Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

80 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

• 10Michel/Firet/Derckx-club04-01-2016

Unieke groepsaccomodatie; een absolute aanrader

Unieke combinatie van een rustiek, origineel behouden oud huis met modern comfort. De voorkant van het huis verraad allerminst de grootsheid en uitgebreide ontspanningsmogelijkheden die daarachter schuilgaan.Mooie combi van luxe kamers met goed sanitair en de meer eenvoudigere slaapverblijven. Deze groepsaccommodatie heeft een unieke ligging midden in het centrum van Meijel. Ons verblijf was vanwege alle faciliteiten die de accommodatie te bieden heeft veel te kort. Naast het aanbod van de accommodatie zelf heeft de omgeving veel te bieden als centrum van de Peel. Wij komen beslist terug.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 9Hans29-12-2015

Perfecte locatie voor groepen

De Kachel vroeg aan ivm kou in grote ruimte en heel fijn de speeltoestellen binnen en de prachtige slaapkamers, echte aanrader voor ca 20 pers. ook centrum meijel met veel mogelijkheden.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 10Ank01-12-2015

Top groepsaccomodatie

We hebben een geweldig familieweekend gehad. Het weer was niet geweldig, maar binnen was genoeg te doen! Mariëlle had nog heerlijk ijs gemaakt voor ons. Het was geweldig!

Gereisd met vrienden in november 2015

• 10Bas08-11-2015

Super accomodatie!

De ideale groepsaccommodatie: Zeer sfeervol, comfortabel, degelijk (recent gerenoveerd), uitstekend gelegen en schoon. De gehele groep was zeer positief.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 9familie Ris21-10-2015

superhuis!

Met een groep 2 nachten verbleven in dit mooie huis in het centrum van Meijel. Gezellig en mooi huis, hele schone kamers, de meeste met eigen badkamer, alles is aanwezig in het huis.

De flipperkast en jukebox zijn goed gebruikt! Marielle (de eigenaar) is erg aardig en behulpzaam en bereikbaar voor vragen. Wij komen graag nog een keer terug, bv in de zomer, want de tuin is ook heel mooi!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9koppejan20-10-2015

heerlijke sfeervolle lokatie

wat een gezellige groepsaccommodatie! wij waren hier met de familie van jong tot oud! een ruime locatie met veel privacy in een schitterende omgeving! juist ook voor de oudere kinderen leuk! mooi en netjes en schoon! heerlijk zoveel kamers met prive sanitair en douche! slaapzaal is ook ideaal,alleen wel wat gehorig als er in de ijssalon muziek word gedraaid.dit ging wel om 23 :00 uur netjes uit maar voor kinderen die daar slapen was dit laat ! zeker een locatie om nog is naar terug te komen!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Familie Claessens15-10-2015

Met onze zes gezinnen en grootouders was het een fantastisch weekend in Meijel. Door de beperking van Oma waren we aan het huis gekluisterd maar hoe fijn was dat! Geweldige buitenruimte waar ook allerlei activiteiten gedaan konden worden. We hadden het rijk alleen, helemaal op ons zelf. Ook binnen zijn de ruimtes goed ingericht. Slaapkamers maar ook slaapzaaltjes dat is leuk voor de neven en nichten. Modern, netjes en schoon sanitair. Smaakvol ingericht en heel sfeervol. Kortom een top locatie voor een geslaagd familie weekend.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 9Cecile01-10-2015

Verrassend mooi.

Met 8 kamers (4 keer 2-persoons en de rest groter) kun je hier uitstekend terecht met 4 gezinnen. Sanitaire voorzieningen zijn prachtig, al is de verdeling over de kamers voor ons niet overal optimaal. Maar we hebben dat ter plekke goed kunnen oplossen. Prachtige tuin met mooi weer in ons geval. Je kunt heerlijk wandelen in de Peel. Kookgelegenheid is goed, de recreatieruimte binnen is ruim en gezellig. Goede voorzieningen voor koelen en koffie zetten. Er staan wel veel speelkasten die erg veel herrie maken (air-hockey en flipperkast), maar met goede afspraken was dit goed te doen. Buitengewoon vriendelijke ontvangst en afhandeling. De ligging in het centrum van een dorp merk je alleen aan de voorzijde. Achter heb je dat niet meer in de gaten en lijk je buitenaf te zitten. Gezellige terrassen in de buurt en natuurlijk heerlijke ijsjes bij de buren. We komen hier graag nog eens terug.

• 9Anja29-09-2015

Top Locatie

Voor de 3 keer nu geweest, voor ons blijft het een feestje om hier te logeren. Ruimte, schoon, top keuken, heerlijk buiten , en midden in centrum. Wat wil je nog meer

• 10Cornelis en Sandy van Rijn29-09-2015

De groepsaccommodatie is werkelijk bijzonder, volop te beleven in en om de accommodatie. Daarnaast is de accommodatie super goed uitgerust en verzorgd. We waren met 31 personen in de leeftijd van 14 tot 74 jaar. De eigenaresse is bijzonder hulpvaardig en zeer vriendelijk. Wil je echt genieten dan adviseer ik Lutjen Hendrik!

10 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

• yvonne zwinkels, 22-10-2013

Op de site de mogelijkheid aangeven om een workshop ijsmaken te volgen of glasblazen (buren)

• vermeulen, 11-09-2013

zeker een ijsje eten bij het ijshofje,echte aanrader. je kunt via marielle een dj laten komen namelijk danny een goede dj die zorgt voor een swingende avond .

• Shannah simkens, 15-04-2013

Ijsjes eten naast de deur mmmm

3 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

• j. verberne, 01-07-2019

huur periode 5 t/7 juni 2020

is er dan nog plaats wij zijn met 13 personen en wat zijn de prijzen

• Karin van den Berg, 30-03-2019

met hoeveel personen

met hoeveel personen kun je bij u terecht maximaal? en wat is de richt prijs?

• Van Herck, 01-08-2018

8 november 2019

We zijn op zoek naar een accommodatie voor een weekend met familie van 17 personen van 8 tot 11 november 2019. Kan je een prijs bezorgen en of het nog vrij is. Vriendelijke groeten

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik info

• Aantal personenMeer dan 12