Bed and Breakfast Patio De Vaert (gesloten)

Bed and Breakfast Patio De Vaert (gesloten)

9.6Fenomenaal

Nederland, Limburg, Montfort

9.6Fenomenaal

BedAndBreakfast info

• Sauna
Meer bedandbreakfast info

114 reviews over Bed and Breakfast Patio De Vaert (gesloten)

• 2019
    10Edwin19-10-2019

Een geweldige ervaring

Geweldig schoon en netjes. Beide gastheren doen er alles aan om het naar de zin te maken. Het ontbijt is prima en de keuze om gebruik te maken van de kooktalenten van Wim is ons erg goed bevallen, wat lekker zeg. Wij zijn Pieter Pad lopers en hebben gebruik gemaakt van het lunchpakket. Meer dan goed. Het Pieter Pad start en eindigt op een paar honderd meter van de woning. Ook openbaar vervoer vlak bij het start/beginpunt.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Huub van Helvoort16-07-2019

GASTronomisch👍👍👍

Hier zijn geen woorden voor, dit mag je ervaren De beide gastheren hebben een topnivo van gastheerschap en de chef-kok kookt op minstens een ster van Michelin!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Paul & Riny23-06-2019

Alleen het diner is al een reden om te boeken

Overnachting tijdens het lopen van het Pieterpad. Een mooie royale kamer, luxe badkamer en gastvrije ontvangst. Wanneer je hier overnacht moet je beslist gebruik maken van de mogelijkheid om te blijven eten. De overheerlijke maaltijd is bereid door topkok Wim en vakkundig opgediend door Jean. We hebben bijzonder genoten.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Miekali Olierook29-12-2018

Fantastisch zeker een aanrader

Wij Lopen het Pieterpad. Dit was de meest luxe en goed verzorgde overnachting die wij hebben mogen ervaren tijdens het lopen van het Pieterpad. Het diner in de bed en breakfast was van een zeer hoge kwaliteit Onze gastheren waren zeer gastvrij

Gereisd met partner in december 2018

• 10Lonneke van Zutphen19-12-2018

Wat een luxe!

Wat een fantastische B&B! Het is er ontzettend netjes en schoon. We werden heel vriendelijk en hartelijk ontvangen en gedurende ons verblijf werd alles keurig voor ons verzorgd. We hebben na een heerlijke maaltijd gebruik kunnen maken van de sauna om te ontspannen, wat een luxe!

Gereisd met vrienden in december 2018

• 10Nicole26-11-2018

Zeer goede en schone B&B met fantastisch eten.

Deze geweldige B&B ligt bijna op de route het Pieterpad. Goede bedden en tiptop kamer. Heel schoon. Wim kan fantastisch koken en het is een aanrader om hier te blijven eten. Goed ontbijt. Heel vriendelijke ontvangst door Jean. Niets was teveel. Aanrader.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 10Edwin05-11-2018

Schoon, mooie kamer, lekker bed, heerlijk gegeten, goed ontbijt en zeer aardige mensen. Wat wil je nog meer en dat voor deze prijg?

Hartelijke dank Edwin

Alleen gereisd in november 2018

• 10Ad en Antoinette27-10-2018

Een aanrader!

Een super mooie accommodatie. Prettige ontvangst door Jean en wat ook handig is: Wim kan lekker koken. Als je b.v. het Pieterpad aan het wandelen bent maakt Wim ook nog een lunchpakketje voor je klaar.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Ton en Ineke23-09-2018

Met passie en een enorme inzet.

Een prachtige accommodatie, een bijzonder plezierige ontvangst. Je kunt er culinair eten en de volgende morgen vertrekken met een uitgebreid, verzorgd ontbijt.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Alina en Fred24-08-2018

Absolute aanrader, Fantastico!!

Wat een prachtig bed-breakfast (en als extra dinner). We lopen het Pieterpad, maar dit was de allerbeste overnachting. Fantastisch warm ontvangst door Jean. Voortreffelijke gastheren. Schitterende kamers, toilet en douche. Alles kraakhelder schoon. 's Avonds heeft Wim een heerlijk dinner voor ons gekookt. We konden kiezen uit een zeer uitgebreide menukaart met heerlijke gerechten. Het was voortreffelijk. Echt een Michelin ster waard! We kunnen Patio de Vaert van harte aanbevelen. "Fantástico" Muchas Gracias. Alina en Fred

Gereisd met partner in augustus 2018

Bed and Breakfast Patio De Vaert (gesloten) info