Camping Biej de Vogel

41 reviews over Camping Biej de Vogel in het Nederlands

Prima camping

Vrouwkje
19-8-2017

De camping ligt 2 km buiten Montfort te midden van akkerbouw en varkensschuren.Prima camping, fijne eigenaresse, goed en schoon sanitair. Eén minpuntje: in hoogseizoen zijn er te weinig afwasplaatsen en douches. Mooie uitvalsbasis om te fietsen rond de Maasplassen en het NP De Meinweg. In Maasbracht is een sluizentocht op de Maas erg interessant. In Montfort is een mooie supermarkt (Emte) en er zijn verschillende eetgelegenheden.

Wat hebben wij genoten!!@

Jose
18-6-2017

Heerlijke rust en wat éen super ontvangst van de gastvrouw carla, wij hebben t sup er naar onze zin gehad😚

Heerlijk weekend gehad

krieen
31-5-2017

Fijne rustige camping met grote plaatsen.

Ruud en Tonnie Steger
29-5-2017

Dit is een hele gezellige camping. Sanitair is heel schoon en super heet water bij het afwassen. Mooie ruime plaatsen. Vriendelijke ontvangst door eigenaresse.

Heel goed!

Kees van der Aar
29-5-2017

Mooie camping met schoon sanitair. Fijne leiding. Zeer hulpvaardig en vriendelijk. Geweldige fietsmogelijkheden en wandelingen via knooppunten.

Een aanrader! De cirkel met grote staanplaatsen is erg gezellig en toch genoeg privacy.

geweldig houden zo.

jan en adri huntelerslag
28-5-2017

hoeven niets te weten alleen maar genieten.

eigenaresse is een geweldige gastvrouw altijd blij en opgeruimd van

karakter.

Aanbevolen

Van D
28-5-2017

Prachtige ruim aangelegde camping, schoon sanitair, zeep en handdoeken aanwezig.

Zeer heet afwas- en douchewater

Eigenaresse die alles doet wat in haar vermogen ligt om het je naar de zin te maken en die altijd een goed humeur heeft.

Kortom geweldig fijne camping.

Zeer aanbevolen

Heerlijke camping!

Henk Baijens
28-5-2017

Heerlijke, rustige, mooie en netjes onderhouden camping. Wij hebben hier een seizoens plaats, en in overleg met Carla en John is er veel mogelijk. Carla is een zeer sociaal en vriendelijk persoon, altijd in voor een praatje en een grap, geweldig mens, ik voel mij hier net als thuis komen.

Gezellige Limburgse gastvrijheid

Corry v d putte
26-5-2017

Schoon sanitair. Carla en John staan altijd voor ons klaar

Rustig en Vriendelijk!

Tom van Stiphout
26-5-2017

Biej de Vogel is een perfecte Camping in een fijne streek, waar het goed toeven is, je fantastisch kunt fietsen en wandelen en waar je je als gast koning in je eigen sleurhut waant! Vriendelijke medekampeerders en uitermate gastvrij beheer, waarvoor werkelijk niets te veel is.

En ook, zelden zo'n perfect en schoon sanitair gezien. Er is écht warm afwaswater, altijd voldoende wc-papier en zeep bij de wasgelegenheden en toiletten. Een echte aanrader.

Voor wie 100% rust wil één tegenvaller: de vele vogeltjes op de camping zijn al best vroeg wakker ....

Nou ja ....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Biej de Vogel in Montfort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Biej de Vogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Biej de Vogel scoort een 9.26 uit 10 op basis van 41 reviews.