Hotel Herberg 't Zwaantje

Kleine hotelsWeer vandaag7°2°
Hotel Herberg 't Zwaantje
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg 't Zwaantje voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Herberg 't Zwaantje in het Nederlands

gastvrijheid in alle opzichten

Els
8-10-2010

We hebben eerder het zwaantje bezocht en de kwaliteit is constant. We hebben genoten van het ontspannen samen zijn. Het ontvangst was goed, het eten prima, de gastvrijheid bijzonder. Kortom: we komen weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg 't Zwaantje in Mook - Molenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg 't Zwaantje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.