Camping Minicamping De Linde

Nederland, Limburg, Merselo

9.4Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping De Linde voor je op een rij gezet:

Meer camping info

191 reviews over Camping Minicamping De Linde

• 9Marianne03-08-2020

Fijne camping in een mooie omgeving, een aanrader.

Heerlijke camping met ruime plaatsen. Sanitaire voorzieningen zijn prima, schoon en aangepast aan de coronamaatregelen. Gastvrije eigenaren. Veel ruimte voor kinderen om veilig te kunnen spelen. In de omgeving voldoende mogelijkheden voor uitstapjes, wandel/fietstochten. Ik kom graag een keer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Lia Tol vanHeyningen02-08-2020

Een gemoedelijke mini camping!

Op deze gemoedelijke mini camping heerst een aangenaam relaxed sfeertje. De camping eigenaren zijn allerhartelijkst. Er zijn vele wandel- en fietsroutes direct vanaf de camping, de Bakker komt dagelijks langs en je kunt er ijsjes kopen.

• 10Mertens02-08-2020

Top locatie om terug te komen.

Geweldige camping met een prima organisatie, mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Voldoende ruimte voor caravan om etc. wat ook je privacy ten goede komt. Daarnaast is het sanitair van hoge kwaliteit en heel schoon. Dit verdient een groot compliment, zeker in deze Corona tijd .

• 10Nathalie31-07-2020

Ontzettend genoten!

Wát een fijne en goedverzorgde camping is dit! Het reserveren ging vlot en moeiteloos, en vanwege de leeftijd van onze kindjes was de eigenaresse zo attent om ons een plekje bij de speeltuin aan te bieden. Na een hartelijke ontvangst, mét een bak verse koffie kregen we een korte rondleiding. Alles zag er goed onderhouden en schoon uit. Er was goed nagedacht over de corona-maatregelen, e.e.a was doeltreffend vormgegeven. In de ochtend genoten we steeds van verse broodjes, en ook de bestelde vlaaien waren zalig! De kinderen vermaakten zich opperbest in de speeltuin, op het sportveld, het springkussen en de binnenspeeltuin. De eigenaren zijn zichtbaar trots op hun camping (en terecht!) en zijn betrokken bij hun gasten. Wij kunnen deze camping van harte aanbevelen aan gezinnen met jongere kinderen (tot een jaar of 10), maar ook aan senioren. In de rij langs de bosrand is het nl lekker rustig vertoeven.

• 8Jessica31-07-2020

Heerlijk!

Onze tweede vakantie op deze camping. In 2015 al een keer eerder geweest met onze kinderen. Inmiddels 10 en 11 en we hebben wederom genoten. Deze keer een midweek met de tent samen met familie. Fijne ruime plaatsen, sanitair weer prima in orde en goeie maatregelen getroffen qua Corona maatregelen. Wij hebben wederom genoten van deze fijne camping in een mooie omgeving.

• 10Boer-de Weert31-07-2020

Super leuk verblijf gehad op de camping. Hele vriendelijke eigenaren heel schoon en goed geregeld. Voor kinderen ook helemaal super we hopen nog keer terug te komen

• 10Familie van Vliet30-07-2020

Fantastisch!

Wat een heerlijke plek. Dat start al met de gastvrije ontvangst met koffie en rondleiding Mooie rustige plek kunnen uitkiezen. Sanitair is echt Top! Keurige ruime verwarmde douches en ruime toiletten. Aan alles is gedacht, nu vanwege Corona tijd voldoende schoonmaak artikelen en ontsmettingsmiddel voorzieningen. Op en top geregeld. Wij hebben niets aan te merken en komen zeker weer terug.

• 10Fam van der Kamp28-07-2020

Gemoedelijk, ruim en gastvrij

We zijn acht nachten op De Linde gebleven. Zeer gastvrij. Ons erg vermaakt met de kleinkinderen: mee met de huifkar, de boswachter; vermaak op het springkussen. Als volwassenen veel gefietst: naar Overloon, naar Kevelaer. Met auto naar Venlo en Steyl. Camping met ruime plaatsen, prettig gras en veel hygiëne, niet onbelangrijk in coronatijd. Alles voor heel schappelijke prijs. Hartelijke bedrijfsvoering.

• 10Ria25-07-2020

Super mooie en nette minicamping.

Het was als thuis komen, alles tot in de puntjes geregeld, alles aanwezig voor n super vakantie, zeer gast vriendelijk, grote campeerplek, mooie wandel en fietsroutes, heerlijke verse broodjes van de echte bakker, ruimte voor iedereen, schone nette toiletten en douches, alles goed geregeld ivm corona. Ik raad iedereen aan om hier eens te gaan camperen. Relaxed, we hebben een heerlijke tijd daar gehad. Op naar de volgende keer, dus tot snel!

• 9Hans Invernizzi22-07-2020

Limburgse gemoedelijkheid op De Linde

Camping De Linde ligt prachtig in het Limburgse land. De sfeer is gemoedelijk, de ontvangst zeer gastvrij. Ondanks de coronabeperkingen voelden we ons vrij en veilig op De Linde omdat Anja en Martien er alles aan doen om de voorzieningen brandschoon maar ook toegankelijk te houden, zonder de politieagent uit te hangen. Prima tijd gehad hier.

Camping Minicamping De Linde info

• SchaduwplaatsenAanwezig