Hotel Herberg 't Zwaantje

Hotel Herberg 't Zwaantjestersterster

8.9Fantastisch

Nederland, Limburg, Mook - Molenhoek

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg 't Zwaantje voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

45 reviews over Hotel Herberg 't Zwaantje

• 9Ria22-09-2015

Prima hotel

Wij hebben hier 1 nacht verbleven. Vriendelijke ontvangst, overdekte afgesloten ruimte voor onze fietsen, mooie kamer met prima bedden en goede badkamer. Lekker biertje op het zonnige terras, daarna heerlijk gegeten (menu voor een aantrekkelijke prijs) met een heerlijke wijn er bij. De volgende ochtend een heerlijk ontbijt met verse broodjes. Alle medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en doen heel erg hun best het hun gasten naar de zin te maken. Kortom: een aanrader!

Gereisd met partner in september 2015

• 9Geert en Erna17-08-2015

Gastvrij met een grote "G" Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9André Pronk25-07-2015

Wat een heerlijk verblijf

Omdat ik 4-daagse liep heb ik samen met mijn partner 6 dagen verbleven in kamer La Mer. Kamer is ruim met 3e bed en heeft een grote badkamer met douche en jacuzi. Kamer lijkt wat gedateerd ingericht maar past perfect bij de bourgondische uitstraling van deze herberg. Omdat ik al vroeg in de ochtend naar Nijmegen moest zorgde men voor een ontbijtpakket. Thee/koffie aanwezig op kamer. Ontbijt in herberg, voor mij alleen zaterdagmorgen, is ruim voldoende en smakelijk. Eten in restaurant van herberg is erg smakelijk. Het 3 gangen menu was ook erg lekker en gunstig geprijst. Eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk en maken tijd voor een persoonlijk praatje. Bij mooi weer is er een heerlijk en zonnig terras. Is het weer wat minder dat wordt terras overkapt en zijn er heaters om verblijf toch aangenaam te maken. Al met al hebben wij hier een heerlijk verblijf gehad en komen hier in november voor de Zevenheuvelenloop terug. Ook is ons verblijf voor de 100ste 4-daagse gereserveerd.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Albert F.R. van Opdorp14-06-2015

ouderwetse gastvrijheid

Entourage van een herberg maar wel een Koninklijke ( Hofleverancier ) in een wandel en fietsomgeving, dicht bij Nijmegen. Rustieke inrichting. Omdat er een bruiloft was werd ik vanwege het geluid gecompenseerd met een upgrade. Kamer Romantique is helemaal compleet met zelfs een snoeppotje en een washandje. Prima bed en badkamer. Alles heel schoon en heel vriendelijke mensen daar. Het ontbijt werd geserveerd en was heel goed. We waren er voor een reünie en het is daarvoor een perfecte plek. Ruim parkeren en goed restaurant met aparte zalen. Lift aanwezig.

Alleen gereisd in juni 2015

• 9Da_Cr10-05-2015

In één woord: grandioos!

Voor de tweede keer in Herberg 't Zwaantje geweest en eerlijk is eerlijk: dit is niet eenvoudig te overtreffen wat ons betreft. De ambiance is uitstekend, de service is fenomenaal. Het eten is eerlijk en heerlijk en de wijnen zijn geweldig. Er wordt enorm hard gewerkt om het je naar de zin te maken en dat lukt uitstekend! Als de gastheer al weet wat je wilt eten voordat je het zelf kan zeggen, dan weet je dat die mensen hun huiswerk hebben gedaan. Niets dan lof voor de staf van deze prachtig gelegen Herberg, nét aan in Limburg. Wij hebben voor de tweede maal heerlijk genoten van het geweldige eten en drinken en van de inzet en de gastvrijheid van het personeel. Niets is teveel. Ook het overnachten is een plezier in de fijne kamers met prima faciliteiten. Ook daar zie je de gastvrijheid en gulheid er van af springen. Geweldig! Wij gaan zeker nog vaker hier terug, want in dit hotel restaurant voel je je een echte gast. In één woord: grandioos!!

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9v20015-08-2014

Wederom GEWELDIG

Jawel, het bestaat nog in Nederland, klantgerichtheid en service. In het Zwaantje worden deze 2 zaken nog groot geschreven en in de dagelijkse praktijk toegepast. Daarom zijn we voor de 4e keer op rij teruggegaan. De keuken is erg goed, evenals de wijnen die je erbij geserveerd krijgt. Het klopt gewoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Els Tieleman23-05-2014

Super service

Een heel gezellig hotel met een goede ambiance. Het personeel is erg klantgericht en vriendelijk. Toont echt hun persoonlijke belangstelling!!!! Je kunt hier heerlijk eten en gelukkig gaat het allemaal niet zo gehaast. De herberg ligt in een schitterende fiets/wandelomgeving. Ligt wel aan een doorgaande weg maar wij vonden dat niet storend. De kamer (Romantique) was erg gezellig ingericht en ruim. Op de kamer is er ook WIFI. Goede fietsenstalling met oplaadpunt voor e-bikes. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Klappers13-11-2013

Aanrader

Slechts een nacht hier verbleven maar prima naar ons zin.

Gereisd met partner in november 2013

• 8Doef05-11-2013

Een aanrader!

De bedden zijn heel goed. Verbleven op kamer La Mer een beetje aan de donkere kant maar wel zeer ruim.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Berendsen05-11-2013

Heerlijke plek!

Fantastische ligging voor allerlei buitenactiviteiten. Zeer vriendleijk en gastvrij personeel. Erg lekker eten.

Alleen gereisd in januari 2013

4 tips over Hotel Herberg 't Zwaantje

• Els Tieleman, 23-05-2014

Mooie wandelingen en fietstochten in de omgeving.

• Mayenburg, 16-10-2013

Ga lekker wandelen, fietsen en genieten op de Mookse heide en gebruik 't Zwaantje als thuisbasis. Lekkere wijn, bockbier en vergeet niet het verhaal van Kiste trui te lezen!

• Berendsen, 05-11-2013

Loop de mooie plekjes route die door 't Zwaantje zelf is gemaakt. Je krijgt hierdoor een mooie indruk van de omgeving.

0 vragen over Hotel Herberg 't Zwaantje

Hotel Herberg 't Zwaantje info