Tijdelijk €25 aanbetaling

+16

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Kiste Trui

• 10Linda02-05-2016

Geweldig

Deze B&B ligt op een prachtige locatie. Je wandelt zo het bos in. Het is een prachtig onderkomen, heel modern. Het enige kleine nadeel is dat je het huisje deelt met andere gasten (indien volgeboekt). Het is dan vrij gehorig. Maar als iedereen rekening met elkaar houdt is het goed te doen. Dit is wel perfect als je het huisje af wilt huren met familie. Beide kamer hebben wel hun eigen badkamer. Onze kamer had zelfs een ligbad. De gastvrouw is een geweldig lieve vrouw! Zij zorgt er echt voor dat het je aan niets ontbreekt. Het ontbijt was werkelijk verrukkelijk. Een 10+++. Deze B&B is zeker een aanrader!

• 10fam. Olthof07-08-2015

Geweldige B&B!

Kiste Trui is een B&B waar je je gelijk thuis voelt! Een bijzonder hartelijke ontvangst met koffie/thee met wat lekkers! De accommodatie is nieuw en met smaak en zorgvuldigheid ingericht....een een vorstelijk ontbijt. Het enthousiasme van de gastvrouw/heer straalt er vanaf! Een mooi rustig plekje waar we zeker nog een keer graag van willen genieten.

• 8R&M14-07-2014

Was helemaal super!

Afgelopen weekend hier samen mer mijn moeder gelogeerd. Kan niet anders zeggen dan dat alles helemaal top was. Gastvrouw Annie was enorm aardig en deed haar uiterste best om ons te verwennen. Kamers goed, ontbijt meer dan goed, erg uitgebreid en heerlijk. Wij gaan hier zeker nog terug! Veel groetjes aan de vriendelijke gastvrouw en haar man. Renée & Rian

• 9Floor van der Elst24-02-2014

Helemaal piekfijn in orde

Bij deze Bed and Breakfast word je heel vriendelijk ontvangen. Annie zorgt voor een ongelooflijk heerlijk ontbijt. Alles is nieuw, schoon en sfeervol. De tuin is prachtig, de bedden zijn goed. Echt fijn om even helemaal uit te rusten. Er zijn twee kamers die een gezamelijke ontbijt ruimte hebben. Wij waren er alleen. We vonden, doordat alles erg goed geisoleerd is, het in de nacht wat warm. We hebben alle ramen tegen elkaar open gezet en toen was het goed te doen.

Bed & Breakfast Kiste Trui info

Het complex