Vakantiehuis

6 reviews over Vakantiehuis Aan de Heuvel in het Nederlands

Een super plek

Jacqueline van 't Spijker
18-7-2018

We hebben een heerlijk lang weekend gehad in het Huis aan de Heuvel. Het huis was prettig ingericht, heel schoon, met hele fijne keukenvoorzieningen waar alles wat je thuis hebt ook aanwezig is. De tuin en de grote eettafel in de tuin is ook heerlijk. Je hebt alle ruimte, zowel binnen als buiten. Zeer vriendelijke eigenaresse en prettige communicatie. Ik kan het huis aanbevelen als je met een groep op pad gaat

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Prachtig huis met veel mogelijkheden

Herman Kroeze
5-5-2017

Het huis is smaakvol en praktisch ingericht....wij waren er met 9 mannen waarvan 2 in een rolstoel...dat is in dit huis geen probleem.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In 1 woord "Geweldig"

leon brull
26-10-2014

Het huis voldoet aan alles om in gezelschap met meerdere volwassenen en kinderen heerlijk te kunnen genieten. Aan werkelijk alles is gedacht. De tuin en speelzolder zijn perfect ingericht voor kinderen van klein tot groot. Het huis is zeer schoon en mooi ingericht. De ontvangst met koffie en gebak maken het compleet. Gaan er zeker nog eens gebruik van maken.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Oct 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superlocatie voor een groep tot 15 personen

EricA
16-6-2010

Fantastische locatie, op een rustige stek net buiten het dorp, maar ook dichtbij de plaats Horst om (grotere) boodschappen te halen.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel groot, super sfeervol en kindvriendelijk

J. de Vaan
14-3-2010

We hebben met oma, opa, drie kinderen met aanhang en 5 kleine kleinkinderen een heerlijk weekend gehad in Melderslo. Tafeltenniscompetie gehouden in de grote recreatiezaal, heerlijk gewandeld in de bossen. Zo'n compleet ingericht huis zijn wij niet eerder tegengekomen.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2010

geweldig huis

Fam Goyarts
25-4-2009

het is een zeer bijzonder mooi huis voor max 14 pers,het is er voor kleine kinderen erg leuk met een speeltuintje en zandbak en een trampoline. verder is het een compleet ingericht met alles er op en er aan en vooral erg schoon.de verhuurders zijn super aardige mensen en bij aankomst staat de koffie met cake klaar echt een aanrader voor families of groepen

Gereisd Met vrienden in mei 2008

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Aan de Heuvel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aan de Heuvel in Melderslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aan de Heuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.