Camping Reigershorst

Camping Reigershorst
7,3

33 reviews over Camping Reigershorst in het Nederlands

Je moet geen zeurpiet zijn, want dan zit je daar helemaal fout. Vele mensen hebben er al jaren een vaste plek en zijn uiterst tevreden. Er worden veel leuke dingen georganiseerd. Qua aanpak en houding naar hun klanten toe 1 van de beste campings die ik ken. Honden mogen gratis en zonder problemen meegenomen worden. Er zijn direct naast de camping grote velden en bossen, waar je heerlijk met je viervoeter kan wandelen. Eem camping zonder die vele vervelende ge- en verboden, die je vakantieplezier subiet op een laag pitje zetten. Een camping, waar je je echt thuis mag voelen!!

Fantastische Plek

Chriss, 1-11-2017

Kampeercentrum Reigershorst is echt een mooie Camping!

In het midden van de natuur.

Een erg leuke kantine om te eten en te drinken. Een zwembad en veel speelplaatsen.

We komen zeker terug!

Leuke camping met veel activiteiten

Amy, 13-9-2017

Reigershorst is een leuke camping midden in prachtige natuur !

Voor jong en oud worden veel activiteiten georganiseerd

Groot zwembad leuke gezellige kantine

Maar zeker ook voor de rustzoekers een uitstekende plek

Iedereen erg behulpzaam .....

Schitterend wandel/fietsgebied , en effe een terrasje pikken bij opa max Verstappen in het gezellige Montfort

Waar ook een uitgebreid winkelaanbod te vinden is

Kortom Voor herhaling vatbaar !

Prima camping

Geert hauman, 10-8-2017

Boscamping reigershorst..geweldig voor de kids en prima vertoeven voor de ouders.

De camping is gewoon open en ook nooit gesloten geweest dit alles berust op een misverstand.

Prima verzorgde cantine en voldoende activiteiten waar de jonge kids gratis aan mogen deelnemen.

Mooi verzorgd buitenbad waar geregeld een groot springkussen/waterglijbaan staat.

Zeker nog wat aandacht nodig om de verouderde vaste plaatsen te verfraaien maar daar moeten de eigenaren wel aan willen meewerken.

De trekkersplaatsen zijn zeer goed onderhouden en voorzien van prima sanitair gebouwen.

Uitermate plezierig

J. H. van Lindenberg, 1-8-2016

In prachtig natuurgebied gelegen kampeerterrein voor stacaravans met apart veld voor toercampeerders. prima sanitair, keurig schoon. Ruime plekken met zon en schaduw. groot middenveld met speeltoestel voor kinderen. Er is een zwembad en er is ook wat te eten en te drinken. Supermarkt in directe omgeving (Montfort).

Ontvangst en service prima. Qua prijs vergelijkbaar met boerencamping in omgeving.

Prima Camping, geen 5 sterren....betaalbaar.

Roger ., 14-12-2015

We hebben er sinds een jaar of 4 een stacaravan, camping is geen 5 sterren camping, Ik kan niet oordelen voor de kort-campeerders, voor de "vaste bewoners" is het naar mijn idee een prima camping. De bewoners zijn gezellig, sociaal en vriendelijk. Ton de eigenaar vind ik persoonlijk een prima kerel. Staat je netjes en correct te woord enz... Kantine, is sowieso niet mijn ding...daar komen we dus niet echt. Helaas hebben we onze caravan moeten verkopen, maar als de mogelijkheid zich voordoet zullen we zeker terug keren naar Reigershorst.

zuip partij

klazien, 8-11-2015

als je graag in een zuip kantine vertoefd is dit de ideale camping ...vreselijk wat een aso gedrag ..verder moet je al veel geld achter laten in de kantine .dan hoor je erbij .verder niets te beleven ..met vrienden geweest ,het zouden twee weken worden ,maar na enkele dagen al vertrokken ..dus dit is absoluut niet voor aan teraden .. foto s niet gemaakt ,teveel puin op deze camping .. voor ons nooit meer ...

rust en gezellig

Kyra, 6-10-2015

Het is geen 5 sterren camping maar voor de rest is er alles wat je op een camping mag verwachten.je kunt er friet krijgen en lekkere broodjes er is een zwembad en prachtige kantine en verder is er elke dag iets gerorganiseerd voor de jeugd.

barbecue , spek met eieren eten,, braderie op het park zijn maar een paar aktiviteiten die worden geregeld voor de vakantievierders.

Kortom , genoeg te doen voor iedereen.

Stink camping

Mensen met meer spijt dan harenmop hun hoofd, 15-8-2015

Puin camping voor ons nooit meer !!

De camping is geen camping maar een vuilnis belt

Overal waar je loopt ligt hondenstront.

Kinderen hebben er niet veel toedoen en als er wat toedoen is is het wel knutselen of verven nou dat is dan vakantie niet dus .

Als er activiteiten zijn zitten ert bezopen gasten bij dus das dan lekker als je zoon of dochter er tussen zit nee dus.het is een alcoholisten camping 😠

Eigenaar is na 23 uur niet meervtespreken dan is hij ladder zat of is hij de hort op nee al was het de laatste camping op aarde danmging ik er nooit meer heen dan zit ik liever thuis.

Heerlijke camping

alie, 7-9-2014

Het is een heerlijke camping voor jong en oud, vooral voor de kinderen werd er dit jaar weer van alles georganiseerd, zoals sprookjestocht, brandweer demonstratie waar de kinderen zich konden uitleven in het schuim, dart toernooi, enz enz.

Voor de grote zijn er dansavonden, braderie, en natuurlijk gratis ei met spek eten.

Verder word er in het hoogseizoen elke dag het huisvuil opgehaald en het gras netjes gemaaid.

voor vragen kun je altijd bij de receptie terecht, of anders bij de camping beheerder prive.

Deze camping verdiend een ruime voldoende, en wij komen zeer zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Reigershorst in Montfort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Reigershorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Reigershorst scoort een 7.31 uit 10 op basis van 33 reviews.