Hotel Herberg 't Zwaantje

Hotel Herberg 't Zwaantjestersterster

8.9Fantastisch

Nederland, Limburg, Mook - Molenhoek

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg 't Zwaantje voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

45 reviews over Hotel Herberg 't Zwaantje

• 8van der Haar29-10-2013

Zelf een leesbril service!!!

Prachtig gelegen in het bos, jammer van de drukke weg, maar dat kan moeilijk anders. Wij lopen het Maas-Niederein pad en dit was een warm welkom.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Mayenburg16-10-2013

Zeer prettig

Kamer Romatique kan helaas niet aan de volwachting voldoen vanwege de kleuren en de opsteliing van de inrichting. Echter zijn wij erg blij met de uitstekende bediening/service en het heerlijke eten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 9Rob de Cock08-10-2013

Heerlijk genoten.

Een heerlijke avond gehad voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Denise Janssen08-10-2013

Het was super!

Het was super! Mooie kamer en heerlijk gegeten.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Chantal Burink17-09-2013

Fantastisch verblijf bij 't Zwaantje

Afgelopen weekend hebben we weer eens mogen ervaren wat service en gastvrijheid is! Aan alle finesses is gedacht, zowel qua faciliteiten op de kamer, de uitmuntende kaart als het pro actief gereserveerde tafeltje voor hotelgasten die vergeten door te geven ook te willen blijven dineren, De kamer was van alle gemakken voorzien.

De omgeving is fantastisch! Vanuit de herberg loop je zo de bossen in en de heide op. Menig wandelaar, fietser en jockey weet de weg naar de herberg te vinden voor een dagje weg, De eigenaar is zelf fervent wandelaar en wist in geur en kleur te vertellen wat er te beleven was. Een eigen gemaakte wandelroute langs de mooiste plekjes kregen we mee.

Tot slot is heeft het restaurant een verrukkelijke kaart waar moeilijk uit te kiezen is. Er is ook aan vegetariërs gedacht en voldoende gerechten voor de niet vleesetende gasten. Het ontbijt werd uitgeserveerd en was luxe te noemen.

Familiehotel, 'intiem' B&B gevoel, met de klasse en service van een 4 sterren hotel.

Gereisd met partner in september 2013

• 10v20002-08-2013

Geweldig

Deze Herberg is een voorbeeld voor andere hotels, hoe je klanten centraal stelt tijdens hun verblijf. Hier spreekt men niet over service, hier doet men het gewoon. Hier werken enthousiaste mensen met liefde voor hun vak. Prijs-kwaliteitsverhouding klopt. Heerlijk eten, prima wijnen. hier voel je je Koning.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Florus19-10-2012

Koning te rijk ... fantastische ervaring!

Vanaf de eerste minuut was het genieten. Zeer vriendelijk personeel met veel aandacht om het de gasten naar hun zin te maken. Heerlijk gegeten (verrassing diner in het Koning te rijk arrangement) begeleid met verrukkelijke bijpassende wijnen. Wat is het dan fijn zo je bed in te kunnen rollen. Ook een dagje gefietst op de e-bikes die voor ons klaar stonden om daarna lekker bij de haard weer op adem te komen. Kortom, het is genieten in een ongedwongen ambiance en in de wijnen en spijzen is de passie van de eigenaar en het gehele personeel te proeven. Wij gaan zeker nog eens (meerdere keren) terug, want we voelden ons de Koning te rijk !!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8AFJ van Gameren05-08-2012

Geweldige dagen

3 overnachtingen in Herberg 't Zwaantje. Wederom in la Mer. Het was wederom goed. Prima ontbijt en een geweldig 4 gangen diner met bijpassend wijnarrangement. Bediening was iets minder als voorgaande jaren, minder ervaring. Tijdens eerste avond 1 keer wijn vergeten, tijdens een gang. Tweede avond werden we niet aan tafel gevraagd, maar moesten we hier expliciet om vragen. Hier is toch een verbeterpunt zichtbaar. Dames van de bediening, blijf in contact met de klant, wat dit betreft zijn de heren jullie een volle lengte vooruit. Zet hem op!!!!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Fam. Melker15-07-2011

Heerlijk gegeten

We gingen op zoek naar een leuk stekkie om te eten, en kwamen bij Het Zwaantje terecht. Het is gemakkelijk te vinden en ziet er gezellig uit. De ambiance binnen was uitstekend en verzorgd, personeel erg vriendelijk en beleefd en houden van een gezellig praatje. Het eten was voortreffelijk, het smaakte goed en het was voldoende. Erg lekker gegeten en het was fijn om daar te hebben gezeten.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Ivon Vossen27-06-2011

Heerlijke plek, voor herhaling vatbaar.

Het personeel was behulpzaam, vriendelijk , de keuken uitmuntend, sfeer gezellig en alles was netjes verzorgd! Een juweeltje !

Gereisd met partner in juni 2011

4 tips over Hotel Herberg 't Zwaantje

• Els Tieleman, 23-05-2014

Mooie wandelingen en fietstochten in de omgeving.

• Mayenburg, 16-10-2013

Ga lekker wandelen, fietsen en genieten op de Mookse heide en gebruik 't Zwaantje als thuisbasis. Lekkere wijn, bockbier en vergeet niet het verhaal van Kiste trui te lezen!

• Berendsen, 05-11-2013

Loop de mooie plekjes route die door 't Zwaantje zelf is gemaakt. Je krijgt hierdoor een mooie indruk van de omgeving.

0 vragen over Hotel Herberg 't Zwaantje

Hotel Herberg 't Zwaantje info