Camping De Merel

Meer campinginfo

9 reviews over Camping De Merel

• 10Seraphina12-09-2019

Geweldig Top

Wij waren 3 weken en hebben genoten. Mooie fietsomgeving. Winkels op fietsafstand 3km. Fijne ontvangst gelijk met koffie en uitleg. Er werd voor ons de bladeren weg geblazen op de plek. Mooie ruime plekken. Mooi sanitair. Camping Echtpaar super vriendelijk en altijd in voor een praatje. Was er iets je wat beter kon kan er over gepraat worden . En ook werd er gelijk iets aan gedaan of maatregelen genomen. Ze konden ook heerlijke soep maken en deelden die uit aan de gasten. Een gezellig samen zijn was er dan op de camping. Het was een leuke vakantie. De camping is echt een aanrader.

• 9Leo Voskuilen17-08-2019

Mooie afgeschermde plekken met schoon sanitair

Welkom met een kop koffie ,nette camping met mooie plaatsen met kunstgras en super gastvrije en behulpzame campingeigenaren ,wij komen hier zekerterug

• 9Staat v/h sanitair

• 9Monique en Patrick Lasterie20-07-2019

Gezellige leuke camping!

Wij gingen dit jaar voor het eerst met de tent op vakantie. Om uit te proberen of we dat leuk vinden hebben we een week op camping de merel geboekt. We hadden niet beter kunnen kiezen. Wat een gezellige camping. De eigenaren, Monique en Eckhard doen er alles aan om het hun gasten na de zin te maken. Bij aankomst komen ze een kopje koffie brengen als je druk bezig bent je te installeren. Ze zijn altijd in voor een gezellig praatje. En dat laatste heeft dan weer zijn werking om de gasten. Door dat hun die gemoedelijke sfeer creëren merk je dat de gasten onder elkaar dat overnemen. Top camping. Echt een aanrader.

• 9Petra en Jan van Gils24-04-2019

Voor herhaling vatbaar,

Het is een mooie camping waar je door Monique heerlijk wordt ontvangen met een kopje koffie. Als ze voorradig zijn 's-morgens een gekookt eitje. Er is altijd tijd voor een praatje. Het sanitairgebouw is sober maar heel netjes.

• 2018
      10Margreet03-08-2018

Geweldig mooie gastvrije kleine camping

Wat een fijne, relaxte en schone camping. Monique is een geweldige gastvrouw, je voelt je direct welkom nadat zij een praatje en een kop koffie bij je komt brengen.

• 10Myra en Ad17-07-2018

Aan te bevelen!

Deze camping had vanaf het begin al meteen iets gemoedelijks. Bij aankomst werden we verwelkomt door de spontane en hartelijke Monique. Samen met haar partner runt ze deze camping vanaf januari 2018. Omdat alle plekken gescheiden zijn door hoge houtsingels, mochten we de caravan neerzetten zoals we wilden, wat heel prettig was met die tropische temperaturen. Monique vertelde( op ons verzoek ) enthousiast en met passie over ‘hun’ camping toen ze koffie kwam brengen als welkom. De eerste morgen vonden we bij buitenkomst een verrassing voor ons ontbijtje. We hebben ruim ‘n week op de camping gestaan en al die tijd was de sfeer hartelijk en gastvrij. Monique doet er alles aan om het haar gasten naar de zin te maken ! Het sanitair werd uitstekend verzorgd en er was zelfs een speciaal ‘zoethoudertje’ voor de mannen die de afwas deden. We hebben genoten op deze rustige, gastvrije en schone camping met heel veel privacy en stabiel internet!

• 9Jan en Jeanette27-06-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

De camping is lekker rustig, er is een spoorlijn in de buurt maar daar hebben we niets van gemerkt. We hebben heerlijk kunnen fietsen mbv de knooppuntenkaart en de omgeving is erg mooi. De camping-eigenaren zijn super-gastvrij en behulpzaam, hele aardige spontane mensen. Het sanitair is eenvoudig en echt heel goed schoon. Er waren voornamelijk 60+ ers toen wij er waren maar de camping is een aanrader voor mensen met peuters/kleuters

• 9Fam Berkers25-05-2018

Goed Voor herhaling

Wij hebben hier met Pinksteren gestaan met vrienden van ons,we werden zeer gastvrij ontvangen met een lekker kopje koffie We hebben het er heel goed naar onze zin gehad de eigenaren deden er alles aan om het verblijf zo gezellig mogelijk te maken Op tweede pinksterdag werden we verrast met een ontbijtje super leuk!! Het is zeker een aanrader mooie plekken en het sanitair is ook heel netjes Voor de kindjes ligt er een zandbak en een speelweide

Met vrienden

• Oude reviews

8fam Geronimo23-05-2016

prima accomendatie

Opeen ruime veld voorzien van een groene windsingel wordt plaatsgeboden aan 20 afgeschermde plekken voorzien van stroom (6 amp.) Tevens is de camping voorzien van een draadloze internetverbinding, waarvan u gratis gebruik kunt maken. Byzonder : Alle plekken hebben een stuk kunstgras voor de caravan, dus altijd droog en nooit geen kale plekken meer.

0 tips over Camping De Merel

0 vragen over Camping De Merel