Camping Minicamping De Linde

Nederland, Limburg, Merselo

9.3Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping De Linde voor je op een rij gezet:

Meer camping info

171 reviews over Camping Minicamping De Linde

• 9Hennie03-08-2019

prachtig

een mooie rustige camping met heel schoon sanitair, ruime plaatsen en vriendelijke eigenaren die altijd tijd hebben voor een praatje. Je kunt er zelf ijs en koffie pakken en het geld in een bakje doen. Overdekte kinderspeelplaats en buiten staan speeltoestellen.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Kees Wiltink29-07-2019

Fantasties.

Een zeer mooie rustige gastvrije camping, met zeer schoon en mooi toilet gebouw. Je kunt er ook nog koude dranken en ijsjes kopen. Echt een aanrader ook voor mooie fietsroutes.

• 9Patricia29-07-2019

Mooie verzorgde minicamping met ruime plaatsen en voor kinderen bij elk weer type genoeg te doen! Binnen spelen, in de speeltuin spelen, tafeltennissen of op het springkussen springen!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Linda Janssen28-07-2019

Heerlijk rusrig vakantie vieren!

Wegens verbouwing thuis een seizoensplaats dit jaar en bevalt prima. Komen hier al 17 jaar met hemelvaart en Pinksteren. Mooie grote plaatsen. Altijd schoon sanitair zeer vriendelijke eigenaren. Prachtige omgeving. Onze kinderen gaan niet meer mee,maar voor kinderen een mooie binnenspeelplaats. Buiten schommels een speelhuisje zandbak. En een jeu de boules baan. Dus voor ieder wat wils. We komen hier elk jaar met veel plezier.

• 10Anne de Vries24-07-2019

Fantastich!

Voor het festival Jera on Air heb ik samen met een vriendin 3 nachten op de camping overnacht. We wilden niet op de festival camping omdat we dan na en voor het festival nog even lekker tot rust konden komen, hapje eten en even opfrissen. Het was geweldig! Knus en klein, netjes, schoon, vriendelijke campinggasten en uiterst behulpzame en gastvrije eigenaren. Als we volgend jaar weer naar Jera gaan, gaan we sowieso weer naar deze camping! Op zondag hebben we in de omgeving rondgekeken en nog ergens gezwommen, ook erg leuk!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Ans Vreenegoor24-07-2019

Een echte aanrader

Geweldige camping in prachtige omgeving met ruime plekken en gezellige gastvrouw.

• 9Verhulst21-07-2019

Daar moet je naar toe .

Zeer gastvrije ontvangst met koffie door eigenaresse . Prachtig schoon sanitair. Camping op zich zelf rustig , niet te groot en mooi landelijk gelegen . Gezellig terrasje waar je voor een kleine vergoeding ( in een potje doen) koffie en wat lekkers zelf mag pakken .

• 9Huizinga08-07-2019

Leuke complete minicamping, fantastische omgeving.

Hele mooie mini camping, met luxe sanitairblok, ruime kampeerplaatsen en gedreven eigenaren. Omgeving is fantastisch om te fietsen. ( af en toe wat onaangename geuren uit kippen- of varkenshouderijen. Dichtbij Venray.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jelle Clement08-07-2019

Perfecte plek om uit blazen en op te laden

Bezoek nav festival jera on air. Slechts 4km fietsen en je kan in alle rust uitslapen en genieten van de zingende vogeltjes alvorens een verkwikkend douche te nemen! Zeer vriendelijk en uitermate gezellig!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Moon30-06-2019

Zeer gastvrij

Wij werden hartelijk ontvangen met een kop koffie en info betreft omgeving etc. Mooi aangelegen camping met ruime plaatsen . Wij hadden zelf een plek aan de bosrand ivm te verwachte hoge temperaturen. Was idd een goed idee. Voldoende schaduw, mooi en schoon sanitair gebouw. Ruime douches om je spullen even neer te leggen . Buiten kun je de afwas doen , en voor een klein wasje staat er een centrifuge. Mocht je toch een was willen draaien kan dat ook voor € 4,00 , maar moet je dat even afspreken met de camping eigenaresse.
    Ijsjes zijn te koop bij camping tevens koffie of thee. Leuke omgeving om te wandelen of fietsen . Een aanrader mede dankzij gastvrije eigenaren .

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

1 tip over Camping Minicamping De Linde

• AnjaVersteegen, 23-01-2017

De camping is in een zeer afwisselend gebied gelegen. Er zijn eindeloos fiets en wandelmogelijkheden. Maar ook leuke dorpjes in de buurt met een diversiteit aan terrassen. De maas ligt op fietsafstand, evenals het oude peelgebied. Voor de jongen gezinnen zijn er diverse binnen en buitenspeeltuinen in de buurt. Evenals atrractiepark Toverland op 20 minuten rijafstand. Een blotenvoetenpad, kasteel zijn op rijafstand.Op de camping zijn tijdens de schoolvakanties ook tal van activiteiten.

1 vraag over Camping Minicamping De Linde

• Dorien de vries, 06-12-2013

hondenlosloopgebied

Weet iemand of je in de buurt van de camping een gebied hebt waar je met je hond los mag lopen?

AnjaVersteegen, 23-01-2017

Op de camping is de regel dat honden aangelijnd zijn. Buiten de camping mogen honden los lopen. Voor en achter de camping is een bosgebied gelegen, en als je achter de camping het bos in loopt, kom je in een natuurgebied terecht.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig