Museum De Locht

7.5Goed

0.2km van centrum

• 10M.Donker04-08-2019

Een aanrader

Op 3 aug . openlucht museum De Locht bezocht. Wat een geweldig museum. Zeer vriendelijke vrijwilgers.Alles zeer ruim opgezet.Zelfs traplift aanwezig.Zo schoon alles.Ook voor de kinderen is er vanalles te doen.Dit open luchtmuseum is zeer zeker een grote aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 1Mieke Kooloos12-07-2019

Erg onvriendelijk personeel!

Erg onvriendelijk personeel! Sta bij de balie met drie jonge kinderen, maar meneer van de balie begint ontzettend moeilijk te doen over de Museumjaarkaart die niet werkt. Terwijl bewijs wordt geleverd dat de kaart betaald is. Onvriendelijk en bureaucratisch museum. Jammer! Limburgse vriendelijkheid is ver te zoeken. Geen aanrader!!

juli 2019

• 10Joke08-07-2019

Geweldig!, ik zou zo weer gaan.

Het is meer dan een museum dat gerund wordt door meer dan 200 vrijwilligers maar zeer professioneel is opgebouwd in de loop der jaren. Prachtige gebouwen met zeer veel gedetailleerde informatie over, ja alles van onze geschiedenis, over kleding, over hout, over huizen bouwen, ambachten, landbouw toen en nu, prachtig in beeld gebracht of er wordt over verteld. Terassen en restaurant en in alle gebouwen ruime toiletten aanwezig! Ook voor kinderen zeer leuk. Een winkeltje met producten uit de kas en streek.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9W.Roelofsen29-06-2019

super mooie en gezellige dag.

Geweldig mooi en goed verzorgt museum. veel geleerd over de teelt van asperges en champignons. goede uitleg door de gids die de rondleiding verzorgde. goed verzorgde lunch. kortom een geweldig fijn groepsuitje.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 4marij11-06-2019

voorlopig zeker niet mee

Afgelopen zondag dachten wij een Franse dag te bezoeken Vlgs de site een gezellige dag met Franse hapjes en wijnen etc. Helaas aan de kassa in het restaurant wisten ze er niks van en er was ook geen kaartje op de tafels met de keuze. Als dit op het buitenterras met een eventueel Frans vlaggetje op de tafels was gezet en Franse muziek was de entourage al een stuk beter geweest. Van dit bezoek hadden we meer verwacht.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8H & L.15-04-2019

Interessant museum en prima rondleiding.

Leuk museum veel herkenbare zaken. Goede rondleiding door een gids die van wanten weet. Zeker de moeite waard!!!

• 8Wim08-04-2019

Verzorgd en mooi museum van de oudheid

Een geweldige rondleiding gehad in dit mooie museum Wat is dit groot en mooi. We hebben genoten. Het museum is verzorgd en schoon echt een aanrader voor mensen die van historie houden. Leuk om deze oude dingen te zien en te bewonderen die jezelf in je jeugd hebt meegemaakt

• 10Truus05-04-2019

Mooi schoon openluchtmuseum voor jong en oud.

Leuk openluchtmuseum waar je uren kunt verblijven. Heel veel informatie door enthousiaste rondleiders. Het viel ons mee dat het niet oudbollig was maar heel afwisseld voor jong en oud. In de moderne tuinbouwkassen kregen we uitleg over de biologische gewasbestrijding wat voor ons een eye opener was. Leuk opgezet museum en prachtig schoon met mooie bloemen.

• 8Greet04-04-2019

Geweldig

Mooi museum, heel veel te zien! En dat met zoveel vrijwilligers. 👍

• 8Hans04-04-2019

Hier gaan we vaker heen

Geweldig museum we hebben hier echt genoten ,met een goede uitleg

Gereisd met vrienden in april 2019

10 van de 34 reviews gezien