Camping De Kasteelse Bossen

• Matig / voldoende: 5 - 7

Gezellig

Adrie de Kleuver
16-7-2018

Het is een mooie en rustige camping,wij hebben echt genoten.

Mooie omgeving om te fietsen en wandelen.

Vriendelijke eigenaren.

Wij komen zeker terug

We komen terug hoor

Jan Boeders
8-6-2018

Een heel mooie bijgehouden camping met vriendelijke nieuwe eigenaren. Het is een kleine gemoedelijke camping met verschillende veldjes. Een veldje vol met speelgoed voor kinderen zoals skelters fietsjes steppen en vele dingen meer, maar als je wat rustiger wilt staan is dat ook geen probleem. De eigenaren doen er alles aan het de gasten naar de zin te maken. Ook kun je er broodjes bestellen die dan s morgens naar je plekje gebracht worden. Voor de inwendige mens wordt ook verzorgt op het terras rond het kampvuur en heb je honger prbeer dan de befaamde Bosburger sate of snitzel. Huisdieren zijn ook meer dan welkom. Het sanitair is netjes en schoon . De ligging is erg mooi. Er is genoeg te doen en te zien in de omgeving. Mooie wandelroutes door de bossen direct aan de camping. Wij komen er zeker terug. Bea en Martin, succes dit seizoen en ga zo door.

Een actieve, gezellige, nette en goed onderhouden

Werner Bellemakers
23-5-2018

De camping is rustig gelegen aan de rand van Melderslo. Er zijn 50 plaatsen. De nieuwe uitbaters zijn gastvrij en voor alles in. De vaste gasten ( seizoeners ) staan open voor alle nieuwe gasten en betrekken ze in de campingbeleving. Dit op zich creeert een geweldige en unieke sfeer onderling. Alle activiteiten worden door jong en oud goed bezocht. Van Spooktocht tot een heuse Formule 1 race voor ouders en kinderen. Ook een party op z'n tijd is niet te versmaden. Kortom....een camping waar je absoluut geweest moet zijn.

Fijne gemoedelijke camping.

Assink Harry
        20-5-2018

Mooie, goed onderhouden camping. Mooie velden, waar het water ook naar een eventuele hoosbui, zeer snel weer weg is.

Fijne campingbaas, die het iedereen probeert na het zin te maken.

Mooi uitloop gebied voor fietsers en wandelaars in één woord fantastisch.

Het is ons eind april-begin mei zo goed bevallen dat we direct voor volgend jaar weer twee weken hebben geboekt.

Volgend jaar wordt op de camping een nieuw toiletgebouw gebouwd.

Voor herhaling vatbaar

Alice Rouss
        20-5-2018

Gezellige, mooie camping met enthousiaste beheerders. In de omgeving is ook veel te zien. Wij hebben er eenvoudig, maar heerlijk gegeten.

Super !

Ton en Ine Smits-Hermkens
        16-5-2018

Prachtige en goed onderhouden familie camping, waar een geweldige sfeer hangt. Er wordt veel georganiseerd, ook voor de kinderen. Gezellig terras waar je ook een hapje kan eten. Eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam.

Mooie gezellige camping.

Cees van Laerhoven
        11-5-2018

Een helle mooie goed bijgehouden camping met vriendelijke eigenaren. Het is een kleine gemoedelijke camping met verschillende veldjes. Een veldje vol met speel attributen voor kinderen, maar als je wat rustiger wilt staan is dat ook geen probleem. De eigenaren doen er alles aan het de gasten naar de zin te maken. Ook kun je er broodjes bestellen die dan smorgens naar je plekje gebracht worden. Huisdieren zijn ook meer dan welkom. Het sanitair is netjes en schoon, alleen een beetje weinig voor het aantal plaatsen. Dat is eigenlijk de enige aantekening die ik bij deze camping kan maken, maar dat wordt volgend seizoen opgelost door een extra nieuw sanitair gebouw. De ligging is erg mooi. Er is genoeg te doen en te zien in de omgeving. Mooie wandelroutes door de bossen direct aan de camping. Wij komen er zeker terug. Bea en Martin, succes dit seizoen en ga zo door.

Geweldig

Haegens
        10-5-2018

Mooie camping goed onderhouden en een zeer goede eetgelegenheid . Je kunt voor een mooie prijs iets eten en drinken. De aanrader is een bosburger met frites. In de avond gaat het haardvuur aan voor een gezelig avond borrel.

Super

Fam. Hendrikx
        19-4-2018

Zeer gezellige en heel nette camping met leuke nieuwe eigenaren.

Je kunt er nu ook heerlijk eten en op zn tijd een terrasje pikken is ook gezellig.

Voor de kleinere kinderen zijn er heeeeeel veel speelmogelijkheden.

Regelmatig is er wat leuks te doen voor jong en oud, maar je kunt je heel goed vermaken in de omgeving. Er zijn tevens hele mooie wandel en fietspaden.

Leuke campingvoor kleine kinderen en volwassenen/senioren.

Wij komen zeker terug !

Voor herhaling vatbaar.

Jan en Son
        3-4-2018

De nieuwe eigenaars hebben de camping helemaal opgeknapt. Alles ziet er keurig uit en de sfeer is nog steeds geweldig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kasteelse Bossen in Melderslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kasteelse Bossen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kasteelse Bossen scoort een 9.24 uit 10 op basis van 90 reviews.