Camping Minicamping De Linde

9.3Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Meer camping info

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping De Linde voor je op een rij gezet:

171 reviews over Camping Minicamping De Linde

• 10Marie09-09-2019

Gastvrije Anja heeft ervoor gezorgd dat we een heerlijk verblijf hebben gehad.

• 9Funke08-09-2019

Mooie plek

Hartelijke ontvangst op deze mooie, rustige camping. Schoon, keurig onderhouden unisex sanitair. Prachtige campingvelden, mooi weids uitzicht over de landerijen rondom. Anja staat altijd paraat voor vragen, tips of hulp.
    Hier komen we zeker nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Agnes08-09-2019

Logie in de knusse pipowagen gehad welke er zeer smaakvol er uit ziet. Bedden opgemaakt en erg slim ingericht om een comfortabel verblijf te hebben. Sanitair op de camping is zeer schoon en goed. Anja en haar man zijn fijne mensen die erg gastvrij en behulpzaam zijn. Mooi omgeving om te wandelen en fietsen. Had voor collega’s n speciale hoek op de camping gereserveerd dat men daar gezellig bij elkaar stonden om de andere gasten zo min mogelijk te verstoren. Top gedaan!!

• 9A.van Gast08-09-2019

Heerlijk

Heel fijn weekend gehad op camping de Linde, mooie kampeervelden, prima sanitair, vriendelijke gastvrouw en gastheer. Niets was teveel. We komen hier graag nog eens terug!

• 908-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Gastvrij, mooie lokatie, rustig, geweldig sanitair.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Joke03-09-2019

Fijn gezellig en knus..😁

Hoe fijn het daar is bij de Linde ... Anja en haar man doen er alles aan om je verblijf gezellig te maken en geriefelijk.. Heerlijke warme sanitaire voorzieningen in de morgen als de nacht temperatuur wat is gedaald en schoon..voor gezinnen met kinderen een heerlijke speeltuin ...en voor de senioren ook op tijd rust.. Een aanrader wij gingen voor de 3e keer en voelde ons weer welkom...thanks Anja..

• 10jozef24-08-2019

fantastie ik kom zeker vaker op de campng de linde

de ligging en de beheerders zo vriendelijk en gastvrij. je bent er meteen thuis heerlijk is dat

Alleen gereisd in juli 2019

• 10Joke12-08-2019

Fantastische camping!

Rustige en erg nette camping. Ideale ligging voor fietsen en wandeling. Vriendelijke gastvrouw met humor. Heerlijk verblijf gehad! Wij gaan zeker terug!!!

• 9Fam. Deterink12-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad bij Anja en Martien. Onze kids hebben heel leuk gespeeld met de andere kinderen op de camping. Er worden een aantal keren per week leuke activiteiten georganiseerd, zoals knutselen, huifkartocht, op bezoek bij een schapenherder of waterdiertjes zoeken in de poel. Heel erg leuk voor de kinderen! Voor volwassenen wordt er af en toe een gezellige koffieavond georganiseerd op het veld. Even een praatje maken met de andere gasten. Maar...niets is verplicht. Voor ons de eerste keer op een minicamping (voorheen op grotere animatiecampings gestaan)en zeker voor herhaling vatbaar. Wij hebben het geweldig gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Hans van Eersel07-08-2019

Hier gaan we zeker nog eens naar toe

Mooi terrein, goed onderhouden en schoon sanitair. Zeer vriendelijke eigenaren

1 tip over Camping Minicamping De Linde

• AnjaVersteegen, 23-01-2017

De camping is in een zeer afwisselend gebied gelegen. Er zijn eindeloos fiets en wandelmogelijkheden. Maar ook leuke dorpjes in de buurt met een diversiteit aan terrassen. De maas ligt op fietsafstand, evenals het oude peelgebied. Voor de jongen gezinnen zijn er diverse binnen en buitenspeeltuinen in de buurt. Evenals atrractiepark Toverland op 20 minuten rijafstand. Een blotenvoetenpad, kasteel zijn op rijafstand.Op de camping zijn tijdens de schoolvakanties ook tal van activiteiten.

1 vraag over Camping Minicamping De Linde

• Dorien de vries, 06-12-2013

hondenlosloopgebied

Weet iemand of je in de buurt van de camping een gebied hebt waar je met je hond los mag lopen?

AnjaVersteegen, 23-01-2017

Op de camping is de regel dat honden aangelijnd zijn. Buiten de camping mogen honden los lopen. Voor en achter de camping is een bosgebied gelegen, en als je achter de camping het bos in loopt, kom je in een natuurgebied terecht.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig