Bed and Breakfast Kiste Trui

4 reviews over Bed and Breakfast Kiste Trui in het Nederlands

Geweldig

Linda
2-5-2016

Deze B&B ligt op een prachtige locatie. Je wandelt zo het bos in. Het is een prachtig onderkomen, heel modern. Het enige kleine nadeel is dat je het huisje deelt met andere gasten (indien volgeboekt). Het is dan vrij gehorig. Maar als iedereen rekening met elkaar houdt is het goed te doen. Dit is wel perfect als je het huisje af wilt huren met familie. Beide kamer hebben wel hun eigen badkamer. Onze kamer had zelfs een ligbad. De gastvrouw is een geweldig lieve vrouw! Zij zorgt er echt voor dat het je aan niets ontbreekt. Het ontbijt was werkelijk verrukkelijk. Een 10+++. Deze B&B is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2016

Geweldige B&B!

fam. Olthof
7-8-2015

Kiste Trui is een B&B waar je je gelijk thuis voelt! Een bijzonder hartelijke ontvangst met koffie/thee met wat lekkers! De accommodatie is nieuw en met smaak en zorgvuldigheid ingericht....een een vorstelijk ontbijt. Het enthousiasme van de gastvrouw/heer straalt er vanaf! Een mooi rustig plekje waar we zeker nog een keer graag van willen genieten.

Gereisd met partner in augustus 2015

Was helemaal super!

R&M
14-7-2014

Afgelopen weekend hier samen mer mijn moeder gelogeerd. Kan niet anders zeggen dan dat alles helemaal top was. Gastvrouw Annie was enorm aardig en deed haar uiterste best om ons te verwennen. Kamers goed, ontbijt meer dan goed, erg uitgebreid en heerlijk. Wij gaan hier zeker nog terug! Veel groetjes aan de vriendelijke gastvrouw en haar man. Renée & Rian

Gereisd met partner in juli 2014

Helemaal piekfijn in orde

Floor van der Elst
24-2-2014

Bij deze Bed and Breakfast word je heel vriendelijk ontvangen. Annie zorgt voor een ongelooflijk heerlijk ontbijt. Alles is nieuw, schoon en sfeervol. De tuin is prachtig, de bedden zijn goed. Echt fijn om even helemaal uit te rusten. Er zijn twee kamers die een gezamelijke ontbijt ruimte hebben. Wij waren er alleen. We vonden, doordat alles erg goed geisoleerd is, het in de nacht wat warm. We hebben alle ramen tegen elkaar open gezet en toen was het goed te doen.

Gereisd met partner in Fri Feb 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kiste Trui in Mook - Molenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kiste Trui zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.