Merkelbeek

We hebben een aantal aanbieders voor Merkelbeek voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Merkelbeek voor je op een rij gezet:

Reviews over Merkelbeek

't Durpshuukske, een fantastische plek!

Ben & Louise,
    7-5-2018

Fantastisch huisje in het rustige plaatsje Merelbeek. De eigenaren, Peter en Angie, ontvangen je gastvrij met Limburgse vlaai. Het kraakheldere huisje is van alle gemakken voorzien, met o.a. geweldige bedden en een prima douche en daarnaast beschik je over een eigen terras met uitzicht op een prachtig onderhouden tuin.

Daarnaast is het een prima uitvalsbasis voor een fiets-of wandeltocht door het Limburgse land. Steden als Maastricht en Aken zijn ook vlakbij.

Kortom, ' t Durpshuukske is een geweldige ontdekking voor ons. We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2018

Al drie keer hier te gast geweest!

Henny,
    23-6-2017

Mooi ingerichte huisjes, zeer schoon, prachtige tuin met terras en erg vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische plek om Zuid Limburg te bezoeken

emmynews,
    10-9-2014

Mooi complete en luxe vakantiehuisjes met een grote gezellige en mooie tuin.

Uitstekende bedden,gezellig ingericht en zeer schoon. Prachtig wandel en fietsgebied. We gaan er zeker weten weer terug. Heel goed restaurant op 100 meter afstand. Een 10 is niet realistisch maar een 9 is het zeker waard

Gereisd met partner in augustus 2014

geslaagde week

hans en sylvia de wildt,
    8-9-2014

dit was de beste bed and breakfurst die we tot nu toe hebben gehad

heel vriendelijke mensen was top

Gereisd met partner in september 2014

Mooie huisje met uitstekende service

F.Gordijn,
    3-8-2014

De familie Diederen van het Durpshuuske ontvangt je hartelijk. Het mag de gast aan niets ontbreken. Baddoeken worden halverwege de week verschoond. Wat een service! In een woord TOP!

Gereisd met partner in juli 2014
Merkelbeek scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews