Camping Van Kempenhof

• Goed: 7 - 8

Geweldig!

Conny v Ooij
25-4-2018

Geweldige camping! Zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaar! Plaatsen zijn erg groot, je overburen zijn prachtige blauwe bessenhagen. Alleen naaste buren. Veel ruimte rondom je eigen kampeermiddel om schaduw of zon op te zoeken. Sanitair is zeer schoon, ieder uur van de dag/nacht! Fijne doucheruimtes, aan alles gedacht. Aanrader als je ruimte en rust zoekt na een lange fiets- of wandeltocht, want die zijn er volop!

Wij hebben Genoten!

Iedere keer weer fijn op deze camping te komen.

Hillie en Leo Fintelman
11-8-2017

De gastvrijheid van Jeu en natuurlijk Blutz die wacht op z,n aai over zijn kop. Wij proberen ieder jaar hier zeker een keer heen te gaan.

Heerlijk fietsen met de knooppunten en Roermond zowat in de achtertuin.

Wij voelen ons hier thuis.

Top Jeu , Hillie en Leo.

Gastvrij en ontspannen

M Markx
25-6-2017

Gastheer zorgde dat onze groep van Nederlandse Alleenstaande Kampeerclub NAKC een goede plaats had. Sanitair is top. En gratis genieten van alle zwarte bessen die groeien. Velden zijn ruim en bieden veel privacy.

Tip: een kadootje voor thuisfront te koop in de campingwinkel. Diverse attenties te koop van zwarte bessen.

prachtig gelegen locatie

wim vande mortel
30-5-2017

Wat een rust en ruimte. Puur genieten op deze bijzondere plek. Dicht bij roermond in een schitterend wandel en fietsgebied. Een vriendelijke campingeigenaar die je op alle gebied behulpzaam en netjes te woord staat. Het sanitair gebouw is keurig en word ook goed bijgehouden. Er hadden misschien wat meer douches mogen zijn. Maar in de week van hemelvaart waren er geen wacht tijden bij de douche. Als de camping vol is zou dat wel kunnen. De plaatsen op de camping zijn mooi gelegen veel ruimte en privacy echt een aanrader voor de wat oudere kampeerder. Wim en Maria waren met vrienden op deze camping

Roos en Harrie de Hoog
27-5-2017

Dat je erg vriendelijk wordt ontvangen. Je voelt je meteen thuis.Grote plekken voor je caravan. Zeer goede Wifi en ook nog eens gratis.

Wij kunnen niets negatiefs bedenken.

Alleen je kunt niet afrekenen met Pin als je dat als negatief kunt vinden.

Mooi plekje

Wim Zoutman
5-8-2016

Goed verzorgde kleine camping. Camping waar je met de fiets zo aansluiting vindt op het fietsknooppunten netwerk. Mooie fiets- en wandelroutes.

Een camping waar je je thuis voelt met zeer meelevende gastheer, die voor iedereen klaar staat. Mooie camping waar je lekkere blauwe bessen kunt plukken.

Sanitair is netjes en schoon, en de plaatsen zijn comfortabel met water, 10 amp., wifi, riool en CAI.

We komen hier graag weer terug

Zeer verzorgde, gezellige camping.

Sandra
3-6-2016

Op deze camping in alles tot in de puntjes verzorgd. Wij verbleven in het Glamphouse, een luxe campinghuisje. Van alle gemakken voorzien; douche, keukentje, heerlijke bedden, gezellige veranda, verwarming en zelfs een TV (NPO 1,2 en 3). Ondanks deze luxe heb je toch het het kampeer gevoel. Als de regen 's-nachts tegen het tentzeil tikt heb je het idee dat je in een tent ligt. Dit in combinatie met de rust in de omgeving en goede boxspring bedden maken dat je heerlijk slaapt.

Vooral met kinderen is glamping een fijne manier van 'kamperen'. Op de camping met zo'n 35 plekken staat 1 glamp-house met zeer ruime tuin, de rest zijn gewone (ruime) kampeerplekken. Het gros van de gasten is 60+. Voor kinderen is er geen vermaak of speelgelegenheid, maar wel zijn in een openbare 'huiskamer' leuke bordspellen te leen. Je kunt daar ook sjoelen of wat lezen. Heerlijk om er even tussenuit te zijn en we komen zeker nog een keer terug! Op 25 juni om 15.30 is de camping op RTL4 te zien.

Super camping

anton en leny
24-5-2016

De camping is erg goed onderhouden met een eigen waterkraan met afvoerslang en CAI aansluiting. Fietsenstalling met mogelijkheid fiets op te laden. Erg aardige campingbeheerder. Winkels in de buurt. Fietsen en wandelen in de mooie natuur. Een echte aanrader. (niet voor kinderen)

Fantastische camping

Astrid
2-3-2016

Wat hebben wij een fijne week gehad op de Kempenhof, vriendelijke ontvangst, mooie plaats, prima sanitair en een geweldige omgeving om te fietsen, wij hadden nog wel een week willen blijven en komen zeker een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Van Kempenhof in Melick, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Van Kempenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Van Kempenhof scoort een 9.24 uit 10 op basis van 31 reviews.