Camping Minicamping De Linde

9.3Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Meer camping info

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping De Linde voor je op een rij gezet:

171 reviews over Camping Minicamping De Linde

• 9F Boonstra24-06-2019

Het is een geweldige camping om te verblijven. Het was er erg gezellig en schoon. Niets op aan te merken. Vonden iedereen even vriendelijk. Fijn gewandeld. Zeker een aanrader en om terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Familie van de Mortel26-04-2019

Rust en ruimte gaat hier samen met speelplezier!

Gastvrij, gezellig, alle rust en ruimte. Perfect sanitair en mooie ruime plekken. De kinderen vonden het geweldig in de “ballenbak met zonder ballen”. Het springkussen en de zandbak maakten het feest compleet. We hadden een heerlijke week!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10Jokegerritsen01-12-2018

Hele leuke mensen en een mooie bos rijke omgevin

Dat het een leuke boederij

Gereisd met partner in september 2018

• 9Fam. Reuling-Hoedemaekers26-09-2018

Supertijd gehad!

Nog even en dan zit het seizoen erop. We hebben het hele campingseizoen mogen genieten van deze supercamping. Mooie kampeerplaatsen, goed en schoon sanitair, rustige omgeving en vooral leuke mensen ontmoet. Anja en Martien bedankt voor jullie gastvrijheid, wij hebben een fantastische tijd gehad met ons hele gezin. JW, Eefje, Floor en Lieve.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10Esther07-09-2018

We hebben een geweldige vakantie gehad in Merselo!

Minicamping De Linde is een kleine, overzichtelijke en gemoedelijke camping, gelegen in het mooie Noord-Limburg. De kinderen die er waren, speelden met elkaar en nieuwe kinderen vonden snel aansluiting. Het springkussen, het voeren van de zwijntjes elke dag om 18:15u, knutselen, huifkartochten, popcorn bakken enzovoorts. Voor de kinderen was er op de camping genoeg te doen, net als in de directe omgeving van Merselo, en uitstekend met de fiets bereikbaar! Strandbaden, attractieparken, musea en natuurlijk het prachtige Nationaal Park De Maasduinen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Dennis van der laan25-08-2018

geweldig

Echt een hele fijne camping met goed sanitair. Anja en martien zijn erg lief en doen er alles aan om je te vermaken De kinderen hebben erg genoten met het voeren van ziggy en zazu. Ook stond er regelmatig een luchtkussen en zijn we met de huifkar weg geweest. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad. ook namens Bram en fiep!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10jaap25-08-2018

Grandioos.

Mooie camping en super netjes sanitair. Bij aankomst een kop koffie en foldermateriaal. Mooie omgeving om te fietsen of er op uit te gaan. Ook activiteiten voor kinderen en het kampvuur met alle gasten was fantastisch. Gewoon een gezellige topcamping !!!!

• 9Jacqueline Aarts24-08-2018

Top!!!

Mooie camping en omgeving. Keurig sanitair, mooie plek. Alleen veel last van vliegen helaas.

• 8Paul Vos16-08-2018

Echte aanrader

We hebben anderhalve week op deze camping gestaan. Het was een prettig verblijf. Er heerst een gemoedelijke sfeer en de gasten zijn van alle leeftijden. Het sanitair wordt keurig onderhouden. De camping is een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

• 10hr. kuijs15-08-2018

gemoedelijk. persoonlijk, gezellig, kindvriendelij

Gezellig, persoonlijk, kindvriendelijk, schoon. De camping ligt alleen wel een eindje van de bewoonde wereld af

1 tip over Camping Minicamping De Linde

• AnjaVersteegen, 23-01-2017

De camping is in een zeer afwisselend gebied gelegen. Er zijn eindeloos fiets en wandelmogelijkheden. Maar ook leuke dorpjes in de buurt met een diversiteit aan terrassen. De maas ligt op fietsafstand, evenals het oude peelgebied. Voor de jongen gezinnen zijn er diverse binnen en buitenspeeltuinen in de buurt. Evenals atrractiepark Toverland op 20 minuten rijafstand. Een blotenvoetenpad, kasteel zijn op rijafstand.Op de camping zijn tijdens de schoolvakanties ook tal van activiteiten.

1 vraag over Camping Minicamping De Linde

• Dorien de vries, 06-12-2013

hondenlosloopgebied

Weet iemand of je in de buurt van de camping een gebied hebt waar je met je hond los mag lopen?

AnjaVersteegen, 23-01-2017

Op de camping is de regel dat honden aangelijnd zijn. Buiten de camping mogen honden los lopen. Voor en achter de camping is een bosgebied gelegen, en als je achter de camping het bos in loopt, kom je in een natuurgebied terecht.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig