Bed and Breakfast Patio De Vaert

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Patio De Vaert
9,5

106 reviews over Bed and Breakfast Patio De Vaert in het Nederlands

Met passie en een enorme inzet.

Ton en Ineke
23-9-2018

Een prachtige accommodatie, een bijzonder plezierige ontvangst. Je kunt er culinair eten en de volgende morgen vertrekken met een uitgebreid, verzorgd ontbijt.

Absolute aanrader, Fantastico!!

Alina en Fred
24-8-2018

Wat een prachtig bed-breakfast (en als extra dinner). We lopen het Pieterpad, maar dit was de allerbeste overnachting. Fantastisch warm ontvangst door Jean. Voortreffelijke gastheren. Schitterende kamers, toilet en douche. Alles kraakhelder schoon. 's Avonds heeft Wim een heerlijk dinner voor ons gekookt. We konden kiezen uit een zeer uitgebreide menukaart met heerlijke gerechten. Het was voortreffelijk. Echt een Michelin ster waard!

We kunnen Patio de Vaert van harte aanbevelen. "Fantástico" Muchas Gracias.

Alina en Fred

fantastisch en voor herhaling vatbaar

Ernst en Wilma
23-8-2018

Hele vriendelijke ontvangst in een hele mooie Bed en Breakfast.

zeer verzorgd. Mooie kamer en een fantastische badruimte.

we hadden gekozen voor een diner bij Wim en Jean en dat was werkelijk heel goed.

Wim kookte en Jean serveerde,het was gewoon gezellig . Het ontbijt was ook prima en goed verzorgd. Op verzoek werd een lunchpakket gemaakt . Luxe broodjes en verder alles wat een pieterpadder nodig heeft onderweg.

Gastvrije en culinair

Henk W. Pol
13-8-2018

Een heel gastvrije ontvangst in een keurige woning. Ook de mogelijkheid om dranken te bestellen. We gebruikten ook een door de huiskok bereid menu.

Verder was alles op en top schoon.

heerlijk ontspannen na geslaagde clinics

Wim Van Hove
4-7-2018

ontvangst, kamer, douche, contact,

Fantastische luxe genieten op doorreis Pieterpad.

Angelien en Adrie
3-5-2018

Gezelligheid

Luxe

Gastvrijheid

Heerlijk gegeten

Zeer gastvrije bed en breakfast

Adrie en Arenda van den Bogert
10-4-2018

Wat was er niet goed aan deze Bed en breakfast. Twee zeer gastvrije heren .Een prachtige kamer met een goed bed . Lekker eten ,wat door de ene gastheer bereid werd en door de andere gastheer uitgeserveerd werd, en gewoon heel goed en lekker was met s'morgens een stevig ontbijt. Zeer mooie badkamer. Badjas met slippers hangen en staan klaar . En heerlijk kunnen praten over onze gezamenlijke passie "koken "Kortom een geweldige nacht gehad tussen twee pieterpad routes in en als we weer een keer in de buurt zijn gaan we daar zeker weer logeren. Top heren

Geweldig en super lieve gastheren!

Ina
25-3-2018

Plus: het was heerlijk relaxen hier. Na onze wandeling ook nog even de sauna in is ook ontspannen.

Badkamer en toilet deel je met andere gasten en ligt een verdieping lager. Maar was geen probleem. Prachtige nieuwe en super schone badkamer.

Minpuntje...moeilijk te benoemen maar koffie en thee op de kamer hadden wij wel prettig gevonden.

Zeker aan te bevelen!!

Ans en Annelies
25-2-2018

De laatste loodjes van het Pieterpad! We hebben vanaf Pieterburen bij heel veel verschillende B&B's gelogeerd, maar het verblijf bij Wim en Jean spant echt de kroon. Een welkome ontvangst, mooie kamer, heerlijke bedden, prachtige badkamer! Dan na een verkwikkende douche een heerlijke maaltijd voorgeschoteld krijgen! Top!!

Dank jullie wel mannen, voor het heerlijke verblijf en de persoonlijke aandacht!

We zullen jullie B&B zeker aanbevelen.

Aanrader van de Bovenste Plank

B. van de Veenstukken
5-1-2018

Na een lekkere pieterpaddag van regen, modder en kou, kwamen we in een oase van heerlijkheid: twee hartelijke en gastvrije mannen, goddelijk eten. Na het eten hadden we samen de beschikking over een privacy-gegarandeerde ruimte met een sauna. Wat een goede en fijne voorziening, zo’n sauna. Het maakt het genieten compleet. Aan alles gedacht: handdoeken lagen al op de saunabankjes, badjassen hingen klaar, slippers hoefde we maar in te schieten. Nadat we door en door warm waren geworden, konden we zelfs buiten afkoelen (ook volledige privacy) in de buitenlucht èn onder een flink koude buitendouche. Verkwikkend! Zo’n sauna-beleving is een perfecte pieterpadtussenstop, net als het hele verblijf bij Wim en Jean trouwens. We kwamen wat stram en moe binnen en gingen volledig opgefrist sochtends weer op pad. Mannen, bedankt voor alle heerlijkheid !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Patio De Vaert in Montfort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Patio De Vaert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.