaan. De matrassen zijn niet goed. De verwarming op de kamer is niet voorzien van thermostatische kranen, ook zo voor het bad. Geen afzonderlijke douche, de douche is met instap in het bad. Vasttapijt op de kamer, geen vloer. De verlichting van de kamer is niet goed. Het ganse gebouw kan eens opgefrist worden. De parking en WiFi is ok. Het restaurant is gelegen aan de overzijde van de drukke rijbaan. Het ontbijt is best in orde. Ook de delen van de ontbijtruimte en onthaal zijn aan een likje verf toe. De restaurantkaart is ok. De reservatie is slecht. Het personeel ik ok. Wij betaalden een promotieprijs wat de mindere kant goed maakt.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Jenny loo-jongen,
19-3-2019

Openbaar vrvoer voor de deur super

Heerlijke dagen gehad.

Fam.Tjerks,
14-3-2019

Hotel molenhoek vd Valk heerlijk hotel,ligt vlakbij mook,mooie omgeving om te fietsen bv de mokerheide of een route langs de maas.

Gereisd met partner in september 2018

Slechte ouderwets hotel aan drukke weg!

Familie C.,
12-3-2019

Slecht ervaring! Valt voor mij niet in de goede vd Valk hotels selectie. Ouderwets hotel verdeeld in twee gebouwen, de kamers zijn slecht geisoleerd en gelegen aan een drukke weg (dag en nacht!) Slaapgedeelte ligt aan de andere kant vd weg waar de receptie en restaurant zijn. Ontbijt is niet bijzonder, weinig keuze en niet alles is vers. Heel jammer want de omgeving is wel mooi...

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar!

Ludovicus,
7-3-2019

Wij zijn hier met 6 volwassenen en 1 kind geweest van 3 maart t/m 6 maart 2019. We hadden 3 comfort kamers geboekt (kamer 3,7 en 9) Het was ons tweede bezoek in dit hotel. Wij waren weer dik tevreden over de kamers en het eten. Ik moet toegeven, dat dit keer het ontbijt nog beter was als vorige keer. Alles werd netjes en goed bijgehouden. Ook bij het avondeten was het personeel goed en heel attend. We hopen hier in de toekomst nog eens terug te komen.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar

Y. Lentz-Hofstede,
4-11-2018

We hadden 3 overnachtingen met ontbijt voor 147 euro! En wat hebben we genoten. Begrijp echt niet alle klaag reviews. Kamer verouderd, maar ruim en schoon. Elke kamer voorzien van een balkon. Koffiebarretje met een dolce gusto koffieapparaat, koffie, suiker en melk! Prachtige omgeving om te wandelen/fietsen. Heerlijk uitgebreid ontbijt met genoeg lekkernijen om met een goed gevulde maag op pad te gaan. Plaatsje Mook nabij hotel voor eventueel inkopen. Vroege incheck vanaf 14.00 uur, late uitcheck van 11.30 uur. Wij hebben alweer geboekt voor december.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima

Jeanet,
10-10-2018

Wij hadden best veel negatieve reacties gelezen over hotel de Molenhoek maar zijn het daar niet mee eens! Goed, het hotel is ‘verouderd’ maar wij vinden de kamer prima én bovendien schoon. Het personeel is vriendelijk, het restaurant goed en het ontbijtbuffet was prima. Misschien niet zo uitgebreid dan de nieuwere hotels, maar doed daar zeker niet voor onder! Als wij dan 1 minpunt mogen noemen is het bed, die is wel aan vervanging toe!

Gereisd met partner in oktober 2018

Restaurant goed, hotel zeer matig.

Peter Vroom,
6-9-2018

Restaurant goed, hotel uiterst matig: Kamer te warm ondanks dagenlange afkoeling buiten. Geen airco. Balkondeur open laten geen optie vanwege zeer drukke weg. Slechte verlichting waardoor lezen onmogelijk is. Bedden zeer matig met schuivende matrassen. Wel een koffieautomaat, maar geen suiker en melk. Personeel in restaurant. voorkomend en sympathiek, baliemedewerkster lomp en onbeschoft. Hotel geen aanrader! Restaurant wel.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk De Molenhoek in Mook - Molenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk De Molenhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.