Géén boekingskosten
NederlandLimburgMerseloBed & Breakfasts MerseloBed & Breakfast De Martiene Plats

Bed & Breakfast De Martiene Plats

NederlandLimburgMerselo

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Martiene Plats voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

8 Reviews over De Martiene Plats

• 9Familie van der Maas26-05-2021

Zo fijn gehad, we komen graag terug!

Heerlijke midweek gehad met onze familie (2 gezinnen en oma) in de mooie boerderij groepsaccomodatie OpStal. Ondanks het tegenvallende weer genoten van de omgeving (Maasduinen prachtig!) en vooral ook de comfortabele behuizing! Bedankt Leonoor, voor je hartelijke ontvangst en rondleiding.

• 8J. Hofsteede29-12-2016

2 Nachten in fijne accomodatie met instructie's

We hebben met 3 gezinnen (6 volwassenen en 6 kids) tussen kerst en oud en nieuw de 6 slaapkamers (van verschillende grootte) met ieder eigen toilet en douche gehuurd. Deze 6 kamers hebben een ruime gemeenschappelijke, gezellig ingerichte huiskamer en keuken, met ruim voldoende uitrusting. Apart hiervan is een recreatie ruimte met poolbiljart met voldoende speelmogelijkheden. De, wat ons betreft overtollige, handgeschreven inventarislijsten (per lade/kast e.d.) huisregels en instructies maakten een overgereguleerde indruk op ons.

• 10Jan Winkels08-11-2016

Weekend in het Zuiden (vrij naar Rowwen Hèze)

De Martiene Plats in Merselo is een oude Saksische boerderij gelegen aan de rand van Venray in Noord Limburg. Leonoor en Piet zijn geweldige "gastheren". Ons verblijf viel samen met de sterfdag op 5 november 2016 van mijn moeder die van geboorte uit Sevenum kwam. De aandacht, de kwaliteit, de service zijn geweldig en niets is Leonoor en Piet te veel. Zelf een afvoerstop plaatsen. De omgeving is ook geweldig. Zeker met slotconcert op zondag van Rowwen Hèze waarvan ik een groot fan ben.

Leonoor maakt 's morgens een erg lekker en uitgebreid ontbijt en zelfs voor onderweg is er brood, fruit of koek. Ook de persoonlijke aandacht, even een woordje, even een gesprekje, even een vraag hoe het was en even aangeven waar iets te vinden is. Kortom: Gastvrijheid met hoofdletter geschreven.

Nu ben ik zellf een zittesje jung woonachtig 21 jaar in Lichtenvoorde en zou je mijn review niet objectief en gekleurd kunnen noemen. Niets is minder waar en omdat ik positief kritisch ben en heel wat accommodaties gezien heb is mijn 10 voor boertel de Martiene Plats volledig verdiend door Leonoor en Piet. Ik heb erg veel respect voor hun bedrijf en hun duurzaam succes toewensen is uit het hart gegrepen.

Helenaveen, Griendtsveen ( geboortehuis Toon Kortooms), Deurne, Ospel en nationaal park de Grote Peel, Sevenum met Toverland, Venlo, Venray, het Leudal, Arcen en Velden, de Peelduinen, Nijmegen, Helmond en Eindhoven, de Duitse grensstreek met Goch, Kleve, Geldern en eventueel ook Düsseldorp, de Belgische Kempen, het zijn plaatsen en gebieden waard om te bezoeken. Wandelen, fietsen, mountainbiken. De Peel is een juweeltje van hoogveen, een gebied dat gekoesterd hoort te worden in een land en gebied waar grondwater soms schaars dreigt te worden. Een gezonde nachtrust, na een dag van sport, beleven, ervaren, zien, ruiken en voelen, in een lekker bed, wacht je daarna bij Leonoor en Piet. Gezond daarna op met een morgenloop, een wandeling, een fietstocht, een lekkere douche, en daarna een lekker uitgebreid, prima verzorgd ontbijt

Een familiebezoek, een concert van Rowwen Hèze, enkele flinke wandelingen, een bezoek aan Venray, nog een familiebezoek en op de terugreis een bezoek aan Rees en op de achtergrond de nagedachtenis van mijn moeder en haar Peelland vormden gesteund door Leonoor en Piet de basis voor een fenomenaal weekend van een West, Maas en Waalse en een Limburger, samen een import Achterhoeks team.

• 10Erwin Perdok24-03-2016

Comfortabel en uiterst Gastvrij!

Wat een heerlijke plek ten midden van het Limburgse Platteland. Leonoor, de gastvrouw en tevens eigenaresse, is er wanneer je haar nodig hebt en ontbreekt het niet in een goede dosis gastvrijheid.

Ik was hier voor een zakelijke reis, en voor deze doelgroep kan ik het ten harte aanbevelen. Stukken voordeliger dan de hotels in de omgeving, nette en comfortabele kamers, WIFI door het gehele pand en heerlijke ontbijtjes. Naast je kamer is er een grote en comfortabele gemeenschappelijke ruimte met een heerlijk huiselijke sfeer.

Martiene Plats is nog geen 10 minuten rijden van de Evenementen Hal Venray wat voor mij perfect was.

Een aanrader! Bedankt en hopelijk tot ziens.

• 10P. Stiphout31-10-2012

Geweldig

Een zeer mooie, oude, rustieke boerderij die de landelijke stijl perfect naar voren brengt. Prachtige liggen, die ook erg rustig is. Ook kun je er heerlijk wandelen. Het ontvangst was geweldig fijn en vriendelijk, met de gastvrouw nog een leuk gesprek gevoerd. Het ontbijt was ook erg lekker. De kamers waren echt super mooi en geweldig ingericht, en ook is het er erg kindvriendelijk. Daarom is de prijs/kwaliteit geweldig

• 9Rianne19-07-2011

Deze vakantieboerderij is top en kindvriendelijk

Top locatie, 4 km van Centrum Venray, gezellige, mooie accommodaties als vakantiehuisje of voor B&B, terras, ruime speelweide met trampoline, tafeltennis, skelters en een geweldige recreatieruimte/speelloods voor de regenachtige dagen voor jong en oud met poolbiljart, sjoelbak, speelauto's, schoolbord, poppenhoek, fiets en wandelroutes zijn aanwezig.

• 9yvonne11-09-2010

Super Gaaf

Met een groep van 12 pers waren we er een weekend. We hadden allemaal een eigen slaapkamer,met eigen dousche en w.c. De slaapkamers waren allemaal anders,de bedstee is uniek. Alles was tot in de puntjes verzorgd,wat je maar nodig had dat was er. Ook volwasenen kunnen zich goed vermaken in het speelhonk,er is echt voor elke leeftijd wel iets te vinden. Ook in de omgeving is er van alles te doen,wij hebben een solex tour,een huifkarren tocht en een rondleiding bij de hertogjan gedaan. Het was een geslaagd weekend.

• 9Bianca Verhoeven06-09-2010

Mooie accomodatie

Wij hebben een midweek op boerderij de Martiene Plats verbleven in de stacaravan. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat het een ruime, lichte stacaravan is. Maar niet ouderwets. Een prachtige omgeving en juist erg kindvriendelijk. Met een speelloods waar de kinderen zich konden vermaken.
    Het ontbijt was uitgebreid, met huisgemaakte jam en scharreleieren. We werden gastvrij ontvangen. Wij komen zeker nog eens terug!

Bed & Breakfast De Martiene Plats info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden