Hotel Herberg 't Zwaantje

Kleine hotelsWeer vandaag2°-1°
Hotel Herberg 't Zwaantje
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg 't Zwaantje voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Herberg 't Zwaantje in het Nederlands

Geert en Erna
17-8-2015

Gastvrij met een grote "G" Zeer vriendelijk personeel.

Wat een heerlijk verblijf

André Pronk
25-7-2015

Omdat ik 4-daagse liep heb ik samen met mijn partner 6 dagen verbleven in kamer La Mer. Kamer is ruim met 3e bed en heeft een grote badkamer met douche en jacuzi. Kamer lijkt wat gedateerd ingericht maar past perfect bij de bourgondische uitstraling van deze herberg. Omdat ik al vroeg in de ochtend naar Nijmegen moest zorgde men voor een ontbijtpakket. Thee/koffie aanwezig op kamer. Ontbijt in herberg, voor mij alleen zaterdagmorgen, is ruim voldoende en smakelijk. Eten in restaurant van herberg is erg smakelijk. Het 3 gangen menu was ook erg lekker en gunstig geprijst. Eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk en maken tijd voor een persoonlijk praatje. Bij mooi weer is er een heerlijk en zonnig terras. Is het weer wat minder dat wordt terras overkapt en zijn er heaters om verblijf toch aangenaam te maken. Al met al hebben wij hier een heerlijk verblijf gehad en komen hier in november voor de Zevenheuvelenloop terug. Ook is ons verblijf voor de 100ste 4-daagse gereserveerd.

ouderwetse gastvrijheid

Albert F.R. van Opdorp
14-6-2015

Entourage van een herberg maar wel een Koninklijke ( Hofleverancier ) in een wandel en fietsomgeving, dicht bij Nijmegen. Rustieke inrichting. Omdat er een bruiloft was werd ik vanwege het geluid gecompenseerd met een upgrade. Kamer Romantique is helemaal compleet met zelfs een snoeppotje en een washandje. Prima bed en badkamer. Alles heel schoon en heel vriendelijke mensen daar. Het ontbijt werd geserveerd en was heel goed. We waren er voor een reünie en het is daarvoor een perfecte plek. Ruim parkeren en goed restaurant met aparte zalen. Lift aanwezig.

In één woord: grandioos!

Da_Cr
10-5-2015

Voor de tweede keer in Herberg 't Zwaantje geweest en eerlijk is eerlijk: dit is niet eenvoudig te overtreffen wat ons betreft.

De ambiance is uitstekend, de service is fenomenaal. Het eten is eerlijk en heerlijk en de wijnen zijn geweldig. Er wordt enorm hard gewerkt om het je naar de zin te maken en dat lukt uitstekend! Als de gastheer al weet wat je wilt eten voordat je het zelf kan zeggen, dan weet je dat die mensen hun huiswerk hebben gedaan. Niets dan lof voor de staf van deze prachtig gelegen Herberg, nét aan in Limburg. Wij hebben voor de tweede maal heerlijk genoten van het geweldige eten en drinken en van de inzet en de gastvrijheid van het personeel. Niets is teveel. Ook het overnachten is een plezier in de fijne kamers met prima faciliteiten. Ook daar zie je de gastvrijheid en gulheid er van af springen. Geweldig! Wij gaan zeker nog vaker hier terug, want in dit hotel restaurant voel je je een echte gast. In één woord: grandioos!!

Wederom GEWELDIG

v200
15-8-2014

Jawel, het bestaat nog in Nederland, klantgerichtheid en service.

In het Zwaantje worden deze 2 zaken nog groot geschreven en in de dagelijkse praktijk toegepast. Daarom zijn we voor de 4e keer op rij teruggegaan. De keuken is erg goed, evenals de wijnen die je erbij geserveerd krijgt. Het klopt gewoon.

Super service

Els Tieleman
23-5-2014

Een heel gezellig hotel met een goede ambiance. Het personeel is erg klantgericht en vriendelijk. Toont echt hun persoonlijke belangstelling!!!! Je kunt hier heerlijk eten en gelukkig gaat het allemaal niet zo gehaast. De herberg ligt in een schitterende fiets/wandelomgeving. Ligt wel aan een doorgaande weg maar wij vonden dat niet storend. De kamer (Romantique) was erg gezellig ingericht en ruim. Op de kamer is er ook WIFI. Goede fietsenstalling met oplaadpunt voor e-bikes. Wij gaan zeker terug.

Aanrader

Klappers
13-11-2013

Slechts een nacht hier verbleven maar prima naar ons zin.

Een aanrader!

Doef
5-11-2013

De bedden zijn heel goed. Verbleven op kamer La Mer een beetje aan de donkere kant maar wel zeer ruim.

Heerlijke plek!

Berendsen
5-11-2013

Fantastische ligging voor allerlei buitenactiviteiten. Zeer vriendleijk en gastvrij personeel. Erg lekker eten.

Zelf een leesbril service!!!

van der Haar
29-10-2013

Prachtig gelegen in het bos, jammer van de drukke weg, maar dat kan moeilijk anders. Wij lopen het Maas-Niederein pad en dit was een warm welkom.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg 't Zwaantje in Mook - Molenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg 't Zwaantje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.