Hotel Herberg 't Zwaantje

Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
Hotel Herberg 't Zwaantje
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg 't Zwaantje voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Herberg 't Zwaantje in het Nederlands

Super

LD
19-11-2010

Lekker gegeten, lekker geslapen en lekker gewandeld

Een echte aanrader

Ron & Annelies v.Gameren
6-11-2010

Hou je van lekker eten en lekkere wijnen dan

moet je vooral hier eens komen eten

Wij komen zeker nog eens terug.

gastvrijheid in alle opzichten

Els
8-10-2010

We hebben eerder het zwaantje bezocht en de kwaliteit is constant. We hebben genoten van het ontspannen samen zijn. Het ontvangst was goed, het eten prima, de gastvrijheid bijzonder. Kortom: we komen weer terug.

Fantastisch knus en gezellig

JP
28-5-2010

Goede sfeer, mooie kamers en op een super plek...is dit nog Nederland???

Op de grens van Limburg en Gelderland

Jan en Christien
17-5-2010

Herberg 't Zwaantje ligt precies op de grens van Limburg en Gelderland op de Mookerheide. In de omgeving liggen prachtige wandel-, fiets- en ruiterpaden. Je kunt zelfs tijdens je paard stallen terwijl je hier uitrust.

Er ligt een groot parkeerterrein. Behalve hotel is het een restaurant met groot buitenterras.

een super gezellig familie Hotel

wim van Vliet
18-4-2010

Eeen paar zonnige dagen doorgebracht in 't Zwaantje.

Gezellige dienstbare eigenaar en ( alle ) medewerkers.Van het ontbijt -Lunch en diner niets meer dan LOF!

Gezonde producten en smakelijk opgediend.

Eeen adres om een IEDER aan te raden!

Zelfs in de winter een leuk weekend!

Esther
19-2-2010

Een aanrader! 't Zwaantje ligt middenin de bossen, dus bij winters weer is het een schitterend gezicht. We hebben heerlijk gewandeld, mooie routes.

Personeel is erg vriendelijk en hartelijk. Keuken is goed!

Heerlijk relaxen en genieten

Lianne
8-9-2009

Wij dit jaar tijdens de week van de vierdaagse van nijmegen voor de 4e keer geweest. Elke keer opnieuw super. Zeer gastvrij en alles tot in de puntjes verzorgd. Ellen en Richard super leuke en gezellige mensen die alles doen om het naar je zin te maken. Ook het personeel doet erg goed zijn best. De diners zijn heerlijk samen met de Grimberen en de wijntjes.'t Zwaantje is perfect gelegen in de bossen voor het maken van wandelingen en te fietsen. Voor het winkelen kun je naar Groesbeek (5 minuten fietsen) en Nijmegen (15 minuten). Voor een heerlijk ontspannen, gezellig weekend moet je zeker een keer naar 't Zwaantje gaan.

Thuiskomen

Sjors en Margo
27-7-2009

Al enkele jaren [met tusenpozen] te gast in 't Zwaantje als pleisterplaats tijdens het lopen van de Nijmeegse Vierdaagse. Het voelt telkens weer als "thuiskomen" zoals je wordt ontvangen. Zeer vriendelijk en betrokken medewerkers, en niet alleen naar de gasten toe maar ook onderling. Richard en Ellen en medewerkers zijn op professionele wijze bezig het iedereen naar de zin te maken. En dit alles met een geweldige keuken. Zeker een aanrader.

Gezellig

Rosalie
2-5-2009

Geweldig bruiloftsfeest van vrienden in een leuk zaaltje, heerlijk diner, vriendelijk personeel, gastvrijheid, gezellig terras, meer dan prima kamer incl. badkamer (met bad), heerlijk bed, goede nachtrust (ondanks dat de herberg dicht aan een weg ligt) en een heel uitgebreid ontbijt! Kortom; geweldigenoten, aanrader!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg 't Zwaantje in Mook - Molenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg 't Zwaantje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.