34 reviews over Camping Van Kempenhof in het Nederlands

Geweldig fijne kleine camping!

Fam. Verweij,
30-9-2018

Camping is geweldig. Goed sanitair.

Gezellige huiskamer. Goeie wifi (gratis). Prachtig aangelegd. Zomers zwarte bessen. In de herfst walnoten en hazelnoten.

Omgeving is prachtig om te wandelen en fietsen. In Melick is wel een supermarkt, maar je bent ook zo in Roermond (Lidl) en het Outlet Center is ook een belevenis op zich.

IJszaak Clevers op de markt in Roermond zeker bezoeken!

Gereisd met partner in september 2018

Super

Theo en Gerda,
1-9-2018

Fantastische 50 + camping ,super aardige eigenaar die er alles aan doet om het naar je zin te maken 😃 hij heeft altijd een vriendelijk woord voor iedereen 👍

Mooie fietsomgeving ,Schoonsanitair ,ruime plaatsen ,ondanks de warme maanden groen gras.

Van ons verdient hij een dikke 10 +

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig!

Conny v Ooij,
25-4-2018

Geweldige camping! Zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaar! Plaatsen zijn erg groot, je overburen zijn prachtige blauwe bessenhagen. Alleen naaste buren. Veel ruimte rondom je eigen kampeermiddel om schaduw of zon op te zoeken. Sanitair is zeer schoon, ieder uur van de dag/nacht! Fijne doucheruimtes, aan alles gedacht. Aanrader als je ruimte en rust zoekt na een lange fiets- of wandeltocht, want die zijn er volop!

Wij hebben Genoten!

Gereisd met partner in april 2018

geweldig

wim van de mortel.,
31-10-2017

Wat een prachtige camping mooi gelegen in melick. Alles is prima in orde campingplaatsen met veel privacy en vooral ruimte. Een aparte parkeerplaats voor de auto en een overdekte fietsenstalling. Het sanitairgebouw is keurig en word door iedereen netjes achter gelaten de camping ligt aan wandel en fietsroutes roermond is op de fiets goed te doen deze camping is ons goed bevallen de eigenaars doen zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Echt een aanrader voor de rustzoeker

Gereisd met partner in mei 2017

Iedere keer weer fijn op deze camping te komen.

Hillie en Leo Fintelman,
11-8-2017

De gastvrijheid van Jeu en natuurlijk Blutz die wacht op z,n aai over zijn kop. Wij proberen ieder jaar hier zeker een keer heen te gaan.

Heerlijk fietsen met de knooppunten en Roermond zowat in de achtertuin.

Wij voelen ons hier thuis.

Top Jeu , Hillie en Leo.

Gereisd met partner in september 2016

Gastvrij en ontspannen

M Markx,
25-6-2017

Gastheer zorgde dat onze groep van Nederlandse Alleenstaande Kampeerclub NAKC een goede plaats had. Sanitair is top. En gratis genieten van alle zwarte bessen die groeien. Velden zijn ruim en bieden veel privacy.

Tip: een kadootje voor thuisfront te koop in de campingwinkel. Diverse attenties te koop van zwarte bessen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

prachtig gelegen locatie

wim vande mortel,
30-5-2017

Wat een rust en ruimte. Puur genieten op deze bijzondere plek. Dicht bij roermond in een schitterend wandel en fietsgebied. Een vriendelijke campingeigenaar die je op alle gebied behulpzaam en netjes te woord staat. Het sanitair gebouw is keurig en word ook goed bijgehouden. Er hadden misschien wat meer douches mogen zijn. Maar in de week van hemelvaart waren er geen wacht tijden bij de douche. Als de camping vol is zou dat wel kunnen. De plaatsen op de camping zijn mooi gelegen veel ruimte en privacy echt een aanrader voor de wat oudere kampeerder. Wim en Maria waren met vrienden op deze camping

Roos en Harrie de Hoog,
27-5-2017

Dat je erg vriendelijk wordt ontvangen. Je voelt je meteen thuis.Grote plekken voor je caravan. Zeer goede Wifi en ook nog eens gratis.

Wij kunnen niets negatiefs bedenken.

Alleen je kunt niet afrekenen met Pin als je dat als negatief kunt vinden.

Mooi plekje

Wim Zoutman
5-8-2016

Goed verzorgde kleine camping. Camping waar je met de fiets zo aansluiting vindt op het fietsknooppunten netwerk. Mooie fiets- en wandelroutes.

Gereisd met partner in juni 2016

Een camping waar je je thuis voelt met zeer meelevende gastheer, die voor iedereen klaar staat. Mooie camping waar je lekkere blauwe bessen kunt plukken.

Sanitair is netjes en schoon, en de plaatsen zijn comfortabel met water, 10 amp., wifi, riool en CAI.

We komen hier graag weer terug

Gereisd met partner in juni 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Van Kempenhof in Melick, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Van Kempenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.