Bed and Breakfast Patio De Vaert

BedAndBreakfastWeer vandaag19°15°
Bed and Breakfast Patio De Vaert
9,5

101 reviews over Bed and Breakfast Patio De Vaert in het Nederlands

Fantastische luxe genieten op doorreis Pieterpad.

Angelien en Adrie
3-5-2018

Gezelligheid

Luxe

Gastvrijheid

Heerlijk gegeten

Zeer gastvrije bed en breakfast

Adrie en Arenda van den Bogert
10-4-2018

Wat was er niet goed aan deze Bed en breakfast. Twee zeer gastvrije heren .Een prachtige kamer met een goed bed . Lekker eten ,wat door de ene gastheer bereid werd en door de andere gastheer uitgeserveerd werd, en gewoon heel goed en lekker was met s'morgens een stevig ontbijt. Zeer mooie badkamer. Badjas met slippers hangen en staan klaar . En heerlijk kunnen praten over onze gezamenlijke passie "koken "Kortom een geweldige nacht gehad tussen twee pieterpad routes in en als we weer een keer in de buurt zijn gaan we daar zeker weer logeren. Top heren

Geweldig en super lieve gastheren!

Ina
25-3-2018

Plus: het was heerlijk relaxen hier. Na onze wandeling ook nog even de sauna in is ook ontspannen.

Badkamer en toilet deel je met andere gasten en ligt een verdieping lager. Maar was geen probleem. Prachtige nieuwe en super schone badkamer.

Minpuntje...moeilijk te benoemen maar koffie en thee op de kamer hadden wij wel prettig gevonden.

Zeker aan te bevelen!!

Ans en Annelies
25-2-2018

De laatste loodjes van het Pieterpad! We hebben vanaf Pieterburen bij heel veel verschillende B&B's gelogeerd, maar het verblijf bij Wim en Jean spant echt de kroon. Een welkome ontvangst, mooie kamer, heerlijke bedden, prachtige badkamer! Dan na een verkwikkende douche een heerlijke maaltijd voorgeschoteld krijgen! Top!!

Dank jullie wel mannen, voor het heerlijke verblijf en de persoonlijke aandacht!

We zullen jullie B&B zeker aanbevelen.

Aanrader van de Bovenste Plank

B. van de Veenstukken
5-1-2018

Na een lekkere pieterpaddag van regen, modder en kou, kwamen we in een oase van heerlijkheid: twee hartelijke en gastvrije mannen, goddelijk eten. Na het eten hadden we samen de beschikking over een privacy-gegarandeerde ruimte met een sauna. Wat een goede en fijne voorziening, zo’n sauna. Het maakt het genieten compleet. Aan alles gedacht: handdoeken lagen al op de saunabankjes, badjassen hingen klaar, slippers hoefde we maar in te schieten. Nadat we door en door warm waren geworden, konden we zelfs buiten afkoelen (ook volledige privacy) in de buitenlucht èn onder een flink koude buitendouche. Verkwikkend! Zo’n sauna-beleving is een perfecte pieterpadtussenstop, net als het hele verblijf bij Wim en Jean trouwens. We kwamen wat stram en moe binnen en gingen volledig opgefrist sochtends weer op pad. Mannen, bedankt voor alle heerlijkheid !

Perfect na een lange dag stevig wandelen.

Cees Riemslag
19-10-2017

Een warm welkom, prima accomodatie en de kok is onovertroffen.

Aanrader

Marianne Oonk
15-9-2017

Ontvangst: heel attent, persoonlijke aandacht.

Slaapkamer prima bed, alle comfort. Badkamer hypermodern, alles perfect in orde.

Tip: zeg JA tegen het aanbod het diner bij De Patio te gebruiken - de woonkamer wordt omgetoverd in een 3-sterren restaurant met culinaire hoogstandjes.

Een schitterend, schoon en mooi verblijf.

Josefien Reuvekamp
14-9-2017

Het was een mooie B&B, wij zijn bezig met het wandelen van het Pieterpad en als je dan zo wordt ontvangen na een lange wandeling is dit toch wel heerlijk!!!

Een schitterende douche, fijne bedden en een ruime slaapkamer met TV, radio. En dan die heerlijke maaltijd wat Wim voor ons had gekookt, geweldig!!!

Het ontbijt en zelfs het lunchpakket was heerlijk. Zeker een aanrader voor zeker alle Pieterpad wandelaars.

André&Marieke
18-8-2017

Wij hebben genoten van de gastvrijheid en super service!

Een aanrader voor wandelaars van de law's die bijna langs deze B&B lopen.

Meer dan fantastisch

Fred
19-7-2017

Huppelend liepen we via het Pieterpad naar Patio De Vaert . En.. huppelend de dag later vertrokken we.

Zo fijn waren we in de watten gelegd.

Zo heerlijk was het verblijf daar. En zo fantastisch gegeten.

Jean en Wim cette Formidable !!

Astrid & Fred

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Patio De Vaert in Montfort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Patio De Vaert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Patio De Vaert scoort een 9.51 uit 10 op basis van 101 reviews.