Camping De Kasteelse Bossen

93 reviews over Camping De Kasteelse Bossen in het Nederlands

Top!!

Sandra Roeten
22-8-2018

Wij hebben 2 topweken gehad op deze camping. Onze kinderen van 7 en 11 bijna niet gezien die waren zo druk met spelen en de animatie die georganiseerd werd. Martin kwam iedere dag met Thomas de trein over het terrein om de kinderen op te halen om de geitjes te voeren. Wij als nieuwe gasten voelde ons geen moment ongemakkelijk bij de vaste gasten. Naar ideeën werd ook geluisterd door de nieuwe eigenaren. Er werd voor zowel de jeugd als volwassenen veel georganiseerd van bingo tot een bbq en een Caribische avond compleet met cocktails. Kortom het was een TOP vakantie. Ga vooral zo door Bea en Martin..... tot volgend jaar!!!

Fanrastisch

Renate v.d Braak
1-8-2018

Geweldige camping! Voor iedereen wat wils. Eigenaren doen alles om het naar je zin te maken. Zelfs de broodjes worden 's morgens aan je tent gebracht. Voor de kinderen heel veel tree doen en ook nog eens een dierenweide waar de eigenaar met zijn treintje de kinderen elke dag komt ophalen en hiermee naar toe neemt. Iedereen heeft het naar de zin op deze camping, maar dat kan ook niet anders met zulke geweldige eigenaren. Top Martin en Bea, ga zo door!

Fanrastisch

Renate v.d Braak
1-8-2018

Geweldige camping! Voor iedereen wat wils. Eigenaren doen alles om het naar je zin te maken. Zelfs de broodjes worden 's morgens vin je tent gebracht. Voor de kinderen heel veel tree doen en ook nog eens een dierenweide waar de eigenaar met zijn treintje de kinderen elke dag komt ophalen en hiermee naar toe neemt. Iedereen heeft het naar de zin op deze camping, maar dat kan ook niet anders met zulke geweldige eigenaren. Top Martin en Bea, ga zo door!

Gezellig

Adrie de Kleuver
16-7-2018

Het is een mooie en rustige camping,wij hebben echt genoten.

Mooie omgeving om te fietsen en wandelen.

Vriendelijke eigenaren.

Wij komen zeker terug

We komen terug hoor

Jan Boeders
8-6-2018

Een heel mooie bijgehouden camping met vriendelijke nieuwe eigenaren. Het is een kleine gemoedelijke camping met verschillende veldjes. Een veldje vol met speelgoed voor kinderen zoals skelters fietsjes steppen en vele dingen meer, maar als je wat rustiger wilt staan is dat ook geen probleem. De eigenaren doen er alles aan het de gasten naar de zin te maken. Ook kun je er broodjes bestellen die dan s morgens naar je plekje gebracht worden. Voor de inwendige mens wordt ook verzorgt op het terras rond het kampvuur en heb je honger prbeer dan de befaamde Bosburger sate of snitzel. Huisdieren zijn ook meer dan welkom. Het sanitair is netjes en schoon . De ligging is erg mooi. Er is genoeg te doen en te zien in de omgeving. Mooie wandelroutes door de bossen direct aan de camping. Wij komen er zeker terug. Bea en Martin, succes dit seizoen en ga zo door.

Een actieve, gezellige, nette en goed onderhouden

Werner Bellemakers
23-5-2018

De camping is rustig gelegen aan de rand van Melderslo. Er zijn 50 plaatsen. De nieuwe uitbaters zijn gastvrij en voor alles in. De vaste gasten ( seizoeners ) staan open voor alle nieuwe gasten en betrekken ze in de campingbeleving. Dit op zich creeert een geweldige en unieke sfeer onderling. Alle activiteiten worden door jong en oud goed bezocht. Van Spooktocht tot een heuse Formule 1 race voor ouders en kinderen. Ook een party op z'n tijd is niet te versmaden. Kortom....een camping waar je absoluut geweest moet zijn.

Fijne gemoedelijke camping.

Assink Harry
        20-5-2018

Mooie, goed onderhouden camping. Mooie velden, waar het water ook naar een eventuele hoosbui, zeer snel weer weg is.

Fijne campingbaas, die het iedereen probeert na het zin te maken.

Mooi uitloop gebied voor fietsers en wandelaars in één woord fantastisch.

Het is ons eind april-begin mei zo goed bevallen dat we direct voor volgend jaar weer twee weken hebben geboekt.

Volgend jaar wordt op de camping een nieuw toiletgebouw gebouwd.

Voor herhaling vatbaar

Alice Rouss
        20-5-2018

Gezellige, mooie camping met enthousiaste beheerders. In de omgeving is ook veel te zien. Wij hebben er eenvoudig, maar heerlijk gegeten.

Super !

Ton en Ine Smits-Hermkens
        16-5-2018

Prachtige en goed onderhouden familie camping, waar een geweldige sfeer hangt. Er wordt veel georganiseerd, ook voor de kinderen. Gezellig terras waar je ook een hapje kan eten. Eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam.

Mooie gezellige camping.

Cees van Laerhoven
        11-5-2018

Een helle mooie goed bijgehouden camping met vriendelijke eigenaren. Het is een kleine gemoedelijke camping met verschillende veldjes. Een veldje vol met speel attributen voor kinderen, maar als je wat rustiger wilt staan is dat ook geen probleem. De eigenaren doen er alles aan het de gasten naar de zin te maken. Ook kun je er broodjes bestellen die dan smorgens naar je plekje gebracht worden. Huisdieren zijn ook meer dan welkom. Het sanitair is netjes en schoon, alleen een beetje weinig voor het aantal plaatsen. Dat is eigenlijk de enige aantekening die ik bij deze camping kan maken, maar dat wordt volgend seizoen opgelost door een extra nieuw sanitair gebouw. De ligging is erg mooi. Er is genoeg te doen en te zien in de omgeving. Mooie wandelroutes door de bossen direct aan de camping. Wij komen er zeker terug. Bea en Martin, succes dit seizoen en ga zo door.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kasteelse Bossen in Melderslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kasteelse Bossen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.