Bed and Breakfast

Fantastisch zeker een aanrader

Miekali Olierook,
29-12-2018

Wij Lopen het Pieterpad.

Dit was de meest luxe en goed verzorgde overnachting die wij hebben mogen ervaren tijdens het lopen van het Pieterpad.

Het diner in de bed en breakfast was van een zeer hoge kwaliteit

Onze gastheren waren zeer gastvrij

Gereisd met partner in december 2018

Wat een luxe!

Lonneke van Zutphen,
19-12-2018

Wat een fantastische B&B! Het is er ontzettend netjes en schoon. We werden heel vriendelijk en hartelijk ontvangen en gedurende ons verblijf werd alles keurig voor ons verzorgd. We hebben na een heerlijke maaltijd gebruik kunnen maken van de sauna om te ontspannen, wat een luxe!

Gereisd met vrienden in december 2018

Deze geweldige B&B ligt bijna op de route het Pieterpad. Goede bedden en tiptop kamer. Heel schoon. Wim kan fantastisch koken en het is een aanrader om hier te blijven eten. Goed ontbijt. Heel vriendelijke ontvangst door Jean. Niets was teveel.

Aanrader.

Gereisd met vrienden in november 2018

Edwin,
5-11-2018

Schoon, mooie kamer, lekker bed, heerlijk gegeten, goed ontbijt en zeer aardige mensen. Wat wil je nog meer en dat voor deze prijg?

Hartelijke dank Edwin

Gereisd alleenreizend in november 2018

Een aanrader!

Ad en Antoinette,
27-10-2018

Een super mooie accommodatie. Prettige ontvangst door Jean en wat ook handig is: Wim kan lekker koken. Als je b.v. het Pieterpad aan het wandelen bent maakt Wim ook nog een lunchpakketje voor je klaar.

Gereisd met partner in oktober 2018

Met passie en een enorme inzet.

Ton en Ineke,
23-9-2018

Een prachtige accommodatie, een bijzonder plezierige ontvangst. Je kunt er culinair eten en de volgende morgen vertrekken met een uitgebreid, verzorgd ontbijt.

Gereisd met partner in september 2018

Absolute aanrader, Fantastico!!

Alina en Fred,
24-8-2018

Wat een prachtig bed-breakfast (en als extra dinner). We lopen het Pieterpad, maar dit was de allerbeste overnachting. Fantastisch warm ontvangst door Jean. Voortreffelijke gastheren. Schitterende kamers, toilet en douche. Alles kraakhelder schoon. 's Avonds heeft Wim een heerlijk dinner voor ons gekookt. We konden kiezen uit een zeer uitgebreide menukaart met heerlijke gerechten. Het was voortreffelijk. Echt een Michelin ster waard!

We kunnen Patio de Vaert van harte aanbevelen. "Fantástico" Muchas Gracias.

Alina en Fred

Gereisd met partner in augustus 2018

fantastisch en voor herhaling vatbaar

Ernst en Wilma,
23-8-2018

Hele vriendelijke ontvangst in een hele mooie Bed en Breakfast.

zeer verzorgd. Mooie kamer en een fantastische badruimte.

we hadden gekozen voor een diner bij Wim en Jean en dat was werkelijk heel goed.

Wim kookte en Jean serveerde,het was gewoon gezellig . Het ontbijt was ook prima en goed verzorgd. Op verzoek werd een lunchpakket gemaakt . Luxe broodjes en verder alles wat een pieterpadder nodig heeft onderweg.

Gereisd met partner in juli 2018

Gastvrije en culinair

Henk W. Pol,
13-8-2018

Een heel gastvrije ontvangst in een keurige woning. Ook de mogelijkheid om dranken te bestellen. We gebruikten ook een door de huiskok bereid menu.

Verder was alles op en top schoon.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

heerlijk ontspannen na geslaagde clinics

Wim Van Hove,
4-7-2018

ontvangst, kamer, douche, contact,

Gereisd zakelijk in juni 2018

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Patio De Vaert in Montfort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Patio De Vaert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.