Bed and Breakfast Patio De Vaert

Weer vandaag2°-2°
Bed and Breakfast Patio De Vaert
9,7

109 reviews over Bed and Breakfast Patio De Vaert in het Nederlands

Deze geweldige B&B ligt bijna op de route het Pieterpad. Goede bedden en tiptop kamer. Heel schoon. Wim kan fantastisch koken en het is een aanrader om hier te blijven eten. Goed ontbijt. Heel vriendelijke ontvangst door Jean. Niets was teveel.

Aanrader.

Edwin,
5-11-2018

Schoon, mooie kamer, lekker bed, heerlijk gegeten, goed ontbijt en zeer aardige mensen. Wat wil je nog meer en dat voor deze prijg?

Hartelijke dank Edwin

Een aanrader!

Ad en Antoinette,
27-10-2018

Een super mooie accommodatie. Prettige ontvangst door Jean en wat ook handig is: Wim kan lekker koken. Als je b.v. het Pieterpad aan het wandelen bent maakt Wim ook nog een lunchpakketje voor je klaar.

Met passie en een enorme inzet.

Ton en Ineke,
23-9-2018

Een prachtige accommodatie, een bijzonder plezierige ontvangst. Je kunt er culinair eten en de volgende morgen vertrekken met een uitgebreid, verzorgd ontbijt.

Absolute aanrader, Fantastico!!

Alina en Fred,
24-8-2018

Wat een prachtig bed-breakfast (en als extra dinner). We lopen het Pieterpad, maar dit was de allerbeste overnachting. Fantastisch warm ontvangst door Jean. Voortreffelijke gastheren. Schitterende kamers, toilet en douche. Alles kraakhelder schoon. 's Avonds heeft Wim een heerlijk dinner voor ons gekookt. We konden kiezen uit een zeer uitgebreide menukaart met heerlijke gerechten. Het was voortreffelijk. Echt een Michelin ster waard!

We kunnen Patio de Vaert van harte aanbevelen. "Fantástico" Muchas Gracias.

Alina en Fred

fantastisch en voor herhaling vatbaar

Ernst en Wilma,
23-8-2018

Hele vriendelijke ontvangst in een hele mooie Bed en Breakfast.

zeer verzorgd. Mooie kamer en een fantastische badruimte.

we hadden gekozen voor een diner bij Wim en Jean en dat was werkelijk heel goed.

Wim kookte en Jean serveerde,het was gewoon gezellig . Het ontbijt was ook prima en goed verzorgd. Op verzoek werd een lunchpakket gemaakt . Luxe broodjes en verder alles wat een pieterpadder nodig heeft onderweg.

Gastvrije en culinair

Henk W. Pol,
13-8-2018

Een heel gastvrije ontvangst in een keurige woning. Ook de mogelijkheid om dranken te bestellen. We gebruikten ook een door de huiskok bereid menu.

Verder was alles op en top schoon.

heerlijk ontspannen na geslaagde clinics

Wim Van Hove,
4-7-2018

ontvangst, kamer, douche, contact,

Fantastische luxe genieten op doorreis Pieterpad.

Angelien en Adrie,
3-5-2018

Gezelligheid

Luxe

Gastvrijheid

Heerlijk gegeten

Zeer gastvrije bed en breakfast

Adrie en Arenda van den Bogert,
10-4-2018

Wat was er niet goed aan deze Bed en breakfast. Twee zeer gastvrije heren .Een prachtige kamer met een goed bed . Lekker eten ,wat door de ene gastheer bereid werd en door de andere gastheer uitgeserveerd werd, en gewoon heel goed en lekker was met s'morgens een stevig ontbijt. Zeer mooie badkamer. Badjas met slippers hangen en staan klaar . En heerlijk kunnen praten over onze gezamenlijke passie "koken "Kortom een geweldige nacht gehad tussen twee pieterpad routes in en als we weer een keer in de buurt zijn gaan we daar zeker weer logeren. Top heren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Patio De Vaert in Montfort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Patio De Vaert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.