Hotel Herberg 't Zwaantje

Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
Hotel Herberg 't Zwaantje
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg 't Zwaantje voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Herberg 't Zwaantje in het Nederlands

Vriendelijk personeel, was er 2 nachten . In overleg heel veel mogelijk.

Ontbijt moesten buiten de reguliere tijd, dit was geen enkel proleem.

zeker een plaats om terug te komen.

ouderwetse gastvrijheid

Albert F.R. van Opdorp
14-6-2015

Entourage van een herberg maar wel een Koninklijke ( Hofleverancier ) in een wandel en fietsomgeving, dicht bij Nijmegen. Rustieke inrichting. Omdat er een bruiloft was werd ik vanwege het geluid gecompenseerd met een upgrade. Kamer Romantique is helemaal compleet met zelfs een snoeppotje en een washandje. Prima bed en badkamer. Alles heel schoon en heel vriendelijke mensen daar. Het ontbijt werd geserveerd en was heel goed. We waren er voor een reünie en het is daarvoor een perfecte plek. Ruim parkeren en goed restaurant met aparte zalen. Lift aanwezig.

Heerlijke plek!

Berendsen
5-11-2013

Fantastische ligging voor allerlei buitenactiviteiten. Zeer vriendleijk en gastvrij personeel. Erg lekker eten.

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg 't Zwaantje in Mook - Molenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg 't Zwaantje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.