Camping De Kasteelse Bossen

130 reviews over Camping De Kasteelse Bossen

• 2019
    1Nico31-12-2019

Een camping met vraagtekens

Het is een mooie omgeving om te wandelen en fietsen. het is een beetje jammer dat sommige vaste gasten Op de camping de dienst uit maken. En dat je door de eigenaren volledig genegeerd wordt. Het sanitair was niet schoon, één keer schoonmaken is in het hoogseizoen niet genoeg. Er worden feesten georganiseerd tot twaalf uur buiten en dan naar binnen tot laat in de nacht, als de deur open gaat kan je de muziek horen over de hele camping. De hygiëne is ver te zoeken met de katten en hond in de kantine en keuken.

• 1Staat v/h sanitair

• 2S31-12-2019

Nooit meer, op zoek naar een rustige camping!

Een prachtige omgeving met een rustige camping heette het op de website. Maar niets was minder waar, een prachtige omgeving, maar laat dat rustige maar weg. Een aantal feest avonden met herrie tot diep in de nacht. Was het op de camping zelf rustig kwam de herrie uit de achtertuin van de eigenaar waar ze aan het doorzakken waren met een aantal gasten. Volgende keer toch eens beter kijken of wat er beloofd wordt ook klopt met de resensies.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9vg30-12-2019

Wij komen zeker terug!!!!

Wij hebben van de zomer een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Het is een heerlijke rustige camping. En ligt dicht bij het bos waar je heerlijk kunt wandelen. Er worden diverse activiteiten aangeboden waar iedereen welkom bij is. De camping eigenaren staan altijd voor je klaar en maken graag een praatje. Het sanitair is erg schoon en wordt diverse keren per dag nagelopen. Er is ook een ruime familiedouche, dit is erg fijn voor gezinnen met jonge kinderen. Wij hebben genoten en komen zeker weer terug.

• 8Eetgelegenheden

• 10Kees30-12-2019

Fantastisch!

Wat een geweldige camping! Zoveel liefde voor alle mensen en hun trots, de camping! Alles ziet er super netjes uit, sanitair word 2x per dag schoongemaakt en als het vies was werd het een keer extra gedaan. Ook de vaste campinggasten hebben hun hard voor de camping, zij hielpen graag mee om het gezellig te maken. Samen zijn ze een top team!

• 9Eetgelegenheden

• 3Walther20-12-2019

Mooie omgeving maar kijk ook bij andere

Jammer van de snelweg die,(als je van rust houd)vlak bij de camping ligt, en dus goed hoorbaar is. Wat dat betreft waren we niet de enige. Een goedemorgen of goedendag kan er niet spontaan van af. Bij warm weer wordt er voor de kinderen een waterglijbaan en/of zwembadje opgezet. Het zou beter zijn als hier een volwassene bij aanwezig was. Jammer van het sanitair dat echt vies was. Worden dingen georganiseerd van spellenavonden, muziekavonden wat de rust niet ten goede komt. Schimmel in de kitnaden en slechts 1x per dag schoonmaak in hoogseizoen wat echt te weinig is. Erg jammer want de camping is verder mooi en ligt in een mooie omgeving.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2Hans10-11-2019

Nooit meer hier naar toe kijk eens verder

Aankomst op de camping slecht geregeld zelf je geboekte plaats zoeken vragen bij je medekampeerders . GEEN eigenaars te bekennen viel ons op dat er veel vaste kampeerders staan die de camping runnen of denken dat te kunnen doen. Adverteerd met een rustige camping dat is ver zoek

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9M Smit30-10-2019

Geweldig mooi verzorgde camping.

De camping ligt in de bossen .Wij hadden een chalet ,zeer schoon en gezellig ingericht.. Echt een aanrader voor jong en oud.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Fam. van Zanten25-10-2019

Op naar het nieuwe seizoen 🥰

Afgelopen zomer 2 weken en afgelopen week 4 dagen op deze super leuke camping doorgebracht. De kinderen kunnen zich prima vermaken op de speeltoestellen, trampolines en op één van de vele fietsjes of skelters. Verder wordt er veel georganiseerd voor jong en oud zoals bingo, proeverijen, fietstochten en themadagen. Voor onze autistische dochter zoeken wij bewust naar de kleinere campings zodat zij zich veilig en gezien voelt. Dat lukt heel goed op deze camping. De eigenaren en vaste gasten zijn allemaal zeer vriendelijk waardoor het op deze camping als thuiskomen voelt. Wij kunnen niet wachten tot het nieuwe seizoen begint en komen zeker terug. Lieve Martin en Bea, ga vooral zo door!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9M.M.M.24-10-2019

FAN-TAS-TISCH

Wat een ontzettend fijne camping is dit, een échte aanrader als je van natuur en gezelschap houd. De camping is goed onderhouden en er is voor ieder wat wils! Kinderen kunnen zich goed amuseren, maar er is ook zeker aan de volwassene gedacht! Overigens zijn de eigenaren erg behulpzaam, vriendelijk en gastvrij. Al met al een SUPER camping!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Fam A Hendriks18-10-2019

Heerlijk

Heetlijke vakantie gehad met onze kleine. Vanaf onze plek konden we de kinderen in de gaten houden. Er werd veel georganiseerd voor groot en klein. De familie Maas was zeer gastvrij en had je vragen of opmerkingen dan luisterden ze. Konden ze het oplossen dan deden ze dat. Ik zie dat er verderop een slechte recensie staat en dat die vooral gericht is op de fam Maas. Het lijkt wel een persoonlijke vete. Ze verdienen dit echt niet. We komen terug zeker weten bij de familie Maas.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

5 tips over Camping De Kasteelse Bossen

• Johan de Jong, 21-06-2014

de fietsen mee het is hier leuke fietsen en onder weg ergens een broodje eten

• Theo en Hannie Goossens, 28-06-2014

In de directe omgeving kun je mooie fiets en wandeltochten maken In Het centrum van Horst is het ook goed toeven.

• Paul en Ria, 18-05-2014

In Grubbevorst is een super ijssalon en dat is op fietsafstand door mooi gebied.

0 vragen over Camping De Kasteelse Bossen

• SchaduwplaatsenAanwezig