Hotel Herberg 't Zwaantje

Kleine hotelsWeer vandaag7°2°
Hotel Herberg 't Zwaantje
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg 't Zwaantje voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Herberg 't Zwaantje in het Nederlands

zeer vriendelijk personeel !

Jan Waeterschoot
6-2-2016

Zeer "gastgericht" personeel.

Mooie, nette kamer.

Lekker eten. Gunstige ligging (wandelingen, Nijmegen, ...)

Wederom GEWELDIG

v200
15-8-2014

Jawel, het bestaat nog in Nederland, klantgerichtheid en service.

In het Zwaantje worden deze 2 zaken nog groot geschreven en in de dagelijkse praktijk toegepast. Daarom zijn we voor de 4e keer op rij teruggegaan. De keuken is erg goed, evenals de wijnen die je erbij geserveerd krijgt. Het klopt gewoon.

Zeer prettig

Mayenburg
16-10-2013

Kamer Romatique kan helaas niet aan de volwachting voldoen vanwege de kleuren en de opsteliing van de inrichting. Echter zijn wij erg blij met de uitstekende bediening/service en het heerlijke eten.

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg 't Zwaantje in Mook - Molenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg 't Zwaantje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.