Bed and Breakfast Patio De Vaert

Bed and Breakfast Patio De Vaert
9,5

8 tips over Bed and Breakfast Patio De Vaert

Tim van Iperen, 14-6-2015
Sla het aanbod niet af als de gastheer voor je wil koken. Je krijgt een topmaaltijd van een topkok voorgeschoteld voor een alleszins schappelijke prijs. Het tafelgezelschap maakte de avond compleet. Doen!
Annie Delsman-van Os, 1-2-2015
Geen echte tip, maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt bij vrienden op de fiets zoveel aandacht en gezelligheid
joost, 15-12-2014

Optioneel is het eten ter plekke, en dit is zeker een aanrader!! restaurant waardige maaltijd!

een echte aanrader!!

Frans van Hest, 27-10-2014
Het is zeker de moeite waard om het aangeboden diner er bij te boeken.
Frans van Hest, 27-10-2014
Het diner, gemaakt door kok Wil, is een echte aanrader.
jan.lagerweij@gmail.com, 9-9-2014
Een weldaad voor vermoeide Pieterpadders en gebruik maken van de mogelijkheid om daar te eten is een absolute aanrader

Annet Vreeswijk, 18-9-2013
Wij vinden dit een zeer geschikt adres voor wandelaars. Je kunt aangeven of je gebruik wilt maken van de kookservice. Heel prettig als je een warme dag wandelen, zoals wij hadden, achter de rug hebt. In de zomer kun je lekker vrij op de patio zitten waar je dan ook weer lekker in de watten wordt gelegd.
Rieke, 27-6-2013
een aanrader, niet alleen voor Pieterpadders!