Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peel en Maas

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peel en Maas
9,4

21 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peel en Maas in het Nederlands

Met vrienden

Prachtige accomodatie, van alle gemakken voorzien

C. Hoogterp
11-7-2018

Prachtige accommodatie, vele voorzieningen. Ruim opgezet (met name woongedeelte beneden) dus erg fijn om te zijn. Vriendelijk gastheer, zeer behulpzaam tijdens verblijf zelf. Contact in aanloop naar verblijf voldoende maar niet altijd goed bereikbaar. Helemaal goed gemaakt tijdens daadwerkelijk verblijf. Mooie locatie midden in dorp met alle voorzieningen om de hoek (2 supermarkten e.d.).

Een super huis met een geweldige ligging

v.v. de Hingste
18-10-2017

Het is een goed onderhouden groepsaccommodatie met goede bedden en alle denkbare faciliteiten aanwezig. Hele leuke ontvangst en begeleiding van de eigenaar van het huis. Ga zeker tijdens je verblijf nog even langs café de Vangrail.... Is een leuk café waar je diverse activiteiten kunt laten organiseren voor grote groepen. Ook dit was TOP geregeld!

Geweldige lokatie , prima ontvangst .

Stoelinga/Verlinden
30-8-2017

Ruime lokatie, zeer schoon en hygiënisch . Uitstekende voorzieningen en alles functioneerde. Voortrefffelijkke slaapaccomodatie! Alles in de buurt verkrijgbaar: supermarkt,,prima chinees en Italiaan.

De jeugd heeft zich hier kostelijk vermaakt ,wat voor het overige gezelschap ontspannen was.

De eigenaar en zijn vrouw krijgen van yons een verdiende TIEN met een griffel chapeau!

geweldig voor herhaling vatbaar

OPNEHA
24-5-2017

leuke gezellig accommodatie

Geweldige groepsaccommodatie!!

Bianca van Vessem
27-3-2017

Geweldige groepsaccommodatie!! Schoon, en lekker groot. Goede bedden en schone en goede douches. Alles kan geregeld worden, eigenaren staan altijd voor je klaar.Wil je een gezellig weekend weg met vrienden, familie of met je voetbalelftal dan is dit zeker een aanrader!!

Geweldige accomodatie

Cor Hoogstraten
25-3-2017

Wij hebben ons jaarlijkse familieweekend voor de tweede keer doorgebracht in deze accomodatie! Wij waren met 18 volwassenen en 12 kinderen.

De kinderen vonden het geweldig op de slaapzolder. De bedden waren prima. Wat ook heel fijn was de slaapkamer beneden met douche. Prima douches en toiletten. De groepsruimte is groot met verschillende gezellige zitjes en statafels met krukken plus een hele gezelliige bar. Het podium met apparatuur is geweldig. De grote mooie uitgeruste keuken is top! De eigenaar zijn vrouw zijn heel aardig en behulpzaam. Het weer was niet zo goed, maar dat mocht de pret niet drukken, er was meer dan genoeg vertier binnen! Tafeltennis,voetbalspel en heel veel spelen. Kortom wij komen zeker weer terug!

fantastich verblijf

w.m
11-10-2016

super goede bedden erg schoon alles de serre is helemaal makkelijk dat die er bij is klasse!!!!

in een woord fantastisch

wandelclub 4fun
13-7-2016

een fantastisch huis in het centrum van het dorp.

goede bedden, veel ruimte, eigen parkeerplaats.

en een zeer vriendelijke en erg behulpzame eigenaar,

Fantastisch weekend

Desiree
26-10-2015

We hebben hier met een vriendengroep waarvan 24 volwassenen en 9 kinderen een Super weekend gehad. De accommodatie boven is ruim met goede bedden, mooie ruime zolder, schone toiletten en douches.

De eigenaar is erg vriendelijk en denkt met je mee!

We hebben ons prima vermaakt in deze mooie en ruime accommodatie, waar alles meer als voldoende aanwezig was. Ook de kinderen hebben zich prima vermaakt en vonden vooral het podium erg leuk!

Een echte aanrader!!!

Geweldige groepsaccommodatie, absolute aanrader

Marc de koning
9-8-2015

Wij hadden een vriendenweekend met 22 personen. Het was een geweldig weekend en dat was met name te danken aan de eigenaar en natuurlijk de accommodatie. Op alle punten top, mooie zaal, veel koelkasten, nette keuken, fijne serre, goede bedden en douches. We hebben de hele nacht muziek gedraaid, was geen enkel probleem. De eigenaar denkt volop met je mee wat heel prettig was. Het is echt een aanrader, we zullen zeker nog een keer teruggaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peel en Maas in Meijel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peel en Maas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.