Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peel en Maas

Zeer goed

E. Schepens,
29-11-2018

Netjes, ruim, betaalbaar.

Veel waar voor je geld. Top locatie en top service

Dinand Hofsteenge,
11-10-2018

Het was fenomenaal. De locatie is perfect voor grote groepen. Je hebt geen last van de buren, en de buren niet van jou. Je zit in/boven een oude kroeg wat betekend dat alles goed geïsoleerd is en je lekker je gang kan gaan. in het onderste gedeelte (de kroeg) is een podium aanwezig en een geluidsysteem met een microfoon, wat perfect is voor groepsspelletjes en quizzen. De keuken is ook toereikend, genoeg plek om het eten te bewaren en voor te bereiden. De uitbater was ook goed bereikbaar en als er iets was stond hij direct klaar. Dit was alleen nodig toen wij een fust bier wilden laten vervangen, voor de rest stond alles namelijk gewoon klaar. De douches en de slaap zalen/kamers zagen er keurig uit. Verder zijn de supermarkten zijn op loopafstand en in de buurt was genoeg te doen. Al met al was dit een van de betere locaties, de beste, waar wij tijdens ons jaarlijks vriendenweekend zijn geweest.

Prachtige accomodatie, van alle gemakken voorzien

C. Hoogterp,
11-7-2018

Prachtige accommodatie, vele voorzieningen. Ruim opgezet (met name woongedeelte beneden) dus erg fijn om te zijn. Vriendelijk gastheer, zeer behulpzaam tijdens verblijf zelf. Contact in aanloop naar verblijf voldoende maar niet altijd goed bereikbaar. Helemaal goed gemaakt tijdens daadwerkelijk verblijf. Mooie locatie midden in dorp met alle voorzieningen om de hoek (2 supermarkten e.d.).

Een super huis met een geweldige ligging

v.v. de Hingste,
18-10-2017

Het is een goed onderhouden groepsaccommodatie met goede bedden en alle denkbare faciliteiten aanwezig. Hele leuke ontvangst en begeleiding van de eigenaar van het huis. Ga zeker tijdens je verblijf nog even langs café de Vangrail.... Is een leuk café waar je diverse activiteiten kunt laten organiseren voor grote groepen. Ook dit was TOP geregeld!

Geweldige lokatie , prima ontvangst .

Stoelinga/Verlinden,
30-8-2017

Ruime lokatie, zeer schoon en hygiënisch . Uitstekende voorzieningen en alles functioneerde. Voortrefffelijkke slaapaccomodatie! Alles in de buurt verkrijgbaar: supermarkt,,prima chinees en Italiaan.

De jeugd heeft zich hier kostelijk vermaakt ,wat voor het overige gezelschap ontspannen was.

De eigenaar en zijn vrouw krijgen van yons een verdiende TIEN met een griffel chapeau!

geweldig voor herhaling vatbaar

OPNEHA,
24-5-2017

leuke gezellig accommodatie

Geweldige groepsaccommodatie!!

Bianca van Vessem,
27-3-2017

Geweldige groepsaccommodatie!! Schoon, en lekker groot. Goede bedden en schone en goede douches. Alles kan geregeld worden, eigenaren staan altijd voor je klaar.Wil je een gezellig weekend weg met vrienden, familie of met je voetbalelftal dan is dit zeker een aanrader!!

Geweldige accomodatie

Cor Hoogstraten,
25-3-2017

Wij hebben ons jaarlijkse familieweekend voor de tweede keer doorgebracht in deze accomodatie! Wij waren met 18 volwassenen en 12 kinderen.

De kinderen vonden het geweldig op de slaapzolder. De bedden waren prima. Wat ook heel fijn was de slaapkamer beneden met douche. Prima douches en toiletten. De groepsruimte is groot met verschillende gezellige zitjes en statafels met krukken plus een hele gezelliige bar. Het podium met apparatuur is geweldig. De grote mooie uitgeruste keuken is top! De eigenaar zijn vrouw zijn heel aardig en behulpzaam. Het weer was niet zo goed, maar dat mocht de pret niet drukken, er was meer dan genoeg vertier binnen! Tafeltennis,voetbalspel en heel veel spelen. Kortom wij komen zeker weer terug!

fantastich verblijf

w.m
11-10-2016

super goede bedden erg schoon alles de serre is helemaal makkelijk dat die er bij is klasse!!!!

in een woord fantastisch

wandelclub 4fun
13-7-2016

een fantastisch huis in het centrum van het dorp.

goede bedden, veel ruimte, eigen parkeerplaats.

en een zeer vriendelijke en erg behulpzame eigenaar,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peel en Maas in Meijel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peel en Maas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.