Camping Minicamping De Linde

Nederland, Limburg, Merselo

9.3Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping De Linde voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

171 reviews over Camping Minicamping De Linde

• 2018
    10Steenblik12-08-2018

Heerlijk genoten!

Erg leuke camping. De gastvrouw en heer doen er alles aan om het een fijn verblijf voor de gasten te laten zijn. Onze kinderen hebben nog nooit zo leuk gespeeld op een camping. Eerder gingen we naar grotere campings, maar dit wat kleinere camping geeft de kinderen toch meer het gevoel dat ze sneller contact willen zoeken. Mooie uitvalsbasis ook voor dagtochten. Genoeg te doen in de buurt. Er was geen zwembad, maar die kun je in de buurt genoeg opzoeken. Ook stonden er sproeiers aan tijdens het warme weer wat ook tot vermaak voor de kinderen leidde. Ook leuk dat ze een paar keer per week voor de kinderen iets organiseren als knutselen, het bos in, schapen bezoeken en elke avond de zwijntjes voeren! We hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Koen12-08-2018

Genoten!

De eigenaars gaan vol voor hun camping, en dat is terug te zien

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Henk10-08-2018

Zeer aangenaam verblijf gehad

Hele vriendelijk gast gezin. Je kiest gewoon een vrije plek als je aankomt, wifi werkt goed maar is heel traag

• 9Fam v Dijk08-08-2018

Geweldig.

Mooie camping goed onderhouden ruime plekken. Prijs kwaliteit perfect!!Zeker een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Hamers05-08-2018

Zeer vriendelijke schone gastvrije kindvriendelij

Wij waren over alles zeer te spreken

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Jan22-07-2018

Fantastisch!

Wat een mooie camping! Alles wat je als kampeerder nodig hebt, was tot in de puntjes verzorgd. Een mooi veld om de tent op te zetten en een heel schoon en goed ingericht toilet/douche-gebouw.

Alleen gereisd in juli 2018

• 10Jac en Leonie16-07-2018

Als het kan volgende maand weer.

Prachtige camping , en een met koffie welkom ontvangst door Anja . Sanitair uitmuntend en als die goed is, is de rest ook goed. Vanaf de camping loop je zo een mooi natuurgebied in. Fietsen naar Venray, Arcen aan de maas of Griendtsveen in de Peel. De kleinkinderen 3 nachten gehad, het is geen probleem. Ze kunnen mooi buiten spelen, of in het mini overdekt speelpaleisje. Het weer was heel goed, en de rest moet je toch zelf maken.

• 9Fam Creemers15-07-2018

Super! Kort en krachtig😊

Dit was voor ons een proef weekend om te kijken of we hier volgend jaar een voorseizoensplek willen nemen. En dat gaat ook gebeuren!! We zijn helemaal tevreden😊 Mooie rustige plekken...mooi sanitair (goed heet water)..Anja en haar man zijn super relaxte mensen...er is zelfs een fietsenstalling...ze hebben ijsjes in de diepvries...de auto parkeer je appart en dat vindt ik persoonlijk een pluspunt...alles is heel goed verzorgd...alles wijst zich vanzelf..ik zou zeggen niks meer veranderen👍 (Anja misschien een ding! Klovencréme 🤣)

• 8Fam. P.L. Rottier10-07-2018

Mooie rustige camping, aan te bevelen voor senior

Mooie camping, rustige ligging, grote plaatsen met mooi gras, heel schoon modern sanitair, vriendelijke eigenaren, ontvangst met koffie en een persoonlijk gesprek betreffende camping en omgeving, ca. 7 km van stad Venray, leuke fietsomgeving, gelegen nabij de Maas ca. 12 km. Camping gelegen aan fiets knooppuntenroute, makkelijk bereikbaar ca. 3 km vanaf N270. Veel informatie materiaal, koffieautomaat kleine kantine, afgesloten fietsenbergplaats met laadpunten voor E-bike's. Enkele speelwerktuigen voor kinderen,

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Jan07-07-2018

Fijne en moooe camping

Prima camping men een hartelijke ontvangst. Mooie vlakke ruime plaatsen op een prima grasmat. Het terrein wordt erg goed onderhouden. Het sanitairgebouw is van zeer hoge kwaliteit. Keurig schoon, ruime douches . Op de camping is het heerlijk rustig en je hebt geen enkele overlast van omgevingsgeluid. Je kunt zowel in de zon als in de schaduw een plekje vinden. En gelukkig geen last van vliegen of muggen. De omgeving is zeer geschikt om te fietsen en wij nemen altijd onze fietsendrager mee want ook langs de Maas zijn schitterende fietstochten te maken.

1 tip over Camping Minicamping De Linde

• AnjaVersteegen, 23-01-2017

De camping is in een zeer afwisselend gebied gelegen. Er zijn eindeloos fiets en wandelmogelijkheden. Maar ook leuke dorpjes in de buurt met een diversiteit aan terrassen. De maas ligt op fietsafstand, evenals het oude peelgebied. Voor de jongen gezinnen zijn er diverse binnen en buitenspeeltuinen in de buurt. Evenals atrractiepark Toverland op 20 minuten rijafstand. Een blotenvoetenpad, kasteel zijn op rijafstand.Op de camping zijn tijdens de schoolvakanties ook tal van activiteiten.

1 vraag over Camping Minicamping De Linde

• Dorien de vries, 06-12-2013

hondenlosloopgebied

Weet iemand of je in de buurt van de camping een gebied hebt waar je met je hond los mag lopen?

AnjaVersteegen, 23-01-2017

Op de camping is de regel dat honden aangelijnd zijn. Buiten de camping mogen honden los lopen. Voor en achter de camping is een bosgebied gelegen, en als je achter de camping het bos in loopt, kom je in een natuurgebied terecht.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig