Hotel Herberg 't Zwaantje

Kleine hotelsWeer vandaag7°2°
Hotel Herberg 't Zwaantje
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg 't Zwaantje voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Herberg 't Zwaantje in het Nederlands

Zeer prettig

Mayenburg
16-10-2013

Kamer Romatique kan helaas niet aan de volwachting voldoen vanwege de kleuren en de opsteliing van de inrichting. Echter zijn wij erg blij met de uitstekende bediening/service en het heerlijke eten.

Heerlijk genoten.

Rob de Cock
8-10-2013

Een heerlijke avond gehad voor herhaling vatbaar.

Het was super!

Denise Janssen
8-10-2013

Het was super! Mooie kamer en heerlijk gegeten.

Fantastisch verblijf bij 't Zwaantje

Chantal Burink
17-9-2013

Afgelopen weekend hebben we weer eens mogen ervaren wat service en gastvrijheid is! Aan alle finesses is gedacht, zowel qua faciliteiten op de kamer, de uitmuntende kaart als het pro actief gereserveerde tafeltje voor hotelgasten die vergeten door te geven ook te willen blijven dineren, De kamer was van alle gemakken voorzien.

De omgeving is fantastisch! Vanuit de herberg loop je zo de bossen in en de heide op. Menig wandelaar, fietser en jockey weet de weg naar de herberg te vinden voor een dagje weg, De eigenaar is zelf fervent wandelaar en wist in geur en kleur te vertellen wat er te beleven was. Een eigen gemaakte wandelroute langs de mooiste plekjes kregen we mee.

Tot slot is heeft het restaurant een verrukkelijke kaart waar moeilijk uit te kiezen is. Er is ook aan vegetariërs gedacht en voldoende gerechten voor de niet vleesetende gasten. Het ontbijt werd uitgeserveerd en was luxe te noemen.

Familiehotel, 'intiem' B&B gevoel, met de klasse en service van een 4 sterren hotel.

Geweldig

v200
2-8-2013

Deze Herberg is een voorbeeld voor andere hotels, hoe je klanten centraal stelt tijdens hun verblijf. Hier spreekt men niet over service, hier doet men het gewoon. Hier werken enthousiaste mensen met liefde voor hun vak. Prijs-kwaliteitsverhouding klopt. Heerlijk eten, prima wijnen. hier voel je je Koning.

Vanaf de eerste minuut was het genieten. Zeer vriendelijk personeel met veel aandacht om het de gasten naar hun zin te maken. Heerlijk gegeten (verrassing diner in het Koning te rijk arrangement) begeleid met verrukkelijke bijpassende wijnen. Wat is het dan fijn zo je bed in te kunnen rollen. Ook een dagje gefietst op de e-bikes die voor ons klaar stonden om daarna lekker bij de haard weer op adem te komen.

Kortom, het is genieten in een ongedwongen ambiance en in de wijnen en spijzen is de passie van de eigenaar en het gehele personeel te proeven. Wij gaan zeker nog eens (meerdere keren) terug, want we voelden ons de Koning te rijk !!

Geweldige dagen

AFJ van Gameren
5-8-2012

3 overnachtingen in Herberg 't Zwaantje. Wederom in la Mer.

Het was wederom goed. Prima ontbijt en een geweldig 4 gangen diner met bijpassend wijnarrangement. Bediening was iets minder als voorgaande jaren, minder ervaring. Tijdens eerste avond 1 keer wijn vergeten, tijdens een gang. Tweede avond werden we niet aan tafel gevraagd, maar moesten we hier expliciet om vragen. Hier is toch een verbeterpunt zichtbaar. Dames van de bediening, blijf in contact met de klant, wat dit betreft zijn de heren jullie een volle lengte vooruit. Zet hem op!!!!

Heerlijk gegeten

Fam. Melker
15-7-2011

We gingen op zoek naar een leuk stekkie om te eten, en kwamen bij Het Zwaantje terecht. Het is gemakkelijk te vinden en ziet er gezellig uit. De ambiance binnen was uitstekend en verzorgd, personeel erg vriendelijk en beleefd en houden van een gezellig praatje. Het eten was voortreffelijk, het smaakte goed en het was voldoende. Erg lekker gegeten en het was fijn om daar te hebben gezeten.

Heerlijke plek, voor herhaling vatbaar.

Ivon Vossen
27-6-2011

Het personeel was behulpzaam, vriendelijk , de keuken uitmuntend, sfeer gezellig en alles was netjes verzorgd! Een juweeltje !

fantastische locatie met service

erik
21-6-2011

een weekend in het hotel gezeten. en één avond in bijbehorende restaurant gegeten. Eten voortreffelijk en de gastvrijheid en service is super. het is kleinschalig en ligt op een heerlijke locatie om in de omgeving te fietsen en lopen. Personeel is vriendelijk heeft tijd voor een praatje en grapje. Een locatie waar je je snel thuisvoelt. De kamers van het hotel (er zijn maar vier kamers) waarin wij verbleven (la mer en ney york) zijn voldoende groot met een ruime badkamer en gezellig ingericht. minibar op de gang voor alle kamers. al met al een toplocatie voor een lekker relaxed weekend.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg 't Zwaantje in Mook - Molenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg 't Zwaantje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.