Camping De Eendenkooi

Meer campinginfo

18 reviews over Camping De Eendenkooi

• 2018
    8Familie Krimp30-08-2018

heerlijke familiecamping in een prachtige regio

Camping de Eendenkooi is een zeer gemoedelijke camping waar je gemakkelijk contact legt door de kleinschaligheid en gezelligheid van de camping. Het is er autoluw dus is het er heerlijk rustig, de kinderen kunnen er dus naar hartelust spelen. De plekken zijn ruim genoeg en de veldjes zijn dmv hagen afgebakend waardoor het rustig toont. Sanitair is schoon en wordt goed goed schoon gehouden. Vanuit hier kun je prima fietstochten maken, is er een recreatieplas nabij en zijn er vanaf juli heerlijke blauwe bessen in de regio verkrijgbaar. Er is bij de camping genoeg informatie beschikbaar voor dagtripjes met fiets, auto of een wandeltocht. Ook is de camping zeer geschikt als tussenstop voor diverse dagen als je verder wilt naar zuidelijk Europa of juist terugkomt uit het zuiden.

• 10Familie de Windt14-08-2018

Geweldige gastvrije beheerders en camping!

Wat hebben wij genoten van ons verblijf op deze camping. Samen met opa en oma en onze kinderen van 6 en 9 hebben we 3 geweldige weken gehad. René en Inge zijn ontzettend gastvrij en wisten zelfs ons waterschuwe kind te laten buikschuiven en genieten van alle waterpret! De camping is netjes en superschoon en wat hebben we van de fijne douches genoten. Wij hebben alweer gereserveerd voor volgend jaar want in de omgeving valt nog veel te beleven en wij zijn fan van camping de eendenkooi!

• 9Fam Mooren12-08-2018

Aanrader, zeker met jonge kinderen

Laat ik beginnen met de ontvangst op de camping. Hartelijk en gemoedelijk. Het gebruikelijke wie, wat, waar en wanneer en wat heel positief is dat de beheerders milieubewust bezig zijn. Afval scheiden is niet moeilijk, zeker niet wanneer dit scheiden goed geregeld is, en dat is het. Wij waren met een groepje van 6 personen, waarvan 2 kinderen. Onze tenten kregen een prima ruime plek toegewezen met zicht op het speelveld. Prettig was te zien dat de kleintjes zo leuk reageerden op de beestenboel. René en Inge laten zich er niets aan gelegen liggen om het hun gasten naar de zin te maken; sanitair: schoon, douchen: gewoon lekker warm water zonder poespas met muntjes; op warme dagen volop waterpret met het buikschuiven en na een stevige hoosbui was René niet te beroerd om even bij zijn gasten langs te gaan om te horen hoe het was. Kortom, wil je kamperen in de omgeving van Horst a/d Maas: de Eendenkooi is (zeker voor ons) place to be!

• 9Staat v/h sanitair

• 8Fam. Molenaar28-07-2018

perfect, rustig en kleinschalig

Kleinschalige, rustige camping. Erg geschikt voor jongere kinderen, doordat campingterrein autoloos is. Bijzonder ruime plaatsen. Vriendelijke en enthousiaste eigenaren.

• 2017
    9Westerhof09-08-2017

Nette verzorgde camping

Uiterst vriendelijke eigenaren, sanitair wel verouderd maar deze wordt zeer goed schoon gehouden.

De kinderen vermaken zich goed met alle fietsje die aanwezig zijn, het speeltuintje of met de andere kinderen op de camping.

Verder een mooie mengeling van jong en oud samen op de camping.

Op of aanmerkingen zullen mensen altijd hebben, maar wij hebben het super naar onze zin dus ga zo door.

• 7Fam. Stigter05-08-2017

Mooie rustige camping, perfect voor jonge kinderen

Schone no nonsens camping, attente eigenaar en speelveld en dierenweide in het zicht. Ideaal voor onze peuter (2,5). Hij kon zelf spelen terwijl wij voor onze tent een boek konden lezen. Ook leuk dat er veel trekkers, fietsjes en stepjes zijn. Peuter vond het konijn hop ook een super activiteit. Met fietsen echt een perfecte omgeving, veel te doen en te zien op korte afstanden en leuk fietsgebied.

• Oude reviews

9Gezin met 3 kleine kindjes08-05-2016

Heerlijk genoten!

Voor de 2e keer zijn wij op deze camping geweest. Met 3 kleine kindjes (4 jaar, 2 jaar en 7 maanden). De camping is heel mooi schoon, rustig en heel leuk voor onze kinderen! Het speeltuintje is leuk en met wat water kliederen, maakt het feest compleet. Echt een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

• 9J.S. Tuin20-06-2015

Fijne no-nonsense camping

Camping De Eendenkooi is een camping zonder toeters en bellen met een gemoedelijke sfeer. Wij waren er in het voorseizoen (eerste drie weken van juni), dan zijn er voornamelijk 50-plussers. Kernwoorden zijn rust en ontspanning. Vriendelijke eigenaren die klaar staan als je ze nodig hebt, maar verder op de achtergrond blijven. Ruime plaatsen, gedeeltelijk op het hoofdveld met uitzicht op dierenweide en speeltuin, gedeeltelijk op een paar kleinere velden omzoomd met bomen en struiken. Het sanitair is niet nieuw meer, maar wordt goed schoongehouden, er komt altijd lekker warm water uit de douches en afwaskranen (zonder muntjes) en er is toiletpapier in overvloed. In de directe omgeving van de camping zijn veel mogelijkheden om te wandelen en fietsen, er zijn allerlei bezienswaardigheden en attracties (ook voor kinderen) en ook meer dan voldoende winkel- en eetgelegenheden (zie de tips). Het centrum van Horst ligt op fietsafstand.

• 9Rene11-08-2013

Super camping.

Ruime plaatsen. Wat opvalt is hoe schoon de camping is. Zeer geschikt voor kinderen. Waar je ook staat, heb je zicht op de speeltuin en het dierentuintje. Wat de poolse mensen betreft die in de stacaravans verblijven, daar heb je totaal geen last van. We stonden er praktisch naast. Ik vraag mij daarom af, waarom deze mensen hier niet mogen verblijven, zoals iemand anders hier wel problemen mee had. Wij komen in elk geval weer terug met onze kleindochter. In de recreatie ruimte worden allerlei activiteiten georganiseerd bij slecht weer. Zeer vriendelijke eigenaar.

• 9Staat v/h sanitair

• 10verachtert17-06-2013

super genoten

Ook eens een Belg die reageert, Wij kwamen hier met ons zoontje van 3 voor een verlengd weekend. Het is ons hier zo super bevallen dat we een week later er al terug stonden. Zeer attente eigenaars die hun camping spic en span zuiver houden. Prima sanitair en een fijne speeltuin voor de kids. Een toffe mengeling van jong en oud zorgt voor een fijne babbel en een rustige sfeer . Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. We hopen hier nog vaak te kunnen terug komen. En Polen ze waren er door de dag zijn ze werken en s nachts slapen ze, zeker geen last van gehad. Op grotere campings sta je met meerdere nationaliteiten so what. Ik kom snel terug hou mijn plaatsje maar vrij.

• 10Staat v/h sanitair

1 tip over Camping De Eendenkooi

• J.S. Tuin, 20-06-2015

Wij hebben heerlijk gegeten bij kok Joep in De Gastendonk (op zo'n 750 m. van de camping). De Gastendonk heeft ook een boerderijwinkel met versproducten. Verder hebben we ook goed gegeten bij De Morgenstond in Griendtsveen, wat ook een mooi dorp is om te bezoeken. Wij vonden ook het Landgoed Geijsteren (en het dorp) zeer de moeite waard. In Broekhuizen is Theetuin De Roode Vennen een aanrader.

0 vragen over Camping De Eendenkooi

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50