Hotel Herberg 't Zwaantje

Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
Hotel Herberg 't Zwaantje
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg 't Zwaantje voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Herberg 't Zwaantje in het Nederlands

Super!

Jenneke,
19-10-2017

Geweldig eten, mooi restaurant, leuke sfeer, supervriendelijk personeel!

In één woord: grandioos!

Da_Cr
10-5-2015

Voor de tweede keer in Herberg 't Zwaantje geweest en eerlijk is eerlijk: dit is niet eenvoudig te overtreffen wat ons betreft.

De ambiance is uitstekend, de service is fenomenaal. Het eten is eerlijk en heerlijk en de wijnen zijn geweldig. Er wordt enorm hard gewerkt om het je naar de zin te maken en dat lukt uitstekend! Als de gastheer al weet wat je wilt eten voordat je het zelf kan zeggen, dan weet je dat die mensen hun huiswerk hebben gedaan. Niets dan lof voor de staf van deze prachtig gelegen Herberg, nét aan in Limburg. Wij hebben voor de tweede maal heerlijk genoten van het geweldige eten en drinken en van de inzet en de gastvrijheid van het personeel. Niets is teveel. Ook het overnachten is een plezier in de fijne kamers met prima faciliteiten. Ook daar zie je de gastvrijheid en gulheid er van af springen. Geweldig! Wij gaan zeker nog vaker hier terug, want in dit hotel restaurant voel je je een echte gast. In één woord: grandioos!!

Zelf een leesbril service!!!

van der Haar
29-10-2013

Prachtig gelegen in het bos, jammer van de drukke weg, maar dat kan moeilijk anders. Wij lopen het Maas-Niederein pad en dit was een warm welkom.

Super

LD
19-11-2010

Lekker gegeten, lekker geslapen en lekker gewandeld

Gezellig

Rosalie
2-5-2009

Geweldig bruiloftsfeest van vrienden in een leuk zaaltje, heerlijk diner, vriendelijk personeel, gastvrijheid, gezellig terras, meer dan prima kamer incl. badkamer (met bad), heerlijk bed, goede nachtrust (ondanks dat de herberg dicht aan een weg ligt) en een heel uitgebreid ontbijt! Kortom; geweldigenoten, aanrader!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg 't Zwaantje in Mook - Molenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg 't Zwaantje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.