Vakantiepark Schuttersoord

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten7,9

4 tips over Vakantiepark Schuttersoord

Teunissen, 5-1-2013
Winkelen en musea bezoeken in Nijmegen, wandelen op de Mookerhei (verscheidene wandel- en fietsroutes vanaf 't Zwaantje waar je ook prima kunt eten en drinken), chique dineren of een zondagse high-tea op jachtslot De Mookerheide, relaxen bij Sanadome, Nijmegen, zwemmen net over de grens in Gochness, naar de film in Malden, naar het theater in Cuijk of Nijmegen, bowlen en pannenkoeken eten in Plasmolen en in de zomermaanden een enorme recreatieplas en een midgetgolfbaan in Plasmolen.
echtpaar, 9-10-2012
Het Afrikamuseum is de moeite meer dan waard.
ecpieters, 2-9-2012
Restaurant de Kombuis in Plasmolen, heerlijk gegeten.

We hebben een aantal aanbieders voor Schuttersoord voor je op een rij gezet:

Zaal, 11-1-2012
Eten bij restaurant 't Zwaantje is een echte aanrader. En zelfs in de winter is het hier heel mooi. Een week was te kort....

We hebben een aantal aanbieders voor Schuttersoord voor je op een rij gezet: