Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.9Inrichting
  • 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over 't Durpshuuske

• 10Henrik Hijzen19-04-2021

Een heerlijk rustig fietsweekend

Via de site visitzuidlimburg.nl kwamen we bij deze locatie terecht, dat in een iets minder bekend deel van Zuid-Limburg is gelegen, tussen Sittard en Brunssum. Bij het Durpshuuske zijn een 3-tal appartementen beschikbaar, waarvan wij de grootste hadden gehuurd voor een weekend tijdens de Lock down-periode vanwege de corona-pandemie. Voor twee personen ruim genoeg met uitzicht op de tuin met bloemen, planten, zitjes, enz.De inrichting was zeer compleet en met veel gevoel samengesteld, waarbij ook de schilderijen van de lokale kunstenares een prachtige aanvulling waren. Een heerlijk bed gedekt met mooi linnengoed maakte dat we heerlijk konden slapen.Van hieruit hebben we meerdere verrassende fietstochten (met elektrische fiets) gemaakt, waaronder de Beekdaelenroute.Aangezien deze periode de restaurants gesloten waren hebben we meerdere malen gerechten gehaald bij de op een paar honderd meter gelegen Bistro Smeets.

• 10Ben & Louise07-05-2018

't Durpshuukske, een fantastische plek!

Fantastisch huisje in het rustige plaatsje Merelbeek. De eigenaren, Peter en Angie, ontvangen je gastvrij met Limburgse vlaai. Het kraakheldere huisje is van alle gemakken voorzien, met o.a. geweldige bedden en een prima douche en daarnaast beschik je over een eigen terras met uitzicht op een prachtig onderhouden tuin. Daarnaast is het een prima uitvalsbasis voor een fiets-of wandeltocht door het Limburgse land. Steden als Maastricht en Aken zijn ook vlakbij. Kortom, ' t Durpshuukske is een geweldige ontdekking voor ons. We gaan zeker nog eens terug!

• 9Henny23-06-2017

Al drie keer hier te gast geweest!

Mooi ingerichte huisjes, zeer schoon, prachtige tuin met terras en erg vriendelijke mensen.

• 9emmynews10-09-2014

Fantastische plek om Zuid Limburg te bezoeken

Mooi complete en luxe vakantiehuisjes met een grote gezellige en mooie tuin. Uitstekende bedden,gezellig ingericht en zeer schoon. Prachtig wandel en fietsgebied. We gaan er zeker weten weer terug. Heel goed restaurant op 100 meter afstand. Een 10 is niet realistisch maar een 9 is het zeker waard

• 9hans en sylvia de wildt08-09-2014

geslaagde week

dit was de beste bed and breakfurst die we tot nu toe hebben gehad heel vriendelijke mensen was top

• 9F.Gordijn03-08-2014

Mooie huisje met uitstekende service

De familie Diederen van het Durpshuuske ontvangt je hartelijk. Het mag de gast aan niets ontbreken. Baddoeken worden halverwege de week verschoond. Wat een service! In een woord TOP!

• 9karin14-05-2014

Helemaal Top.

2 super nette 2 persoons apartementen worden hier verhuurd door een zeer vriendelijk en gastvrij echtpaar. Gelegen in een klein dorpje vlakbij Brunssum, een hele mooie grote tuin waar je lekker kan zitten op o.a. je eigen overdekte terras. Wij hadden ons 2 jarig zoontje bij ons wat ook prima ging. Hij sliep bij ons op de slaapkamer in een campingbedje. Hebben ons er prima vermaakt een paar dagen.

Vakantiehuis 't Durpshuuske info

• CafeNiet beschikbaar