Vakantiepark Schuttersoord

8,2

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten7,9

34 reviews over Vakantiepark Schuttersoord in het Nederlands

prima huisje voor rustige vakantie

Marcel
19-1-2017
  • Onderkomen6

't Is klein voor zes personen. Boven is het erg smal. Vier personen passen er wel in. Ligging is uitstekend, mooi zicht op de tuin en dichtbij Mookerhei. Doorgaande weg naar Groesbeek (waar idioot hard wordt gereden) vlakbij, maar daar heb je weinig geluidshinder van. Restaurant 't Zwaantje op loopafstand; twee keer geluncht - matig. Bedden te zacht. Keuken is goed, maar deel van de pannen is aan vervanging toe.

Heerlijk er even tussenuit

W. Post
12-1-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het huisje is van alle comfort voorzien. Is een prima uitvalsbasis voor mooie wandelingen op de Mookerheide. Het ligt bij een relatief drukke weg waar je binnen niets van merkt.

Er zijn prima bedden, maar boven is het schuine dak erg laag. Heb er mijn hoofd flink gestoten aan een balk. Ik vind het geen huisje voor 6 personen. Met twee gaat prima en met vier zou net kunnen.

Prima plek in de natuur

Fam de Wit
23-11-2016
  • Onderkomen8

Boven is het wat laag. Bedden wat aan de zachte kant. Erg goede service van Gaby.

Prima keuken, prima sanitair!

Omgeving is prachtig en afwisselend. Groesbeek biedt alle faciliteiten en is dichtbij.

Wij hadden een topweek!

Natuurhuisje

Fijn huisje op klein park

M. Droog
29-9-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Compleet en schoon huisje, prima bedden en midden tussen wandel, fiets en mountainbikeroutes

• Activiteiten7
  • Onderkomen9

Stil en afgelegen. Voor de een: heerlijk!! Voor de ander te weinig prikkels.

Net huisje midden in de natuur. Prachtige vakantie

Bertine Haverhals
30-7-2016
  • Onderkomen8

Direct vanuit het huisje zijn er tientallen wandel- en fietsroutes te maken door een schitterende omgeving. Bos, hei, water, leuke stadjes, mooie (buiten)musea: allemaal in de buurt. Een week was veel te kort om van al het moois te genieten.

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het huisje was netjes en schoon, goeie bedden en fijn dat wij een afwas en wasmachine hadden..

Uitstekende vakantiewoning.

PaulB
3-7-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Alles in orde, zelfs de tuin was verzorgd. En de prijs, heel redelijk. Een prima onderdak voor een groep personen, met vier afzonderlijke slaapkamers. Niet gehorig, wat weer prettig was voor degenen die eerder naar bed gingen. Verder is 't Zwaantje een aanrader en in het bijzonder de saté! Vanuit het huis zijn direct al prachtige wandelingen in de omgeving te maken.

Voor herhaling vatbaar!

DvE
4-2-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Fijn en ruim huis in een rustige omgeving. Super startpunt om de omgeving te verkennen. Prima restaurant op loopafstand. Bedankt nog voor het haardhout. Top weekend gehad!

• Onderkomen8

Prachtige plek: midden in het groen en centraal gelegen midden tussen de Mooker Heide en Mookerheide. Veel uitgezette fiets- en wandeltochten.

Prettige contacten en ontvangst.

Minder geschikt voor kleine kinderen ivm trap maar juist erg leuk voor grotere kinderen 6 -12 jaar. Erop uit met de fiets, spelen in de speeltuin, jeu de boules baan, tafeltennis, vuurtje maken in openhaard, hutten bouwen op de zolderkamers.

Op loopafstand horeca: lekker eten in herberg 't zwaantje of chique tea-en of borrelen in het jachtslot.

Nijmegen en haar vele musea zijn dichtbij; zelfs fietsbaar. Ook NS-station is dichtbij. In Groesbeek, om de hoek, veel winkelvoorzieningen. Ook WOII bezienswaardigheden op korte afstand. Pretpark wunderland in Kalkar ook leuk voor kinderen.

Huisje is een beetje gedateerd, bijna retro, maar wel superschoon, netjes en compleet ingericht.

Kortom, prima plek voor een fijne week vakantie met het gezin.

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Schuttersoord in Mook - Molenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Schuttersoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Schuttersoord scoort een 8.18 uit 10 op basis van 34 reviews.